Delivery Date & Time Suite

Delivery Date & Time Suite

by Mageworx

Allow your customers select delivery date & time on cart page.

4.3 of 5 stars

The overall rating reflects the current state of the app. It accounts for all app reviews but prioritizes the most recent ones.

  • 5 of 5 stars
    80% of ratings are 5 stars
  • 4 of 5 stars
    8% of ratings are 4 stars
  • 3 of 5 stars
    7% of ratings are 3 stars
  • 2 of 5 stars
    1% of ratings are 2 stars
  • 1 of 5 stars
    4% of ratings are 1 stars

All reviews

3 reviews

Curlew Country Farm

For customers using the "buy now" or Paypal Express options, the delivery date & message were lost and the order not shown in the delivery app orders list( still in the shopify list).
Mageworx customer service response to this concern was; " Unfortunately, our app is not compatible with dynamic checkout solutions ("Buy It Now") and express checkout options on the cart page "
This is not good - I had to ring customers to ask this information. For all other payment methods, i.e. credit card, it seems to work.

johnnyandmaes

Orders limit feature doesn't work. Also, even if it did work, it's a limit for the entire day and not on a time interval basis.

Otherwise, everything else worked great, but this one feature was the most important to me

Developer reply

May 11, 2020

Hello,

Thank you for your feedback and sorry the app is missing the feature, which is important for you. Currently, the app has the limits for the entire day only. We will do our best to add the time periods limits in our app soon.

Feel free to get back to us if you have any questions. We will be happy to help.

Have a good day.

Pasar Segar | The Fresh Market

Sorry i am uninstalling the app. It is not going to well. And the development team to just disappeared and left the installation so ugly on my website, Sorry this bad review is going on your wall.

Developer reply

April 8, 2020

Hello,

Thank you for your feedback. I apologize if there were any delays on our end. I checked your ticket to find out what happened. It seems our team installed the app to your theme within 30 minutes after you approved our collaborator access. Then we received another email from you and our team adjusted the look of our app to better match to your theme. We also added the delivery date in the order confirmation email.

Unfortunately, you posted the review before our team managed to inform you about the results (in less than 1.5 hours after access approval) :(

Please let us know if you decide to install our app again. We will be happy to assist.

Have a great day.