Oberlo ‑ Dropshipping App

Find products to sell on Shopify

Free plan available

Reviews

4.3 of 5 stars

The overall rating reflects the current state of the app. It accounts for all app reviews but prioritizes the most recent ones.

  • 5 of 5 stars
    82% of ratings are 5 stars
  • 4 of 5 stars
    6% of ratings are 4 stars
  • 3 of 5 stars
    2% of ratings are 3 stars
  • 2 of 5 stars
    2% of ratings are 2 stars
  • 1 of 5 stars
    8% of ratings are 1 stars
1 - 10 of 2430 reviews

Lybra Intimates

I had this app for 6 months and it has caused so many problems. From high shipping costs, terrible customer service, late or lost shipping. It's not worth it.

SOOGOMALL

4 days ago I imported a product that cost on Aliexpress was $16.68, but Oberlo imported the cost as $24. One app supporter said because sellers change the price and Oberlo will update 24 hour later. 4 days passed, I checked again and saw a warning that this product cost has changed . I reviewed the changed cost, and saw Oberlo showed the price changed from $24-$48.89. I checked Aliexpres product page, it shows the product sell $24, the $48.89 is crossed out. My selling price applied the pricing rules based on $48.89 not the $24, which make my selling price really high. Some sellers do set a fake high price then strikethrough it to make it looks like they lower the price. I first imported the price I wrote down was $16.68 and crossed out a higher price. Today I saw the price from $16.68 became $24, the crossed out price from $24 gone to $48.89, which means the real price is the price they actually sell the product. Oberlo app imported the cost is a crossed out price not the real price. The cost is different compared to the Aliexpress product selling price. Oberlo should apply the pricing rules based on the real price not the crossed out price, which makes my price really high.

A.M. Pieces

Is not working unfortunately. Cannot pay order & have been trying with customers helpdesk with both Oberlo & AliExpress but don't get any step further. Real bummer this.

Developer reply

January 13, 2022

Hey there. Thanks for taking the time to leave us a review. If you're still having troubles with the app could you send us a screenshot at hello@oberlo.com? It seems we did have a quick issue that was resolved. 🙂 -Rio

AllezPlus

this app d´ont open for nothing, i will delet it bla bla bla what we must write 100 words ? that sick

Developer reply

January 13, 2022

Hey there. Thanks for taking the time out of your day to leave us a review. The app wasn't having any issues recently. You want to make sure that you are always using Oberlo on a laptop or desktop with Google Chrome otherwise it does seem to have issues. Try that out. If you still have any issues just let us know and we'll take a look for you at hello@oberlo.com. 🙂 -Rio

comprx

This is a must if you're sourcing for top products, testing products and eleminate shipping headaches. Thanks guys and gals over there at Oberlo, this app is legit!

Developer reply

November 24, 2021

Hey there. 👋 Thanks so much for the glowing review! I'll be sure to pass on your thanks to our team. Keep hustlin'! 🚀 - Rio

SHOP NILNOVE

O APP OBERLO SIMPLISMENTE NÃO ABRE! SEM NENHUM MOTIVO APARENTE MESMO ASSIM AINDA NÃO VOU DESINSTALA-LO VOU TENTAR NOVAMENTE MAIS TARDE.

Down South Bliss

I cannot find someone to help me with an order. This app does not sync well with Shopify. Need better customer service. I will be deleting this app and switching to a different one as soon as I can get this order that has already been PAID for.

Developer reply

November 16, 2021

Hey there! 👋 Thanks for taking the time to leave us a review. Sorry that our team didn't get back to you in time here. If you email us at hello@oberlo.com, our team should reply to you shortly and help you with your order issue! 🙂 -Rio

legendmanshop

I wish this app integrated better with Shopify. In top of that, the pricing and options are very limited compared to just sourcing yourself.

Developer reply

November 2, 2021

Hey there. 👋 The Oberlo app is actually a Shopify app! It works seamlessly with Shopify. It integrates your Shopify store with AliExpress so you can source products and dropship them directly to your customers! You can source and fulfill orders yourself giving you better margins but a higher upfront cost to start your business. Shoot us a message in the Oberlo app if you want to learn more, or try out our dropshipping 101 course (https://bit.ly/30BSCQJ)! 🙂 -Rio

3DVanity.com

Recent updates are horrendous. Orders not syncing, showing up as closed/fulfilled when they weren't even delivered. It's become a juggling act to process an order. I'm fed up! Shouldn't be this difficult to process an order.

Developer reply

November 2, 2021

Hey there. 👋 Thanks for taking the time to leave us a review. Sorry to hear you are having trouble processing your orders. Please email us at hello@oberlo.com. We'd love to look into this for you and see what may have happened here. The orders should process smoothly without many issues. 🙂 -Rio

nftbrands

Seems greaet. Happy that i can add products to my store like this instead of manually looking on aliexpress. thanks for creatig this shopify team

Developer reply

November 2, 2021

Hey there. 👋 Thanks for leaving us a review! I'm happy you were able to easily find products to add to your store! Keep up the husle. 🚀 -Rio

Previous 1 3 4 5 6 7 8 9 242 243
Previous 1 3 4 5 6 7 8 9 242 243