Buddha Mega Menu & Navigation

Mega Menu: cool design, easy to create a drop down navigation

Shopify app insights
  • Popular with businesses in the United States

Free plan available

App highlights

  • Up-to-date tech: works with the latest themes

  • Speed tested: low impact to your online store

Reviews

4.8 of 5 stars

The overall rating reflects the current state of the app. It accounts for all app reviews but prioritizes the most recent ones.

Counts per rating level
  • 90% of ratings are 5 stars
  • 4% of ratings are 4 stars
  • 1% of ratings are 3 stars
  • 2% of ratings are 2 stars
  • 3% of ratings are 1 stars

Filter and sort reviews

1 - 10 of 14 reviews

buyerworks

Location New Zealand
Time spent using app 7 days

do you really want me to read all of your Ts and Cs just to leave a review. Get real folks. I normally get paid for my opinion.
Outwardly the app looks good but potential purchasers should read the reviews.
I did not enjoy anything about the app. It's just a menu app. Like many others. This is nothing special.

Sparked Innovations

Location United States
Time spent using app 7 days

I really want to rate this app higher but it just falls short in several areas when matching the desired effect to the end result. We were sold on the app based on what we saw on the demo store and the video but it seems as if those have maxed out the app's functionality. Back end UX is sometimes just as important as front end and the builder needs work. I also don't understand why there can be multiple columns for an element but only one row. Elementor's mega menu is much more powerful with much more customizations available. Also, the mobile version of the menu should be the primary focus instead of secondary since more than 50% of traffic is mobile. However, mobile is almost an afterthought with no ability to customize without using manual CSS overrides.

Hopeford Streams

Location Canada
Time spent using app 3 days

I have not had the chance to use the the app but will do so in the coming days or sooner than two weeks.I cannot rate the app at this time so I will start at 3

Developer reply

December 13, 2021

Thank you for taking the time to leave us a review! We are looking forward to a review update once you reinstall the app back and use it for longer time.
Meanwhile, please don't hesitate to get in touch via our support chat or email at support@buddhaapps.com, if you need any help.

We are here for you anytime!

LeisureField

Location Philippines
Time spent using app 15 days

This is not FREE. When I install the Free Version it is asking for a Discount Code. This is funny! I might, however, reinstall it as soon as I have enough revenue to pay the S19 monthly fee.

Developer reply

September 20, 2021

Hi,
I wrote you several emails showing you that the app IS FREE and that you were never asked to approve charge. Without going through the Approve Charge page, we cannot take your money, this is a Shopify Requirement.

The Discount Code field was there in the install the app page by mistake from when we had the paid plan. But we did not ask you to add a discount code.

We encouraged you to reinstall the app and see for yourself that you will not be asked for money. But unfortunately we received no answer from you.

If you change your mind and give it another try, please let us know.

UnderAir

Location United States
Time spent using app 10 months

It works as a decent upgrade to the built in menu but is lacking tremendously in customization. There are better apps out there now that give the admin a lot more tools to format it as they see fit. The design editor allows you to change the color and font-sizes, nothing big. You have almost no control over the mobile layout. Either Buddha apps steps up and improves this app soon or you are better off finding app devs that will.

Developer reply

July 30, 2019

Hello,
First if all, I am very sorry for the late reply to your review. Unfortunately some very sad family events kept me away from the office. In the meantime, I saw that my colleagues already replied to you by email.

I feel I need to add a few more things
We do have customisation options in our Preview & Design page and my colleague already sent you by email a personalised documentation on how to make those changes on your app.

If you consider that even those design options are limited, please know that we worked a lot to create a product which helps our customers, offering a design so good that needs few customisations and many of our other clients testimonials stay as proof of this. We did not want to create an app which you need to customise a lot and add code lines in order to obtain a certain result. Our job is to make our clients work easier not more difficult.

When we created this app we had in mind to make it first of all solid on all devices and themes that Shopify supports and make the work of creating a menu to the store as easy as possible. This is what we are still having in mind even now. And our team, even small, is working so much to offer this product every day at the highest standards.

Also as my colleague advised, new features will be released soon, including design features, because we are continuously trying to improve our product.
I am sorry you weren't happy with our product but I really hope you understand our point of view too.
Have a great day!

Mushroom Catering

Location Australia
Time spent using app 5 days

I tried this App and had a couple issues which happens, i was hoping to get them sorted out so I contacted support twice but no reply...
I have since found a cheaper and better Menu App

Developer reply

March 29, 2019

We are sorry you didn't have the best experience with us.

We looked through all our emails and all we could find is an email from 24th of March to which we replied but we didn't receive any response back. We did reply to the same email address you contacted us from.

Also one colleague of mine reached you again this morning via email. We also tried to find a new contact email on your website, in case ours got lost on the email you contacted us from, but we didn't find any contact form.

We take our job very seriously and we always reply to all of our clients as soon as possible.
We are eager also to help you create the best menu for your website. So if you are still willing could you please double check if maybe our email got lost in spam, as we learned that sometimes this happens? You can reach us anytime at contact@buddhaapps.com
Thank you and hope to get this sorted as soon as possible!

Rockins

Location United Kingdom
Time spent using app Over 3 years

I really like this app visually and functionally, unfortunately it crashed the other day and rendered my main menu unusable for a couple of hours, forcing me to change back to my original Shopify menu as they sorted out their server issues. Got it back running again and all my previous information was still there so just had to re-install and publish it and it was back to normal. Although this happened I am still happy with the app and it's functions and will keep using it, hopefully it wont happen again.

Developer reply

March 21, 2019

We are very sorry for the inconvenience and that the access to our app admin was not available for 3 hours. As we mentioned during our email conversations, this error should not happen again.

We are pleased that you are happy with our app's functionalities and please know that you can reach us anytime you need any help from us. You can do this at contact@buddhaapps.com

Have a lovely day and good luck with the sales!

Dinluksus.dk

Location Denmark
Time spent using app Over 2 years

19,95 for an App not working now, where I need it the most, and a support line you cant chat with or communicate directly with is not a good app.

Until now it has been good, but this is a very bad experience.

*After my review the support line did help me - still I am unsatisfied, that I need to have some background experience when I make changes, cause the APP needs to be handled in a certain way.

Geek Chic Clique

Location Romania
Time spent using app 3 months

What's the point in using this app when the basic features don't work properly?
I can get over the loading troubles, but I can't really get over the fact that it randomly decides to not show new or existing collections. After working very hard in creating a collection this app doesn't update and you can't see your collection title, much less select it.

It's a shame, because it's a fun little app and it could be awesome, but it lacks maintenance.

Britsweets

Location United Kingdom
Time spent using app 10 months

Worked for a while, then when I wanted to make changes it reverted back to the standard shopify menu. Then when I tried to add the menu back, it constantly kept asking for a password ( I do not have a password ). When uninstalling it kept the code in my website, which I have no idea how to remove. Support is non-existent, no website etc.

(update, I got a prompt reply back after review)

Previous 1
Previous 1