Avaliações (1.966)

Classificação geral
4,9
Número por nível de avaliação
  • 96% das avaliações são de 5 estrelas
  • 3% das avaliações são de 4 estrelas
  • 0% das avaliações são de 3 estrelas
  • 0% das avaliações são de 2 estrelas
  • 1% das avaliações são de 1 estrelas
24 de junho de 2024

I would never ever use this again, avoid this like the plague if you value your product page's quality.

Had two weeks of randomly not showing review section or rating star section. Had to ask support way too many times to fix it. Every time they fixed it, I check the next day to find it disappearing again. Even when they did happen to make the sections show, the review images would be on and off. Mix this in with it showing on mobile and not desktop or vice versa and you can see how frustrated I am with them.

They'll answer your support ticket quick alright but the problem just persists and never gets fixed.

Flaxen Dreams
Austrália
Aproximadamente 1 mês usando o app
Smartify Apps deixou uma resposta 27 de junho de 2024

Hi, this is Jillian from LAI Product Reviews.

I'm really sorry to hear about your experience and the frustration it caused. Thank you for being so patient with us during this time and for giving us multiple chances to fix the issues.

Your feedback helps us identify where we need to improve, and we truly appreciate you bringing these problems to our attention. We're working hard to ensure our app is reliable and meets your needs.

Thanks again for your patience and understanding. We hope to earn back your trust in the future.

Best regards,
Jillian from LAI Product Reviews.

9 de julho de 2024

dont get stupid cant edit

Flash Dental
Reino Unido
Aproximadamente 1 mês usando o app
Smartify Apps deixou uma resposta 10 de julho de 2024

Hi, Flash Dental team; this is Jillian from the LAI Support team.

Each feature has its quota for each pricing plan. After checking, we found that you have used up the quota for the free plan. That's why it needs to be upgraded to continue using the feature. We hope for your understanding.

We also sent you a message via our previous conversation for more details. Please kindly check it.

We are looking forward to hearing back from you soon.

Warm regards,
Jillian Le from LAI Product Reviews.

18 de novembro de 2023

Very bad app, it is free when I installed it, but it charged you when 3 months gone. also you can't export all your reviews, the customer service is horriable ,DON'T USE IT OR WASTE YOUR TIME!! GET SCAMMED!!

Proinhair
China
3 meses usando o app
Smartify Apps deixou uma resposta 20 de novembro de 2023

Hello, this is Jillian from LAI Support team.

We checked and you used many premium features for free for 3 months because the store was in development mode before.

Even after you transferred your store to a paid Shopify plan, you did not upgrade to any paid plan of our app, so there must be no charge included. If Shopify charged you due to any technical issue (because the charging process is automatically controlled by Shopify), we'd refund you if we received the payout from Shopify.

We also assisted you with exporting all your reviews and sent them all to you when you requested it.

For more details, we sent you a message and are looking forward to hearing back from you.

Best regards,
Jillian from LAI Product Reviews.

16 de dezembro de 2023

App bom, mas as funcionalidades básicas não permitem editar muito bem.

E também ao desinstar, ficou fragmentos no site...

Headphones Brasil
Brasil
2 dias usando o app
Smartify Apps deixou uma resposta 18 de dezembro de 2023

Hi, this is Jillian from LAI Support team.

First, thank you for your feedback so that we perceive your expectations with the mentioned feature on Free plan.
Then, we'd much appreciate it if you could give us more details on the remaining pieces of code so that our tech team can check and resolve the issue if any.

We also sent you messages to better figure out your request. We are looking forward to your response and would be so much happy to resolve any concern of yours.

Best regards,
Jillian from LAI Product Reviews.

8 de outubro de 2023

WTF from who you asked for that? this app created 15% OFF discounts without my permission

dfive's store
Grécia
Aproximadamente 4 horas usando o app
Smartify Apps deixou uma resposta 10 de outubro de 2023

Hi, this is Jillian from LAI Support team.
It's guaranteed that our app did not create any discount codes without your permission. Could you kindly give us more details on the situation so that we could solve your query?
We'd much appreciate your response.
Best regards,
Jillian Le from LAI Product Review.

