Avis (2 401)

Note globale
4,9
Nombre d’avis par note
  • 94 % des avis sont des avis à 5 étoiles
  • 5 % des avis sont des avis à 4 étoiles
  • 1 % des avis sont des avis à 3 étoiles
  • 0 % des avis sont des avis à 2 étoiles
  • 0 % des avis sont des avis à 1 étoiles
27 février 2024

Works ok but the Discount for the entire order doesn't work so it kind of defeats the purpose of the app in the first place.

Also, text that you are able to edit in the widget doesn't show up.
And there's no Live chat support which is a big minus for us.

CompassNature
Suède
Environ 21 heures d’utilisation de l’application
Code Black Belt a répondu 28 février 2024

Hello CompassNature Team,

We are sorry to hear that you are not happy with our Frequently Bought Together app.

Please, let me say that we have reached out directly to you to rectify any issues and to provide you with clarification and assistance with the app configuration.

Looking at your current configuration, we can see that you have the app disabled on most of your products and for the product where the app is displayed, the discount is being applied as expected (https://sendspark.com/share/6d3kdxah8mxlazvajltyi9wq120g3q4q).

We are available on chat and email and we even helped you with your previous requests on both, via email and chat. The only instance you may not get someone via chat is if available agents are busy, otherwise, we can be reached via email and we do respond with urgency.

We can also arrange a phone call if you prefer to speak on the phone, just let us know whichever you like and we will do our best to assist you.

Please feel free to respond to one of our emails anytime to further assist you with your concerns, making sure that you are happy with the app and that all your needs are addressed.

Yours sincerely,

Code Black Belt's Support Team

Modifié le 4 décembre 2020

It is not a profitable app. Too, the technical service looks out for its own interest and recommends the placement of the plugin above the CTA of the store. Crazy...

Betta Halfmoon Madrid
Espagne
Environ un an d’utilisation de l’application
Code Black Belt a répondu 25 novembre 2020

We are sorry you are not happy with our app.

However, I see that it is helping quite a lot with the conversion in your store, as you can see in the 'Stats' section.

About the app placement, you can place it wherever you want with just one click on the 'Widget location' section.

Our support team is available 24/7 to assist you with the app configuration, you only have to drop us an email.

Modifié le 30 décembre 2018

My last store that was built ( Clinker and Bark, Fashion and Lease ; and healthy inception) does not have this APPS. I wish that all three store have this APPS. I am hoping that this will help.

fashion and lease.com
États-Unis
9 mois d’utilisation de l’application
Code Black Belt a répondu 22 mars 2019

[Note: the feature that allows developers to reply to reviews has only been available since March 2019, that's the reason for the late reply]

Merchant wanted to install the app in their 3 stores and wrote this review to say so. We received no email from the merchant, only this review. All 3 installations were incomplete and we wrote to the merchant advising them how to install the app in their stores by accepting the charge for the trial period. Merchant finally installed the app on their stores.

We have written to the merchant on many occasions to kindly remove this unjustified review as it is not a reflection of our apps or service, merely the fact that they did not install the app properly.

Merchant promised to remove review, but despite many attempts to reach out, the review remains.

Modifié le 17 mai 2018

I will like to try the on my Shopify store as a start

Bucklas
États-Unis
2 mois d’utilisation de l’application
Code Black Belt a répondu 25 mars 2019

[Note: the feature which allows developers to reply to reviews has only been available since March 2019, that's the reason for the late reply]

Our team checked the app and it had been running perfectly in the store and reached out to the merchant on many occasions via email to ask for more information regarding this incoherent review and the possibility of having it removed, but with no response.

Modifié le 13 juillet 2019

not good app and difficult to set up

nooooooo oooooooooo ooooooooooo ooooooooo ooooooooo oooooooo oooooooo

Liseris™
Maroc
Environ 2 mois d’utilisation de l’application
Code Black Belt a répondu 13 juillet 2019

Hello,

We see the app displaying nicely and working good in your store, you can see a video recording of it at https://youtu.be/rGGr3amu4ng

Do you want to configure it differently? We're here to help, just tell us what you want to change and we will tune it for you as soon as possible.

We're looking forward to your response.

Modifié le 18 février 2019

I find this app to be very confusing and not easy to navigate. I watched the Video Tutorials and emailed the team 3 times trying to follow their instructions. Not worth my time

Backwards Boutique
États-Unis
Environ un mois d’utilisation de l’application
Code Black Belt a répondu 25 mars 2019

[Note: the feature which allows developers to reply to reviews has only been available since March 2019, that's the reason for the late reply]

Unfortunately, the merchant was having trouble configuring manual recommendations in their admin page.

