Avaliações (5.906)

Classificação geral
4,9
Número por nível de avaliação
  • 95% das avaliações são de 5 estrelas
  • 3% das avaliações são de 4 estrelas
  • 0% das avaliações são de 3 estrelas
  • 0% das avaliações são de 2 estrelas
  • 1% das avaliações são de 1 estrelas
12 de maio de 2026

The app crashes constantly, throws internal server errors, and at least once a month we lose access to the console for half a day. For an ecommerce business, this is unacceptable.

Support is slow and not helpful enough when serious problems happen. A page builder that can block access to your own pages so often simply cannot be trusted.

Very disappointing. I would not recommend it.

Armodini România
Bulgária
Mais de 1 ano usando o app
PageFly | AI Landing Page Builder & CRO deixou uma resposta 9 de junho de 2026

Dear Armodini România,

On behalf of my team, I would like to sincerely apologize for the experience you've had with PageFly.

We completely understand your frustration regarding the recurring internal server errors, temporary loss of access to the PageFly console, and the impact these issues can have on a business that relies on its website to generate sales. We recognize that reliability and timely support are essential, and we're sorry that your experience has not met those expectations.

Your feedback has been shared with both our technical and support teams for further review. We continuously invest in improving platform stability, monitoring, and customer support processes, and feedback like yours helps us identify areas where we need to do better.

We genuinely appreciate the time you've spent using PageFly and the opportunity to hear your concerns. If you're open to reconnecting with us, we'd welcome the chance to review your case in greater detail and see how we can improve your experience moving forward.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Boo – Customer Success Manager

13 de março de 2026

Ich nutze Pagefly nun seit knapp einem Monat. Leider bin ich sehr schnell an die Grenzen gestoßen. Einerseits ist das Abrechnungsystem mehr als teuer für 3 Unterseiten 18$ das ist mehr als frech. Wenn ich dann ein Layout im Blog nutzen will muss ich für jeden Beitrag einen Slot zahlen oder 50$ monatlich extra! Der Support ist zwar bemüht aber spricht sehr schlechtes Englisch und die Reaktionszeit ist im Chat sehr langsam so als wenn sie nebenbei zig andere Sachen machen. Ich hatte einen Chat da brauchte die Mitarbeiterin 1 Stunde um zu verstehen dass ihr System keine unterschiedlichen Hintergrundfarben bei Sections kann und ich dies über Pages lösen muss. EIn anders mal schicke ich einen Screenshot der Fehlermeldung und nach 30 Min frägt der Support mitarbeiter dass ich doch bitte die Fehlermeldung im Screenshot markieren soll.... Insgesamt leider sehr buggy und einige Funktionen sind nicht vollständig bedacht. Die Mitarbeiter sind Juniors die ihre eigene Software nicht kennen :( Default Übersetzung geht auch nicht hier muss ein kostenpflichtiges Tool genommen werden um Multilanguage zu aktivieren

CannaSelection®
Alemanha
4 meses usando o app
PageFly | AI Landing Page Builder & CRO deixou uma resposta 20 de março de 2026

Sehr geehrter Kunde,

im Namen meines Teams möchte ich mich aufrichtig für Ihre enttäuschende Erfahrung entschuldigen und Ihnen danken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, so ausführliches Feedback zu geben. Wir verstehen Ihren Frust sehr gut, insbesondere in Bezug auf die Preisstruktur, die funktionalen Einschränkungen sowie die Qualität und Reaktionszeit unseres Supports.

Es tut uns leid, dass die App Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnte und dass der Support für Sie langsam oder unklar war. Das entspricht nicht unserem Anspruch. Ihr Feedback zu Kommunikation, Reaktionszeit und Produktfunktionen (wie z. B. Einschränkungen bei Sections oder Blog-Nutzung) ist für uns sehr wertvoll und wird intern sorgfältig geprüft, um Verbesserungen vorzunehmen.

