Reseñas (24.886)

Calificación general
4,6
Recuentos por nivel de calificación
  • El 75% de las calificaciones son de 5 estrellas
  • El 17% de las calificaciones son de 4 estrellas
  • El 5% de las calificaciones son de 3 estrellas
  • El 1% de las calificaciones son de 2 estrellas
  • El 2% de las calificaciones son de 1 estrellas
20 de mayo de 2024

I used this app for long years for my business until about a month ago. Had huge problem on my last products launch. On the launch day, emails weren't being sent to my customers. I reached out to them and I only heard back a day later with no solution. It cause me great loss. I left after years super unsatisfied having the loss. I don't recommend.

Aguas Claras Organics
Estados Unidos
Más de 3 años usando la aplicación
Privy Operations respondió 23 de mayo de 2024

Hi there,

Thank you for sharing your experience with us. We deeply apologize for the inconvenience and frustration caused during your product launch.

Your long-term support means a lot to us, and we’re sorry to hear that we fell short when it mattered most. Our team is currently investigating what went wrong to ensure it doesn’t happen again.

We’ve reached out to you via email to discuss how we can make this right and prevent future issues. Please don’t hesitate to respond if you have any further concerns or need additional assistance. We’re committed to regaining your trust and ensuring your satisfaction.

18 de junio de 2024

Terrible terms and conditions and too expensive.

I subscribed for a $105 plan, it was working fine but I found similar apps are much and works the same. So I decided to unsubscribe it before they charge me for the next cycle, and they terminate everything instantly. While I had so many other subscriptions, usually they would still let you to use till the next cycle. This is the first time they terminate it instantly. I still have more than two weeks left , talked to CS, no help. They said it's in their condition, wasted my money.

Comfysocks
RAE de Hong Kong (China)
Alrededor de 1 mes usando la aplicación
Privy Operations respondió 20 de junio de 2024

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you experienced with the cancellation process.

Our intention is to provide clear and helpful service to all our customers, and it’s evident that we fell short in your case. While our policy does state that subscriptions terminate immediately upon cancellation, we understand the impact this has had on you, especially with time remaining in your billing cycle.

We’re committed to resolving this issue for you. I have personally reviewed your case and will reach out to you directly, along with our billing team, to discuss potential solutions. We aim to ensure you feel valued and fairly treated, and we will do our utmost to address your concerns and find a satisfactory resolution.

16 de mayo de 2024

Very hard to use and make changes. took me so much time to edit everything and it also changes things by it self. I still can't believe I wasted so much time to edit simple things. If I didn't have my follow up emails setup already will remove the app right away

Survival Creation
Estados Unidos
12 días usando la aplicación
Privy Operations respondió 17 de mayo de 2024

Hi there,

Thank you for sharing this feedback. We’re committed to turning this experience around for you.

Our team has reached out to offer 1:1 support to help you make any changes needed and ensure you’re not experiencing issues.

Should you have any further questions, please feel free to reply to the email follow-up we’ve sent you directly.

20 de marzo de 2024

SCAM ALERT Check your billing statements. I've used this app for years without issue. A few months ago, I had an issue where all of a sudden my photos in my pop-ups had disappeared. I reached out and they told me I deleted them (I didn't and they were the same photos I had used for about 2 years.) They couldn't figure out why it was freezing and not allowing me to add another photo where the original went missing. I accepted a "collaborator request" so they could fix it, and they did.

What I didn't realize was that since then, both of my websites have TWO recurring charges EACH for this app: $15 and $15 on one website, and $45 and $15 on another. I've been spending $90 on this app that is supposed to cost $15 for the basic plan. I don't know how I didn't notice sooner, so that's on me, but I'm surprised Shopify is allowing them to continue to scam people by adding the app multiple times.

I've used this app for around 4 years across multiple other accounts without issue, including these two websites. All this began only a few months ago. If you've added them as a "collaborator request" to fix something, run and check your billing statements.

I have 10+ years of Shopify use under my belt and have built around 12 websites. I did NOT download this app multiple times and agree to be billed multiple times a month. I have only ever used the basic version of this for a simple email pop-up: no marketing emails, nothing else they offer.

SCAM

Kayla DeVito Art
Estados Unidos
5 meses usando la aplicación
Privy Operations respondió 21 de marzo de 2024

Hi there,

Thank you for taking the time to share your experience. We're here to help!

Our teams looked into this and see that we were able to assist you with the image issue. I can assure you that these support interactions did not lead to additional charges or newly created accounts.

To clarify, the Privy Starter plan is billed based on your mailable contacts. As your contact list grows, your pricing is subject to scale overtime.

Within Shopify, you will see your monthly Privy bill broken into two charges as you noted (base + usage), this would be the case for each Privy account that you have.

We appreciate your feedback here as our team is working on improving how we communicate this to customers moving forward.

I’ve personally reached out to you so we can work towards a better experience for your store, and I am happy to continue the conversation with you there.

23 de enero de 2024

Not good. You ask for help from support and they talk to you like you are a computer genius. NOT EVERYONE IS. A quick 5 minute call probably could have solved all our issues but NO ONE wants to pick up the phone and help the customer

Hill Country Kids Clothing
Estados Unidos
Más de 1 año usando la aplicación
12 de enero de 2024

-0 As I transitioned from Klayvio to embark on my journey with Privy, I encountered a disappointing customer service experience during a Zoom meeting. Despite my simple request for assistance in porting my contacts from Klayvio, it seemed my concerns were overlooked due to my limited contact list. The representative agreed to port my contacts on the same day but was unable to guide me on the process from Klayvio. Despite two follow-up emails, I received no response. This subpar customer service experience has led me to reconsider signing up with Privy, as it appears they prioritize businesses with over 10,000 contacts. I am now seeking recommendations for alternative companies with better customer service. Your suggestions would be greatly appreciated. Thank you!

PROTECT YO ENERGY
Estados Unidos
7 meses usando la aplicación
20 de noviembre de 2023

Terribly slow response time. If you are serious about getting business done and you need support, do not use Privy!

The Cotton Company
Sudáfrica
Más de 6 años usando la aplicación
17 de diciembre de 2023

Very poor marketing app! There is no technical support whatsoever over the weekends. I created an email for a one hour sale and the mails have not been sent out and I cannot cancel the emails either. I cannot afford this to be sent out after the sale is over. This is the second time this is happening in 2023. The email templates are ugly and needs a lot of work.

Importatoy
Sudáfrica
Más de 1 año usando la aplicación
Fecha de modificación: 3 de abril de 2023

Privy wasted a month of our time! We initially used Privy because their sister company, Attentive, told us we were too small to use their platform. They recommended we use Privy instead. We signed up with Privy but after a month of using their platform they informed us we couldn't use their SMS feature because of the industry we're in. SMS newsletters was the reason we even switched to Privy. You would think they would screen new clients and let them know if there were any issues, but no we wasted a month of getting all of our contacts migrated over, setting up automations, etc. A month of work down the drain, but Privy got their fee. Thanks A LOT Privy (and Attentive). Now we're back to square one. Avoid this company

Plume Ridge Bottle Shop
Estados Unidos
Alrededor de 7 años usando la aplicación
Fecha de modificación: 27 de febrero de 2023

So far it looks pretty easy to use but only had it for 5 minutes. Will review later.
Has capabilities but there is no help/assistance - they promise you all kinds of help and service -
don't bother - find another app

Catsruleonline
Estados Unidos
Más de 6 años usando la aplicación