Rezensionen (407)

Gesamtbewertung
4,2
Anzahl pro Bewertungsstufe
  • 78 % der Bewertungen sind 5 Sterne
  • 3 % der Bewertungen sind 4 Sterne
  • 2 % der Bewertungen sind 3 Sterne
  • 2 % der Bewertungen sind 2 Sterne
  • 15 % der Bewertungen sind 1 Sterne
3. Mai 2017

Nobody get back to you ,Trying to contact app developer no answer and not working.

Anastasia Boutique
Vereinigte Staaten
28 tage mit der App
Ad Intelligence INC (Adwisely) hat geantwortet 13. März 2019

Hello!
Alex here, from RetargetApp.

We want to extend our sincerest apologies concerning the issue that you have faced. We pride ourselves in maintaining the highest quality standards for our customers.

We hope you will give us an opportunity to discuss this further with you. Please, message me at help@retargetapp.com.

2. August 2018

Do not under any circumstances use this service, I woke up this morning to check my ad account and all 15 of my active campaigns were DELETED!

The entire ad account was just wiped clean, this was an account that was spending $5k per day and now just at $0!

I contacted FB to see what happened and they replied saying according to the ad account history all of the campaigns were deleted by RetargetApp and there was nothing they can do to recover them.

Screw this app, screw the people that created it, do not make the mistake I did and trust these guys.

Bangin Trends
Vereinigte Staaten
27 tage mit der App
11. November 2015

my facebook pixel has been error, when i use this app

Silver Fangs
Vereinigte Staaten
24 tage mit der App
25. Februar 2021

Used the app for close to a month, spent over $1,000 on ads, and might have broke even. If you're in the United States you'll usually have to wait for 12 hours or so for an answer from customer support, and usually that answer is them giving you a link to the Facebook support page. One time I had a billing question where Facebook had charged the wrong PayPal account somehow and needed it fixed, and the guy told me "Sorry I've gotta go, my shift here is over" and sent me a link to Facebook support. Not worth it, stay away.

Throw Deep Publishing
Vereinigte Staaten
24 tage mit der App
Ad Intelligence INC (Adwisely) hat geantwortet 26. Februar 2021

Hi There,

Thank you for your feedback! Our Support team works from 10am to 6pm EET. We try our best to reply to each of the messages as soon as it’s possible, however, we do ask to allow up to 24 hours for a reply since we are located in a time zone which is different from yours. I apologize for any inconveniences this may cause.

Maksim
Customer Service Team Lead
RetargetApp

Bearbeitet am 24. Dezember 2020

It took a week for the app to even work because of a Facebook issue. We had to push for updates, and wasn't kept informed. After a week the ads started running in the learning phase, we used the suggested copy and budget. After £200 spend we contacted the support to see how the learning phase was going only to be told by Liza that we had failed the learning phase and we needed to tweak the copy and set a bigger budget to get the learning required. We aren't the experts, we have a good store with a high conversion rate and 200 plus visitors a day, but we don't know ads, so why is it up to us to tweak the copy and budget from what you recommend. No one looked at our account for the learning period to tell us we weren't looking good to pass the learning phase, and no one from the team contacted us after failing it, they just left it spending on non performing ads. Once I contacted them this was the only time they mentioned we had moved to limited learning phase. Really disappointed and not willing to spend a further £200 risk if they can't even look after new customer accounts. Very annoyed at this! We have a 6% conversion rate, amongst the best in the industry, and now being told it's because our bounce rate is too high!!!!

PickaPocket Men's Accessories
Vereinigtes Königreich
23 tage mit der App
Ad Intelligence INC (Adwisely) hat geantwortet 11. Januar 2021

Hi There,

Thank you for your feedback! We are very sorry that our app did not work the way you expected. Please, contact our support team for detailed explanations and further recommendations, and we will be happy to assist you!

Bearbeitet am 1. Mai 2018

customer support was helpful...

Taj Wear
Vereinigte Staaten
Etwa 2 monate mit der App
Ad Intelligence INC (Adwisely) hat geantwortet 13. März 2019

Thank you for sharing your experience with us. We are constantly trying to improve the service we deliver to our customers 😃

5. Februar 2016

Unfortunately, we had a bad experience using Retarget app recently for the first time. When we first went to set up Retarget app and our first campaign, the preview feature showed our product images in the ad would be badly cropped. Before running the ad, we reached out to Retarget app to inquire as to whether the app could properly accommodate our rectangular images, and we provided them with the exact image sizes. We were assured by a member of the Retarget app team that the app could absolutely handled our images without strange cropping -- and told us the preview wasn't an indication of how the ads would look. So we started the campaign, and unfortunately, the ads did look severely cropped in all the wrong ways. As soon as we saw the first faulty retarget app ad, we stopped the campaign and brought the issue to the attention of the Retarget app team. After first assuring us that the app could handle rectangular images, the same team member changed his tune and said the images had to be square in order for them not to be cropped. Long story short, since the ads were not in the least way presentable, we told the Retarget team that we couldn't use their app until they were able to fix the program to accommodate multiple image sizes (as many of their competitors do), and requested a full refund for our first campaign. Here's the real rub in this situation: they refused to refund us the full amount! Even after reminding them that they assured us in writing that our pictures would be fine in the real ads, they still refused the refund. We have had to take the issue up with our credit card company, which is extremely disappointing.

Crocuscouture
Vereinigte Staaten
21 tage mit der App
14. September 2020

i used the apps for 2 weeks. delivered great results, in 2 days having 10x ROAS. theeeeen for almost week the apps stop giving good results. $0 purchase for $35-55 ad spends. reach supports lot of time. keep blaming me and suggest to change the ads copy. (the ads copy was working for 2 weeks??) not for me but try yours may work

Staple Food
Australien
Etwa ein monat mit der App
Ad Intelligence INC (Adwisely) hat geantwortet 16. September 2020

Thank you for your feedback! Our team has reached out to you via email with detailed explanation of the factors that affect the ROAS and also shared recommendations as for optimization of your campaign and the changes that need to be applied to the Ads to deliver better results. If you have any questions, please write back to us at anytime, and we will be more than happy to assist you further!

12. April 2017

Took $150 initial payment and essentially stole the money as they have only done $3 in spend, on top of that the ads they did show were the wrong ones with a link that didn't work. To top it off i have been unable to get a response on how to be refunded in 3-4 days. TERRIBLE service, do not use this service.

Boost Bras
Vereinigte Staaten
19 tage mit der App
5. Oktober 2016

This app is Great. We like it
www.jedston.com

Jedston
Vereinigte Staaten
29 tage mit der App