Bitte seien Sie versichert, dass wir kontinuierlich daran arbeiten, die Funktionen, das Preismodell sowie die Schulung unseres Teams zu verbessern. Wir würden uns sehr freuen, wenn Sie uns noch einmal die Chance geben, Sie besser zu unterstützen. Kontaktieren Sie uns gerne erneut über den Live-Chat oder per E-Mail, damit wir Ihren Fall genauer prüfen und passende Lösungen finden können.

Vielen Dank für Ihre Offenheit und Geduld. Wir hoffen, Ihr Vertrauen zurückzugewinnen und Ihnen künftig eine deutlich bessere Erfahrung bieten zu können.

Boo – Customer Success Manager

15 de setembro de 2025

So, the app seems great BUT it's not FREE at all. My comment is here to warn people like me, looking for blog builder and hoping to use pagefly for free (because it's written on the shopify app page). It's not. I can publish 1 article for free and then it's 49$/month. Please go on their pricing page before downloading the app.. so that you don't loose hours like me.

Mamazoa
França
3 meses usando o app
10 de setembro de 2024

Disappointing that they don't offer the same functions for a development store. It's common practice to use a development store to build and test new features before deploying them to production.

Good thing is... other page builder apps do allow this.

Riddy
Estados Unidos
2 meses usando o app
PageFly | AI Landing Page Builder & CRO deixou uma resposta 12 de setembro de 2024

Dear Riddy representatives,

I am Cookie - Customer Satisfaction Manager at PageFly, I hope you are doing well.

On behalf of the PageFly team, I am sorry for any inconvenience you had with us.

It makes me sad that in fact, PageFly does provide FREE 140 slots for a development store but this information was not delivered to you clearly and carefully. We also sent a detailed email to you to explain this with corresponding screenshots.

Moreover, your store Riddy Staging that you mentioned with our team is in the Shopify Plus plan, not the development store - this is the reason why you cannot see 140 slots free in that store.

Please try to install PageFly in a development store and you will see you have 140 slots free.

I sincerely apologize for your unsatisfactory experience with our app, and from the bottom of our hearts, we want to extend our sincere apologies to you.

Please help me to respond to my email at your earliest convenience as we really take your feedback seriously.

We greatly appreciate your business with PageFly, and I look forward to hearing from you soon.

Feel free to reach out if you have any questions or need assistance.

Data de edição: 17 de julho de 2025

We've been using it for almost a year and while it can make beautiful sales pages on it, it's actually been impossible to work with it lately as the editor crashes every couple of minutes. When I reached out to support they said that my page is close to the size limit (not over it). So I guess if you're building a longer/ more complex page they are not the app for it...

Love and London
Reino Unido
Quase 2 anos usando o app
PageFly | AI Landing Page Builder & CRO deixou uma resposta 23 de julho de 2024

Thank you so much for your generous review. It was very nice of you. Rest assured that we will keep on improving our services for valued PageFly users like you.

Once again, Thank you for the loving words you've shared, and thank you for being the best part of PageFly.

If you have any questions or concerns, feel free to drop us a message in the Live Chat window. We are always ready to help you!

Have a wonderful day, and take care!

Sincerely,
Shami - PageFly Team

12 de outubro de 2023

Its a pretty good app but i hate the fact they mess things up regularly. im always having to re edit something becuase they messed about with the code. fucntionality keeps changing. images go missing and my all time worst thing. you cant copy any designs youve doen to another page . they make you use "Saved sections" which is just some moronic attempt to increase they revenue. because saved sections count towards your overall page count subscription. ive been using them for a while but i cannot justify the cost for they amount of issues. i dont feel like a valued customer.

Rocksolid Audio
Reino Unido
Mais de 2 anos usando o app
PageFly | AI Landing Page Builder & CRO deixou uma resposta 18 de outubro de 2023

On behalf of the PageFly team, I would like to thank you for such detailed feedback on your experience with PageFly.

We feel so sorry that you had a negative experience with our app and from the bottom of our hearts, we would like to send you a sincere apology.

