Love Loyalty and Rewards
达到我们在性能、设计和集成方面的最高标准。 详细了解 在新窗口中打开
优化
-
按评分
I have only just started using LOVE Loyalty but I can say that the customer service was great. They helped me set up my app, and activated things for me very quick and efficiently.
They charged me after I deleted the app and I was on a free trial waiting for my refund
Hey,
I'm Balint, co-founder of Love Loyalty.
We've checked and you started the 14-day free trial on August 21st which lasted until September 4th.
You have only uninstalled the app on September 14th, 10 days after your free trial ended, that's why you were charged.
Nevertheless we offer 30-day money back guarantee on all our paid plans so I'm happy to issue a full refund for you.
Please get back to the email we sent to arrange the refund.