Our team offered explanation and assistance throughout our correspondence. However, we do not have access to a merchant's admin page (only our app preferences) and would have been happy to help and show how to configure recommendations, but the app was subsequently uninstalled.

We reached out to the merchant inviting them to reinstall the app so we could show how it works and its true potential and functionality, if configured properly, and offered to speak via telephone to help as a gesture of goodwill, but unfortunately we received no reply.

Modifié le 4 mai 2023

PEsimo, de lo peor. cuando instalo la app, m,i pagina al final se meusta una espacio blanco muy grande... el de soporte lo vi o y no me dijo nada.. No lo recomiendo.. Fake , no lo isnstales.. no lo recomiendo.. son Chanta de lo peor.. falsos. solo hacen perder el tiempo en estas cosas. desgraciados

EmaChile
Brésil
14 jours d’utilisation de l’application
Code Black Belt a répondu 4 mai 2023

We are sorry you are not happy with our app.

Our support team contacted the merchant and helped her to configure the app. Everything looks good, and the app is seamlessly integrated with the theme, but the team is available 24/7 to assist you with the app configuration.

You only have to drop us an email.

27 avril 2020

While launching our new project (eCom Jewel), I was interested in a Frequently bought together extension.

After a very unproductive and highly time consuming process of trying to get support, I finally gave up. I have no doubt they have a great product even though I couldn't get it to work on my end. I asked 4-5 times about a better way of getting support that didn't involve sending 10 emails but sadly they were not open to the idea.

All in all it was a frustrating experience, I don't understand why jumping on a quick call would be such an issue. I did ask specifically for this 4-5 times but not luck. I moved on now trying different apps that offer live chat or calls.

My recommendation is that if you're going to try this app, make sure you have your own developer and won't need support since it's email based ONLY...

Jessica Folley
Marketing Manager

Montfort Jewelry
Canada
7 jours d’utilisation de l’application
Code Black Belt a répondu 27 avril 2020

Hello Jessica,

We are always open to apologize if our app does not work properly or if we made any mistake, but I have reviewed the full conversation that our Support Team had with you and, honestly, I think we acted correctly here.

Your store is password-protected so we cannot see it. We asked for a preview link, or a temporary access, or a video, or a screenshot. You never provided any of them "for privacy reasons". We cannot tune the app configuration and styles for your store if we cannot see it.

I understand that you don't like email as a communication channel, even when we replied to all your emails in a matter of minutes but please note that the problem was simply that we could not assist without seeing your store.

We wish you all the best for your business.

18 janvier 2018

SUPER CONFUSED?
I added the app onto my website, but the app does not allow you to leave the first introduction page to the website?
it says it is automatic, but there is no "frequently bought" app on my website??
it is super confusing and others looked at this and said the same thing?
IT DOES NOT MAKE SENSE??
WHERE IS IT? IT DOES NOT SHOW ON MY WEBSITE?
CAN'T LEAVE THE FIRST PAGE, FUSTRATING?!
I NEED SOME ONE TO RESPOND TO MY MESSAGES PLEASE!?!?

Marijuana Website
États-Unis
2 jours d’utilisation de l’application
Code Black Belt a répondu 25 mars 2019

[Note: the feature which allows developers to reply to reviews has only been available since March 2019, that's the reason for the late reply]

We had been communicating a lot with the merchant before they left their review and responding to all their emails and giving continuous support, every day, over the course of a week.

We had shown on many occasions, including sending a video of the app working in their store. Our team also explained how the app works and offered assistance at all times.

We also explained clearly that the app does not appear on home pages, only on product pages.

After many emails back and forth, the merchant was extremely happy and thankful with our service and support and said that we were, "a 5-star service".

Despite this, the merchant unfortunately decided to leave this review, which is completely contradictory to what had actually happened.

12 juin 2019

They show external ads on your shopify store, this creates issues and also brings uncertainty to potential customers

Chainhype
Royaume-Uni
Environ une heure d’utilisation de l’application
Code Black Belt a répondu 13 juin 2019

This review must be written in error or for another app as our app has never shown external ads.
Our app code is comprised of only the app widget and nothing more.

You can see a video recording of the app working nicely in your store at https://youtu.be/M5-2YoOVElQ