Kiwi Size Chart & Recommender
Galleri med udvalgte billeder
Reducer returneringer, og øg salget med overskuelige størrelsesguider og AI-drevne størrelsesanbefalinger
Kiwi hjælper dig med at fjerne enhver usikkerhed om størrelse med tilpassede størrelsesguider og AI-drevne pasformsanbefalinger, der guider kunderne til det rigtige valg. Resultatet? Større tryghed ved køb og færre returneringer. Føj størrelsesguider og smarte anbefalinger til ethvert produkt, lige fra tøj til hundehalsbånd. Det er hurtigt at opsætte og giver dig fleksibiliteten til at skabe en størrelsesoplevelse, der ser professionel ud og passer til dit brand.
- Importer et ubegrænset antal størrelsesguider fra billeder, produktbeskrivelser eller CSV
- Hjælp kunder med at finde deres perfekte pasform med AI-drevne størrelsesanbefalinger
- Føj flere størrelsestabeller, billeder, videoer, faner og mere til dine størrelsesguider
- Opret produkt- eller kollektionsbaserede størrelsesguider, der automatisk anvendes på nye produkter
- Opdater automatisk måleenheden baseret på din kundes lokation
Indeholder maskinoversat tekst
- Populær hos butikker som din
- Hjemmehørende i USA
Sprog
Engelsk
Denne app er ikke oversat til Dansk
Fungerer sammen med
- Shopify-administrator
- Google Analytics
Kategorier
Sammenligningsværktøjer
Priser
Vælg det abonnement, der passer bedst til din virksomhed.
Gratis abonnement
Gratis
Funktioner
- Udgiv op til 3 størrelsesguider
- Responsive og dynamiske størrelsesguider
- Fuldt tilpasset design
- Vælg mellem 22 forudbyggede skabeloner
- Upload et ubegrænset antal størrelsesguider via CSV
- Importer guider via produktbeskrivelse
- Inkluderer Kiwi-vandmærke
Premium
$7.99 om måneden
Ingen yderligere månedlige gebyrer. Importkreditter er valgfrie tilvalg efter behov.
Funktioner
- Alt i Gratis, PLUS:
- Udgiv op til 10 størrelsesguider
- Avancerede muligheder for layout og design
- Integration med Google Analytics
- Intet Kiwi-vandmærke
- Oversæt automatisk guider til: EN, ES
14-dages gratis prøveperiode
Plus (populær)
$14.99 om måneden
Der pålægges yderligere gebyrer baseret på ordrevolumen. Importkreditter er valgfrie tilvalg efter behov.
Funktioner
- Alt i Premium, PLUS:
- Udgiv op til 20 størrelsesguider
- Opret op til 10 tilpassede størrelsesanbefalinger
- Analyser for størrelsesanbefalingers effektivitet
- Automatisk oversættelse: EN, ES, NL, FR, DE, IT
14-dages gratis prøveperiode
Ultimate
$26.99 om måneden
Der pålægges yderligere gebyrer baseret på ordrevolumen. Importkreditter er valgfrie tilvalg efter behov.
Funktioner
- Alt i Plus, PLUS:
- Ubegrænset antal størrelsesguider
- Ubegrænset antal størrelsesanbefalinger
- Oversæt automatisk til 22 sprog
14-dages gratis prøveperiode
Indeholder maskinoversat tekst
Alle gebyrer faktureres i USD. Tilbagevendende og brugsbaserede gebyrer faktureres hver 30. dag. Se alle prismuligheder
Anmeldelser (1.226)
Me han cobrado 1 año de suscripción cuando lo tenia quitado para que no me cobraran más. No me parece buenas prácticas y tampoco responden a los correos... No lo recomiendo
We’re sorry for the unexpected charge and appreciate you bringing this to our attention. We’ve already processed your refund, and a member of our management team will be reaching out to you directly to make sure everything is fully resolved. We appreciate the opportunity to make this right.
- Kiwi Management team
Tried out their "Plus" ($15USD/month) plan with the 2 week free trial and quit that plan before the free trial period ended as I decided to use a different app. Noticed that I was going to be billed for that plan for the month anyway 2 days before it started.
Approached support whilst it was still showing as an upcoming bill to ask about why I was getting billed even though I ended the free trial plan, and set it back to free. Didn't get a response even after multiple follow ups. Now that billing went through and they're still not responding to my messages/emails.
Now not only do I need to waste a huge amount of time to try to find a way to fight for a refund as I never used the application for a paid tier beyond the free trial period, I will also need to find a way to protect myself and ensure that they don't bill me monthly AGAIN as they do not seem to want to respond to my support enquiries.
We’re sorry for the frustration this caused, especially after you canceled the Plus trial and then saw the charge go through while you were still waiting for a response. Your messages came in over the weekend while our team was out of the office, but we understand how concerning it was to see the billing proceed without hearing back from us.
We’ve since resolved the charge through app credits earlier today. We apologize for the delay and the time you had to spend following up, and we appreciate the opportunity to make this right.
- Kiwi Management team
I’ve been using Kiwi for over two years now and have always been very satisfied, but I find the recent changes to the pricing plans absolutely ridiculous.
I used to pay $6.99 a month and could publish up to 100 size charts. Now the price has gone up to $7.99, whilst you’re only allowed to publish 10 size charts. That’s a massive downgrade for a higher price.
As if that weren’t enough, Kiwi now also charges extra based on the number of orders you receive each month. This wasn’t the case before and really makes no sense at all.
It’s a shame to see that an app I’ve enjoyed using for years is becoming increasingly expensive whilst offering less and less. Think carefully before choosing Kiwi, as I find the current value for money downright poor. There are much better competitors on the market with fair prices! Kiwi, this is a real shame
We’re sorry the recent plan changes have been such a disappointment, especially after more than two years with Kiwi. We understand why moving from your previous $6.99 plan with up to 100 charts to the current pricing and lower chart limits feels like a significant loss in value.
Our plans were restructured to better reflect different levels of app usage, but we recognize that this change does not work well for every merchant, particularly longtime users of the previous plans. We appreciate you sharing this feedback, and someone from our management team will be reaching out to you directly to discuss your concerns further.
- Kiwi Management team
Support
App-support leveres af Staytuned.
Ressourcer
Denne udvikler tilbyder ikke direkte support på Dansk.
Lanceret
5. marts 2018
Flere apps som denne
Opfylder vores højeste standarder for ydeevne, design og integration. Få mere at vide Åbner i et nyt vindue
Opfylder vores højeste standarder for ydeevne, design og integration. Få mere at vide Åbner i et nyt vindue
Opfylder vores højeste standarder for ydeevne, design og integration. Få mere at vide Åbner i et nyt vindue