Facebook Ads & Instagram Ads

Facebook Ads & Instagram Ads | Reviews

by Brainity Software, SL

Brainity makes Facebook Ads & Instagram Ads extremely easy.

4.1 of 5 stars

The overall rating reflects the current state of the app. It accounts for all app reviews but prioritizes the most recent ones.

  • 5 of 5 stars
    83% of ratings are 5 stars
  • 4 of 5 stars
    2% of ratings are 4 stars
  • 3 of 5 stars
    4% of ratings are 3 stars
  • 2 of 5 stars
    6% of ratings are 2 stars
  • 1 of 5 stars
    6% of ratings are 1 stars

All reviews

1 - 10 of 52 reviews

Bloomsbury Mill Ltd

terrible I have a verified domain and events configured the top and bottom campaigns are just whirling around and customer support is terrible avoid

Lifestyle Travel Trading

So far not that impressed. Am 9 days into my trial and don´t think I will be paying for this. I set up a campaign and immediatly got my ad account closed by FB. I had to request a review and was succesful in getting it back. I would have through the app would make sure everything is perfect before just pushing the ads online. So far I have spent around $70 on the ad campaign and have a CTR 2.5% which apparently is not bad but I have no sales and no ROA. Others say they got an ROA of 4 etc inside a few days. If I have no return before the trial is up then I wont renew. I also sent a question through Shopify in the App and have not had a reply so don´t feel confident

Crepslocker

I sent them numerous emails requesting to change the account originally linked with my brianity, my queries remain unanswered. I contacted them through my Shopify account, also via Twitter and directly via email and Instagram with no replies. Disgusting service. I am very annoyed! Avoid these guys. Bad service!

Kays Kube

Terrible customer service with slow replies. They’ve identified the problem that’s causing my store’s errors but are not able to advise how to rectify. Pointless app for us if it can’t even work.

Gerardo Collection

Great APP! AD Library is the key + We are getting 4-5 ROAS which is better than any of the other FB apps on here...

La Boutique MOSO

Good app, does what it says. The support is very helpful. I have been using this app for one month and so far everything is fine

Joli Joli Jewellery

The plugin is fantastic! I didn’t want to believe it as it sounded too good to be true, but we’re getting 5x ROAS on adverts, which took me 10 minutes to set up. I highly recommend it!

Country Galz

I don't normally leave reviews but felt I had to in this case. I had issues (my own fault) getting my store connected but their customer support is out of this world, that alone says a lot. I had this app a year ago and it was the best I've used. You do need to give it time to collect data (which is the phase I am in) so now that I understand that. My traffic brought in from the ads were amazing, just got to give it time to reach the bottom funnel which I look forward to! I have tried 3 other apps through Shopify for FB ads and NONE bring me the results Brainity did in regards to valuable traffic. Hence why I am back to using them. I look forward to collecting more data, opening my funnels up and making sales with this app. SO much easier then doing myself through FB and also compared to other apps I've used.

Lash Barb Cosmetics

STAY AWAY UNLES YO WANT YOURADS ACCOUNt DISABLED I have run a successful Shopify store for over 3 years and never felt compelled to write a review until now. App is utter trash, unless you're completely new to FB ads stay away. Got my fb ad account deactivated after emailing me and telling me I need admin rights(which I already had) Stay away

Developer reply

March 8, 2021

We are sorry to see that your ad account has been disabled. Facebook sometimes reacts strangely and disables ad accounts, regardless of what app you are using.

We have sent you an email with the links and instructions needed in order to reactivate your ad account. However, we see that the ad account is active and working right now.

Our support team is always ready to help you in these situations. If you had contacted us through the in-app chat we would have been able to help you.

It is important to note that we can't be held responsible for the decisions that Facebook makes unilaterally about your ad account, your Facebook page, or the content used in your ads.

It is very annoying when Facebook makes it difficult for users like you to simply run your ads, but it is not in our hands to prevent it from happening, nor do we have the possibility to prevent it. We can only help you reactivate your account as soon as possible.

I hope you reconsider your review after receiving our email with the guide to reactivate your ad account.

Gems Beauty Lab

I used this app to help me do my fb ads campaigns. It's really simple and the results are impresive. Let's keep working on it together! Thanks for your help.

Previous 1 3 4 5 6
Previous 1 3 4 5 6