Modify Promotional Lightbox

Modify Promotional Lightbox

by Mod Media

Create Email Popups, Geolocation Popups, Exit Popups & more

4.5 of 5 stars

The overall rating reflects the current state of the app. It accounts for all app reviews but prioritizes the most recent ones.
  • 5 of 5 stars
    87% of ratings are 5 stars
  • 4 of 5 stars
    8% of ratings are 4 stars
    (8)
  • 3 of 5 stars
    1% of ratings are 3 stars
    (1)
  • 2 of 5 stars
    1% of ratings are 2 stars
    (1)
  • 1 of 5 stars
    4% of ratings are 1 stars
    (4)

All reviews

4 reviews

Health Click

Hate leaving bad reviews but sometimes you just have to. The don't reply to emails and keep billing me even though I've asked to cancel.

Developer reply

August 9, 2020

We apologise if you have tried to contact us previously we only seem to have the enquiry that you sent after writing this review. We try to reply to emails within a day or two from receiving them depending on how complex the issue.

To cancel an App on Shopify please go to your Apps in your store and delete it. If you have a billing discrepancy please contact Shopify in regards to a refund.

If you are experiencing any issues please contact us directly at apps@modmedia.com.au to ensure we get your enquiry.

Octopus Copenhagen

THE WORST OF THE WORST. BE CAREFULL - AFTER DELETING THE APP, THE POP-UP'S ARE STILL SHOWN AND CAN ONLY BE DELETED IN CASE YOU SIGN UP ONCE AGAIN.

Bird On A Wire

glitchy- the app was fine for a year or so and then stalled- i was unable to access back office and edit the image on the pop up box- customers service slow- you have to wait x2 days for a response! issue has persisted for 10 days and still unresolved. I hate leaving negative feedback but i am really unhappy!

Shook Co

I am genuinely surprised with how bad this app is. The fact that this is intended to be used as a design app, but doesnt show you how your alterations affect the design in real time is barbaric, and i feel like a lumberous caveman trying to use it. I strongly advise not wasting your time, especially considering that they force you to agree to pay a subscription after your ONE free day trial before you can even use it.