整體評分
4.4
各級評分數量
  • 82% 的評分為 5 顆星
  • 3% 的評分為 4 顆星
  • 2% 的評分為 3 顆星
  • 2% 的評分為 2 顆星
  • 10% 的評分為 1 顆星
2024年4月25日

We have been using the App since a long time, but suddenly today the app has started glitching and causing my product pages to go down. The reviews do not show up and every product page which has this app embedded/enabled on it is down. We can not view the product or anything and tons of customers are leaving the website due to this issue.
This is very disappointing as it has caused us a major loss in revenue and an app which has been on the market since so long should have a grip on such things. Unless they resolve this issue ASAP and compensate me for my losses, i will not edit this review. Utter disappointment!!

OneHub
巴基斯坦
使用應用程式 1年多
Areviews App 已回覆 2024年4月26日

Sorry for the inconvenience, you are the first one reporting this today.
I contacted you to check it and help you fix the issue please reply to the message I sent you.

We contacted you many times but we are not getting any reply from you
Please reply to the messages so we can help you with the issue.

2024年1月10日

I like the app but reviews don't show up. I need it fixed and sent a message. If it gets fixed it will get 5 stars but so far it's frustrating getting good traffic on a store and reviews don't show up

Labienne
德國
使用應用程式 大約1年
Areviews App 已回覆 2024年1月12日

Sorry for the experience we had urgent server maintenance from the host with Google servers. We didn't have downtime for the last 1 year.

The servers are back on the same day after the maintenance is finished.

Thank you for understanding.

2024年1月10日

Application crashed, it's been a while! What happened? Please fix this!

Lojas Zibo
巴西
使用應用程式 大約1年
Areviews App 已回覆 2024年1月12日

Sorry for the experience we had urgent server maintenance from the host with Google servers. We didn't have downtime for the last 1 year.

The servers are back on the same day after the maintenance is finished.

Thank you for understanding.

2024年1月25日

Worked well when using the free plan and was able to upload three reviews. I was impressed with the convenience and user-friendly interface. I upgraded to the premium package for $6.99 and every attempt was an error.

Pure Serenity DBA
美國
使用應用程式 大約8小時
Areviews App 已回覆 2024年1月27日

Sorry for the experience but I really wished you contacted us a least once before writing the review so we could help you fix it.
I contacted you please reply to my message.

2023年11月18日

The support is not responsive and the app has limited features and doesn't integrate well with a professional store. Also once you have reviews and would like to migrate to another app, they have no way to export your reviews.

Lezze Design
法國
使用應用程式 大約3年
Areviews App 已回覆 2023年11月19日

Sorry for the experience. I checked your ticket about exporting. Currently you can only export customer reviews written by your customers.
You can't export imported reviews.

Regarding the integration with professional stores, you didn't contact us about the issue as we can integrate with any shopify theme very easily.

If you have any issue please contact us and we will fix it for you.

2023年12月4日

I am trying to import a reviews from our store on Amazon but
unable to import all reviews around 3,000 to 4,000 Kindly let me know with
further procedure

Raulde
英國
使用應用程式 4個月
Areviews App 已回覆 2024年2月17日

Currently, the limit is 1500 reviews per URL. Due to website limitations, we can't go over that limit.

But you can import reviews + ratings from amazon also you can use more than one link for single product to get more.

2024年1月31日

Your app bugged my theme! A blank space keeps appearing in my theme. Even after uninstalling the application, the blank space remained. The Arereviews team needs to remove the code that is causing this white space in my theme. Print: https://prnt.sc/S4E6QHZ3hlLk .

Mejuri
巴西
使用應用程式 32分鐘
Areviews App 已回覆 2024年2月2日

Sorry for the experience, but we told you the issue not from our app the space from your theme elements. Check these images

https://i.ibb.co/k0MkfZ6/image.png
https://i.ibb.co/YhfcQHC/image-1.png

2024年3月28日

horrivel

Symple
巴西
使用應用程式 26天
Areviews App 已回覆 2024年3月29日

I contacted you to know why you left bad review as you didn't contact us at all.

2023年12月18日

I´ve tryied to install for a week. Doens't work for all products.
I can´t integrate with the BK extension as well.

The suportr dosen´t work for me.

My Store
哥倫比亞
使用應用程式 4天
Areviews App 已回覆 2023年12月19日

Sorry for the experience. I hope you gave us a chance to solve your issue.
I sent you a message regarding your products, so you can explain more about the issue and we will do our best to fix it.

For the BK extension, it's not related to our app. You should contact the developer if you have an issue with it.

編輯時間:2022年12月7日

Reviews are not showing and there is coding all over my website. I had to temporarily delete the app. Please fix the issue ASAP.

Heart Made of Gold
美國
使用應用程式 接近3年