Automizely: Mobile App Builder

Automizely: Mobile App Builder

by Automizely & AfterShip

Native iOS & Android Mobile Store in 1 Click. Get Free Traffic

4.5 of 5 stars

The overall rating reflects the current state of the app. It accounts for all app reviews but prioritizes the most recent ones.
  • 5 of 5 stars
    83% of ratings are 5 stars
  • 4 of 5 stars
    4% of ratings are 4 stars
    (3)
  • 3 of 5 stars
    3% of ratings are 3 stars
    (2)
  • 2 of 5 stars
    3% of ratings are 2 stars
    (2)
  • 1 of 5 stars
    8% of ratings are 1 stars
    (6)

All reviews

6 reviews

True Sun

There is nothing. I can't see any option to customize or edit. Everything is blank/white there. Really worst thing, this is.

Developer reply

April 13, 2021

Apologies for the inconvenience caused. Please be rest assured that we are here to make your experience even better with our application. Your patience here has been so important. Your issue would be dealt with utmost priority.

I would request you to please tell us what we can help you with and what are your expectations using Mobile app. We will try our best to assist you on the same.

Our Support Team is available 24/7 to help you with all the issues you might face while finding your way around the app.

Regards,

Rupam Sarma Tamuli

Soeur Beauty Co

Doesn't work. It's not an actual app you store is just added to the aftership app & none of the products synced over for me. The link provided also doesn't take you directly to your catalog on the aftership app but rather to a collection of different stores. Will be uninstalling.

Developer reply

April 12, 2021

Dear customer,

Apologies for the inconvenience caused. It is unfortunate to know that your experience did not meet the expectations.
We will surely get all your issues resolved and make you a happy customer.

Please let us know our support team is available 24X7.

Regards,
Brishketu

Luxe Boutique of Dublin

Please take this off of my Shopify. I do not want it. I don’t recommend. If you download it even to try it out it is STUCK on your Shopify. I’ve tried everything to remove it. I don’t like that there’s not much customization. Very basic layout.

Developer reply

February 21, 2021

We apologize for the bad experience you have had, Our team has reached out to you via email to assist you on the same.

Regards,
Automizely Team

Il Lago Nella Valle

please delete your app to my store now. it's impossible that there ins't a way to do this on my own.

Developer reply

February 8, 2021

We apologize for the bad experience you have had, Our team has reached out to you via email to assist you on the same.

Regards,
Automizely Team

DARTGIFT

Can you please remove your app from my store? Is it some kind of glue or what?! To delete account you need years!! What do you think? All apps in shopify are removable quickly! Please remove your garbage from my store!

Developer reply

January 30, 2021

Dear customer,

Our team has reached out to you via email to assist you. We apologize for the bad experience you have had.

Regards,
Automizely Team

Pine Street Clinic

It is SHOCKING how unprofessional and horrible Aftership's customer service and support is. If you care about working with developers who bother to respond to emails, do NOT do business with Aftership.

Developer reply

January 21, 2021

Dear customer,

This app is Automizely: Mobile App Builder, not AfterShip...

Our team has reached out to you to assist you. We are sorry for the bad experience you have had and in the meanwhile, we will improve our customer service in order to help our valuable customers in time.

Regards,
Automizely Team