Gesamtbewertung
4,7
Anzahl pro Bewertungsstufe
  • 84 % der Bewertungen sind 5 Sterne
  • 4 % der Bewertungen sind 4 Sterne
  • 3 % der Bewertungen sind 3 Sterne
  • 1 % der Bewertungen sind 2 Sterne
  • 8 % der Bewertungen sind 1 Sterne
28. März 2019

This app is completely misleading and not worth the amount of access/data you have to provide to them.

We received an unexpected bill for over $1000, despite having a daily budget of $5 per day (or $150 p/month). There is no where on their website that tells you they charge commission.

They clearly state "You'll only pay for sales generated by AdScale" and look at their response to one of their FAQs: "Q: Do you charge me for the advertising costs? - No, the advertising costs are billed directly by Google & Facebook. We only charge you for app fees." (Fees which equal almost $1000!)

We have now cancelled Adscale and are doing just fine without them. You do not need to trust your advertising to a third party that rips you off. To top it all, the sales rep contacted us the next day only to ARGUE with us about how great they are and we couldn't possibly get the same results without them.
Well, Adscale, we are. Don't be fooled! Use Facebook, Google and Instagram adverts yourself!

William Hunt Savile Row
Vereinigtes Königreich
29 tage mit der App
AdScale hat geantwortet 31. März 2019

It's also important to mention that the app fees billed to you were after our app has generated your store $18,561 in sales during your first 30 days, and your overall spend was $1,248 (including the actual app fees).

Our pricing can be found at:
Our website: https://ecom.adscale.com/pricing

Our help center: http://help.adscale.com/adscale-for-ecommerce/how-it-works/how-does-adscale-pricing-work

During the Registration process.

And also on this actual Shopify app page.

It's very unfortunate that you chose to uninstall the app and not continue your campaigns.
We wish you all the best.

19. November 2020

They will charge you for the 100.00 total even when you cancel your trial, I am literally emailing back and forth for over a week and a half now and shopify support is also involved (to get shopify support to step in is HUGE as they opt to let it stay between the app and the user, they had to cc all my emails to get a response for me). As a small business here to use ads to make sales, this is just incredibly bad. a real eye opener. Not in a good way. The FB and google ads never synced and there is a still an error message anytime I go to check, the ads are not better than what one can do manually and honestly, I am happy this happened now before my brand became huge- there is a small disclaimer that some business can be charged up to 4,999.00 for the ads. So if you download and use this app, you can count on paying no matter what. JUST DO NOT BOTHER. I have an extra 100 to my bill this month- hopefully my black friday sale will make up for it, but this was a waste. MY ROI was not delivered and they're still emailing me like I'm an idiot when I took screenshots asking to cancel multiple times after 2/3 of their services were down. I have never left a review for an app, much less a negative one, but I hope I can save someone money and to avoid the complete nightmare Adscale has been for me and my business. -Shari Urumi Beauty

Urumi Beauty
Vereinigte Staaten
27 tage mit der App
AdScale hat geantwortet 23. November 2020

We at AdScale believe in transparent service and pricing. All pricing is clear on our website https://www.adscale.com/pricing-new/ and charges are taken by Shopify after the 14 day free trial ends. You uninstalled after the free trial ended.

This is easily rectified, we have left you messages to get this resolved. Please call us back at your earliest convenience.

26. April 2019

if you want to use this app just DON'T the worth app i used in shopify i have to pay 50 dollars for no traffic and 0 sells. took 2 weeks to add facebookads that i was using before so it was activated, and google shop still not activated now!! so if you want to increase your sells just do the ads by yourself you will see better result than with adscale. will never use the app for the other stores that i own.

Hiairpods
Frankreich
24 tage mit der App
AdScale hat geantwortet 26. April 2019

We sincerely apologize for your bad experience.

We reviewed your account and see that for the advertising costs you spent you received 155 visits and some add to carts.

Your campaigns under-performed due to several matters that are related both to your website and to technical issues.

We'll be happy to work with you together to get your campaigns in the right way to success.

20. Februar 2021

Be aware that the AdScale application will claim your Google Merchant Center URL as the Owner. If you have manual ads running already in google, this particular process will cause Google to disable your product feed and thus any ads using your product feed will not perform. This happened to us and we lost 2 full days of revenue. We really had high hopes for the AdScale app since we are at the point where we are growing and need a better way to manage our ads. We hope the AdScale development team considers a different process for how they manage uploading product feed data. They should instead, ask for admin access in order to prevent such issues. This app may indeed work for others, but for us, we did not find any value. The support replies were short and sort of argumentative. MY feedback is that the AdScale R&D team take customer feedback and use it to make improvements.