As discussed with you in the Live chat support, I am happy that our team provided an alternative solution, which aligns with your requirements. I'm happy to know that this option resonates with you. In the meantime, we will improve our app to have more powerful features to serve you better.

And I do want to emphasize that at PageFly, we put customer experience and satisfaction on top.

Your business with PageFly is greatly appreciated and I will be looking forward to hearing back from you soon. Let us know if you have any questions or need help.

PageFly | Kate - Customer Success Manager

Data de edição: 12 de junho de 2022

app is great, but, word of warning: when you update the meta description of a page, in the page list area of the website, the pagefly page content still shows up as the meta description on google search results. meaning its impossible to control your meta description content

Gifts of Ireland
Irlanda
Aproximadamente 3 anos usando o app
PageFly | AI Landing Page Builder & CRO deixou uma resposta 11 de julho de 2021

I want you to know how happy we are because of your positive experience. Our priority is customer service and PageFly quality. This is a great motivation for us to improve PageFly better and better.

Our Livechat is 24/24, please feel free to contact us should you have any questions.

PageFly | Kate - Customer Success Manager

Data de edição: 23 de outubro de 2023

Updated our review based on recent horrible experience with PageFly's customer support. Their support reps have a weird amount of control over the platform that allows their support to make changes to the landing pages that can lead to some serious, critical issues to your theme that can lead to tons of lost revenue. We appreciate their responsive support, but they appear to be very undertrained and make very costly mistakes.

Wildlife Tree
Estados Unidos
Mais de 1 ano usando o app
PageFly | AI Landing Page Builder & CRO deixou uma resposta 22 de setembro de 2022

Thank you so much for choosing PageFly and we are happy to hear that our Pricing Plan is beneficial to our customers.

Developing A/B testing feature is one of our top priorities, so I hope you will be the first one to try and experience it once it’s released. Any feedback is welcomed!

We keep improving our app everyday so I hope you will be patient with us. Whenever you’re struggling with optimizing the pages, kindly remember that our support team is online 24/7 to help you with any questions.

Regards,
PageFly | Kate - Customer Success Manager

Data de edição: 14 de novembro de 2021

Easy to use and great to set up templates. Problem is that the templates keep changing on the page, css styling issues randomly change. Templates for particular pages or blogs just changes with no reason as to why it happens. Support is given when the issue happens, but we honestly have no idea how long the issues were there for, and can't afford to have these random bugs and glitches all over the website.

Buildmat
Austrália
Aproximadamente 1 ano usando o app
PageFly | AI Landing Page Builder & CRO deixou uma resposta 23 de novembro de 2021

On behalf of the PageFly team, I would like to thank you for such detailed feedback on your experience with PageFly.
We feel so sorry that you had issues with our app and from the bottom of our hearts, we would like to send you a sincere apology. This is our fault that the app caused the issue for you and I totally understand how frustrating your experience is.
All your feedback is recorded for our Development team because we tested many times but we cannot see the issue so we will need more time to check and fix to find out the best solution. We will definitely improve PageFly to make it better and more friendly for you.

We really appreciate it if you can stay with us so that we can assist to fix the issue for you.

Thank you and we are always here for you.

PageFly | Kate - Customer Success Manager

8 de dezembro de 2017

The Page Builder is very simple to use, allows you to integrate quite a few different features together to create a very nice page for your website.

However, I'm giving PageFly 2 stars because their Support Team was very unhelpful and unavailable. They are located in Asia, so there's a 12 hr. time difference, so I could only communicate with them at night. Very tiring. When answering my questions, they were often able to help, but never gave the greatest customer service. A lot of the coding that they had to do to fix my application issues caused page breaks when MY NEWLY LAUNCHED CAMPAIGN was live. The timing was unfortunate and the support was more or less unconcerned with the severity of the situation.

Only use this application if you're creating a pretty simple page. CONFIRM that the app integrates with other applications if you're using them because they overrode a lot of my coding from my other application that I use. Don't depend on their support team.

Sweetwaterscafe
Estados Unidos
Aproximadamente 2 meses usando o app