評價 (181)

整體評分
4.7
各級評分數量
  • 87% 的評分為 5 顆星
  • 3% 的評分為 4 顆星
  • 1% 的評分為 3 顆星
  • 1% 的評分為 2 顆星
  • 8% 的評分為 1 顆星
2021年2月12日

App didn't help at all, which is fine. However, I removed this app weeks ago and it is still showing up on my website. PLEASE REMOVE!!!!!!!

Self Love Naturals
美國
使用應用程式 27天
VYRL 已回覆 2021年2月15日

Hello,

This may have something to do with your browser/cacheing.

We've reached out to you multiple times to try and help, please respond and we'll be happy to provide guidance. We will keep trying to get in contact!

2020年11月4日

Such an amazing app! Through their influencer platform, we found so many influencers that were already customers! Thank you!

22 Days Nutrition
美國
使用應用程式 大約23小時
VYRL 已回覆 2020年11月4日

We're so happy that you are enjoying it! Be sure to try out Brand Partnerships as well! Thanks for your support :)

2020年11月24日

can you help me؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

garbK
約旦
使用應用程式 28天
2023年3月28日

horrible!!!!!

We did the 7 day free trial,
We didnt see a fit with the product and followed the instructions to close the trial subscription. We are now recieving emails saying our trial is up and we will need to pay $750 to this company we arent using.

TheBodyGoddess.Co
美國
使用應用程式 10天
VYRL 已回覆 2023年3月31日

Hi there,

We sincerely apologize for the misfired email leading to the miscommunication. You were never charged anything from Carro, and you never will be. We appreciate you bringing it to our attention so that we were able to correct the email issue.

We reached out to you as soon as you contacted us, and we explained that this was a mistake. We would sincerely appreciate it if you’d consider adjusting your review, given it was just an automated communication error.

In either case, if you want to give Carro another try, please reach out and I can offer you an extended 30-day free trial.

Thank you,
David Rice
Director of Support

2020年10月22日

Asked these guys a simple question, on whether they have clients in my industry. Several days later not only did I not get any answer, they responded to me with a question ""do you still have any questions I can help answer?".
Went to their website to browse their FAQ. Clicking on "+" is supposed to reveal the answers but that didn't work.

Gruppo Gamma Time Instruments
新加坡
使用應用程式 5天
VYRL 已回覆 2020年10月22日

Hey! Sorry about the confusion. We're a small team that has to manage nearly 27,000 brands. We use a bot to help answer some of our frequently asked questions and I think it sent you that by mistake. I just emailed you and replied on Intercom. I'd be happy to help you / set up a call. It's late here in California but we can definitely chat in the morning. Let me know that you received this. We have thousands of brands in your industry and neighboring industries.

Sincerely,
Jason

2020年12月12日

I tried using the app to help me sell, as the app description state's - leveraging other store sites to maximize marketing and exposure. However I was matched with a vendor whose products were gory and just out of sync with my products. Just throws off the image of my store! Very Bad look for my store.

Fly Gears
美國
使用應用程式 3天
VYRL 已回覆 2021年1月10日

Hi Fly Gears,

Sorry to hear this! We highly suggest that you turn on Manual Approval in our marketplace so that you decide which stores can sell your products. This is what we suggest by default. Please reach out to support@getcarro.com so that we can help you resolve this! We'd love to help make Fly Gears a success on Carro. :)

2020年9月24日

I've really am not into writing reviews for apps because I understand everyone is working hard and especially during this time and should always try to support all businesses. But when something is clearly not right, I think it should be voiced. Based on the description of this app, I thought this would be a perfect app for finding social influencers. But after installing and testing it out as much as I could...I come to find that the app essentially does not function at all. All connections and set up were completed and successful but there are no result. It does not provide the result it promises in the description. When I had questioned this with support, all I continue to receive as what you call an answer is...it's in the works...it will be in our future development...then they finally tell me, thank you for the suggestion and it will be included when we begin to charge! Best of all...Carro is 100% free, you can basically find other paid apps that can do the same...well...then why do you even launch your app when it doesn't do anything!? LoL...it's a joke...yes, it's 100% free...free from fees...free from result...free of getting nothing...I've then deleted the app immediately to FREE up my space...hahahaha such a joke...suggestion...re-lease your app when you are good and ready...don't get flustered when you realize your customer actually need an app that works and in the end tell them off to go get another app that works and pay for it.

IntiMD
美國
使用應用程式 1天
VYRL 已回覆 2020年10月15日

Thank you so much for bringing up your concerns.
Based on your review, we made an update to our FAQ about how our influencer discovery tool works.
As a reminder:
Carro identifies influencers by scanning the data sources that you connect to Carro. If a celebrity, an influencer, and/or a member of the press is interacting with your brand as a customer, email subscriber, or follower, we’ll let you know.
The number/quality of influencers that Carro is able to identify is dependent on the data sources that you connect. We’ve discovered 6.3 million influencers for the 26,200+ brands that use our free app.
We are a small, but growing team based out of California that is excited about the potential of our product. We hope that everyone reading this gets to be a part of the Carro network.
Sincerely,
David Rice

2019年5月24日

Wow this app is fantastic and does more than I expected. They reached out to me a few months ago to check it out and I just got around to downloading it wish I had much sooner! Excellent app!

Marigold Shadows
美國
使用應用程式 大約1小時
VYRL 已回覆 2019年5月29日

Thank you so much! We're so happy to have you using Carro. :)

2020年4月21日

Carro is literally the social influencer collaboration app I've always wanted..

Thank you Carro team for this, great work! ✌

Chadmc.com
加拿大
使用應用程式 34分鐘
VYRL 已回覆 2020年4月24日

Thank you! We appreciate all of your kind words. Welcome to the Carro brand network! :)

2021年8月6日

Carro's solution made it seamless for us to discover our most engaged influencers. Not to mention, the Carro customer service team is very responsive and easy to work with!

RCN Nutrition
美國
使用應用程式 2分鐘
VYRL 已回覆 2021年8月17日

We are so happy that you are enjoying Carro! Thank you for your kind words, I'll make sure the support team sees this. :)