ReconJacks Apparel
Vereinigte Staaten
23 tage mit der App
AdScale hat geantwortet 22. Februar 2021

During the onboarding process it is clearly stated that in order to run Google Shopping a web site claim is needed. You have approved this and this is what happened.
We do offer to connect an existing Merchant account to your Google Shopping and we reached out to you in order to do so.
We have no intention to claim your website during the process - this is the way Google Shopping works.
Please reach out to us in order to get you connected without a claim if you prefer.

Bearbeitet am 8. November 2018

DO NOT INSTALL THIS APP. They take control of your Google Console and then remove your ownership. Creating all sorts of problems for your store sales an traffic.

BE VERY CAREFUL and leave this page immediately. Do Not Trust this app (This is the first review I have ever left - and was suggested to by the Shopify Guru I spoke to earlier). I have full record of every conversation and e-mails from Google regading this fraud.

This app SHOULD NOT be on Shopify. It is a disgrace.

SHIVOHAM
Australien
17 tage mit der App
1. März 2019

I had this app before and I deleted it because I got zero results. My own advertising efforts are generating tons of traffic but no sales. I dont have the time to go though all of the data in order to optimize my ads, so Im going to give this app another chance to prove itself. I will write a positive review if they actually deliver as promised. I am making this public to hold them accountable. I will post this first review on all social media networks, and then I will post my results. This will either be good advertising for adscale or very negative. I have hundreds of websites and thousands of social media pages. PLEASE Deliver this time.

Unique Keyboards
Vereinigte Staaten
15 tage mit der App
31. Dezember 2020

This app is terrible, they give you a free trial but don't allow you to cancel it. I got no results and they billed me $502. DO NOT USE!!!!!

The Sauna Effect
Vereinigte Staaten
15 tage mit der App
AdScale hat geantwortet 10. Februar 2021

We apologize if you had a bad experience, you can always cancel the account at any time by uninstalling the app.

Bearbeitet am 28. September 2020

They are very unprofessional. You need to wait more than 1 day or even more time for their response. They promised to open GOOGLE and FACEBOOK ads in 1-5 days, but no, I waited for almost 2 weeks and they did not do it. Later The number of clicks in the GOOGLE announcements activated is fake. I did not see any extra clicks on the right of shopify. They are deceptive, I'm sure. Don't believe them, everyone. I have reported them to shopify.
Don't believe them. Although they responded to my comments, they still didn't reply to any information in the app. I am so disappointed.

ECCP AUTOPARTS
Vereinigte Staaten
13 tage mit der App
AdScale hat geantwortet 28. September 2020

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced. I can see that your Facebook Ads were not connected due to permissions error related to your Business Manager and for Google Shopping, you had a Merchant Center suspension, that is related either to your website or products. My team reached out to you in order to solve both issues.

The Google clicks you see on AdScale are taken directly from the Google Ads account, therefore all advertising metrics provided in AdScale are accurate. Please note that AdScale is a Google Premier Partner.

My team is more than happy to keep working with you on solving your issues and get your campaigns up and running on all channels.

Bearbeitet am 1. Juni 2021

Appalling experience. Account suspended, didn't get started until trial almost over. Once it was on delivered only 1 sale (compared to my 10+/day). Now my campaigns are deleted, all work gone & they're accusing me of uninstalling when I never did. They're unprofessional amateurs. Ontop of all this only had 2 days left of trial (so I barely got to actually trial it!) and they refused to reset my trial back to 14 days. Ridiculous steer clear of this company!

Our Baby Nursery
Australien
12 tage mit der App
AdScale hat geantwortet 2. Juni 2021

Hi, accounts occasionally get suspended by Google - this is Google's policy and nothing to do with Adscale. We notified you once this happened and offered to connect your Google account instead - which you refused.
We are reaching out to help get things worked out and get you running again ASAP.

Bearbeitet am 31. Oktober 2020

Added Adscale after reviewing it's proposed benefits: AI created advertising for marketing. Not at all as advertised! Zero AI ad creation, you create ALL ads yourself on the site, then Adscale creates different versions of that ad. Well that would be great except every single alternate ad version created by Adscale was REJECTED by Facebook. EVERY SINGLE ONE. No follow up from Adscale, No alternative ads offered, ZERO, NADA, ZILCH. CPC worse on ads with Adscale than on those created ON MY OWN through Facebook. In addition, after adding Adscale and having 95% of ads rejected by Facebook, now ALL of my own ads have come back REJECTED. THANKS ADSCALE!
DEFINITELY NOT spending $99/month for REJECTED ADS, ZERO SUPPORT, and the created havoc of all primary advertising RUINED!!!!!!!
Waste of advertising dollars and my time. TWO THUMBS DOWN!!!

Elevation Outdoors
Vereinigte Staaten
12 tage mit der App