9 de setembro de 2023

Roubaram o meu dinheiro

Smart Daring
Brasil
3 meses usando o app
Smartify Apps deixou uma resposta 11 de setembro de 2023

Olá, aqui é Jillian, da equipe de suporte da LAI.
Sinto muito por esse mal-entendido. Para ser claro, todos os processos de pagamento estão sob o controle do Shopify. Além disso, o Shopify observa que “a maioria das taxas cobradas pelo Shopify são pagamentos recorrentes”. Como resultado, nosso aplicativo não retirou o dinheiro da sua conta, mas foi deduzido com base no acordo entre sua loja e o Shopify.
Você pode consultar este link para obter detalhes: https://help.shopify.com/en/manual/your-account/manage-billing/billing-information
Esperamos que a explicação seja clara o suficiente para você. Mais uma vez obrigado pelo seu tempo.
Atenciosamente,
Jillian da LAI Product Reviews.

24 de julho de 2022

It's a very good application, but at the moment I have a big problem I can't access it. please answer me as soon as possible

Derault
França
9 meses usando o app
Smartify Apps deixou uma resposta 25 de julho de 2022

Hi Andy, this is Jillian from LAI Support team.
Thank you for taking your time to raise this issue to us! Furthermore, I would like to apologize you for the delay due to being off for the weekend.
Regarding the mentioned issue, I've reached out to you via email to figure out and solve your problem.
I hope to hear from you soon!!!

Data de edição: 2 de novembro de 2022

não estou conseguindo acessar o app ele não está abrindo...........................................

lojakepp
Brasil
5 meses usando o app
Smartify Apps deixou uma resposta 3 de novembro de 2022

Olá Lucas, aqui é Jillian. Sinto muito por esta experiência infeliz acontecendo com você. Jaime, nosso líder técnico, ajustou o código com a esperança de corrigir o problema do seu lado.
Por favor, verifique seu e-mail para mais detalhes. Muito obrigado por nos informar este problema para que possamos resolvê-lo prontamente.
Aguarde sua resposta.

14 de abril de 2021

Very bad app and I suggest not to waste your time using it. It is not reliable, it is not legit, and it sounded to me as a scam. Why scam? be careful giving them access to your shop. Who knows what they are doing?. Another very important issue is they try to make you pay to use it. They get jealous when they see you upload so many reviews for free. They then make changes to the App so you won't be able to use it anymore. Their free version? Yes it was but not anymore. They make changes to the App really quick so you be feeling ok with 1 minute and then then next minute is not working anymore. Just don't waste your time because you will end up loosing all the reviews in case you uninstall the App. Just be careful giving them access as well "Big warning".

Allmartdeal
Estados Unidos
3 meses usando o app
Smartify Apps deixou uma resposta 14 de abril de 2021

Hi there!
I'm so sorry that you had this experience with our app. We've looked into the issue, and it seems that you need more guides to use our app properly. We sent you the image instructions, tutorial videos every time you raised your concerns. Also, when you needed to customize the old feature that had been updated to a new one, we brought it back to you.
We follow strictly the collaborator invitation approved by Shopify for the best support and you also agreed with that. In an urgent situation, we had your permission to share screen via TeamViewer so we could remotely troubleshoot the issue and showed you how our app works for the best performance.
We always want to make you happier and bring more benefits to you. That's why you see the upgrade suggestion pop-up. You're such a special customer for us to work harder to improve our service.
Once more, I'm sorry that our service have not met your expectation. Please let me know if I can be of any other help!

Data de edição: 27 de setembro de 2020

Hello, there are too many bugs in this app, how can I delete it? I don't want to leave too many obsolete programs to affect the running speed

starbestsellers
Hong Kong, RAE da China
Aproximadamente 2 meses usando o app
Smartify Apps deixou uma resposta 26 de setembro de 2020

Hi Starbestsellers,
We're sorry that you encounter the problem. Our technical team is investigating and will fix for you soon.
Carla