Infinite Product Options

Infinite Product Options

by HulkApps.com

Infinite Options for Custom Products with Infinite Variants

Overall rating
4.5 of 5 stars
Based on 595 reviews

  • 5 of 5 stars
    82% of ratings are 5 stars
  • 4 of 5 stars
    6% of ratings are 4 stars
  • 3 of 5 stars
    2% of ratings are 3 stars
  • 2 of 5 stars
    2% of ratings are 2 stars
  • 1 of 5 stars
    8% of ratings are 1 stars

All reviews

121 - 130 of 490 reviews

Pianogoods

I'm very grateful for this app, which I'm using for both of my stores. The ability to have independent, multiple option sets per product is something that should really be built in to Shopify. Thank you, Hulk, for giving us a free app that provides this functionality. A very minor recommendation would be to allow us to hide the asterisk on required field headings, and make it so the colon does not appear on the second line by itself, which looks odd.

Developer reply

December 2, 2019

Hey there, thanks so much for the review; we are so happy that you use our app in your multiple stores. And it's even more encouraging to recieve feedback from our users.
The feedback you give helps us understand what we're missing and where we can do better.

Keep it coming! We are going to add a checkbox to ensure you get to hide the asterisk on required fields heading. Thanks for sharing it with us.

You will hear from us when it is applied within our app itself as well as our monthly changelog newsletter.

Cheers!

Vimost Sports

It's Great App,and it helps me so much.I am a seller focusing on sportswear customization. In order to customize product option, I found a lot of apps, but most of them are not supported or require more money. Fortunately, I found this app"Infinite Product Options", which meets most of my needs, and the most important thing is that it can add product custom prices to the shopping cart. I encountered some trouble during the process of setting up the app, and their staff responded quickly. Very fast, and to solve my problem, thank them again.Eric

Developer reply

November 29, 2019

Hi there, thank you for the review! We're sorry you ran into some issues with the app, but are glad that our customer service team was able to work them out for you! We appreciate the kind words about our products and support. :-)

Please reach out if you need any other assistance!

Noura London

Fantastic app which absolutely solved my problem and made it so easy to implement. You get so much for a free app, literally I don't feel at all restricted or compromised in what the free options give you. I hope you're making good money elsewhere for all that you have done for this wonderful app. And fantastic support too. Thank you so much Hulk!

Developer reply

November 28, 2019

Thanks so much for the kind words! We really appreciate the review, and are so glad to hear you're loving the app. We definitely pride ourselves in offering top-notch customer support, so we're very happy to hear that you were able to get an awesome experience from some of our great specialists!

Please let us know if we can help with anything else!

www.littleolivecompany.co.uk

I've used Product Options and I cannot believe how they have created such a comprehensive app and kept it available for free. It does so much, far more than I ever expected to find a free app to do. And as if that wasn't enough, I was able to contact the developers and ask about a way to bring the product options into the confirmation emails - and they did it for me and it works beautifully.

It's really easy to use, intuitive to figure out how to use it and completely does what it says. I am so happy with this app I will use it for other sites and the developer has other apps that I now wouldn't hesitate to try out - and I will!!

Developer reply

November 28, 2019

Thanks so much for the kind words! We really appreciate the review, and are so glad to hear you're loving the app.We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thanks for your kind words and we look forward to seeing you use multiple HulkApps in your store.

Please let us know if we can help with anything else!

GCR Suppliers

Great APP everything i need for custom items, from wording to file uploads, and great customer service.

Developer reply

November 26, 2019

Hey there, thanks so much for the review; we're so happy to hear you're loving our Product Options app! We love the file uplaoding feature, and are glad you've been utilizing it. :-)
You can reach out to our support team - they're always willing to help how they can, and are able to do some minor style changes if you had anything in mind. :-)

The History List

The customer support team was very quick to address the problem we experienced. Thank you for the superb service!

Developer reply

November 25, 2019

Hi there! Thank you so much for the review, Our team is full of wonderful people, and we're glad to hear that they've been able to help you out when you needed it; please don't hesitate to reach out should you have any other questions about Product Options, or any of our other apps!

Best of luck with your business! We look forward to seeing your continued success.

Alexander And Ellis Limited

Honestly amazing app - how this is free I do not know because the tech behind this is great. Thanks hulkapps!

Developer reply

November 25, 2019

Hi there! Welcome to the eCommerce space on Shopify with HulkApps. We value our merchants, specially those who are starting out their business and we're glad we were able to help you setup your Product Options.

We've got some top-notch customer support here at HulkApps, so please don't hesitate to reach out should you have any other questions about any of our apps!

Best of luck with your business! We look forward to seeing your continued success.

Fisherholic

OMG!!! They are super awesome and super fast. They got back to me really fast send me screen cap update me on the changes. And i am using they Free app LOL!!! so nice of them thanks Bhavya !!!

Developer reply

November 25, 2019

Thanks so much for the kind words! We really appreciate the review, and are so glad to hear you're loving the app. We definitely pride ourselves in offering top-notch customer support, so we're very happy to hear that you were able to get an awesome experience from Bhavya and team!

Please let us know if we can help with anything else!

Build A Babe Sex Dolls

The tech support team was great. I was having a problem with a certain theme, and they alerted me to a problem I didn't even know my store had. A+ customer service. Definitely recommended.

Developer reply

November 22, 2019

Thank you for your warm wishes and recommendation! We definitely pride ourselves in offering top-notch customer support, so we're very happy to hear that you were able to get an awesome experience from some of our great specialists!

Hope Crafted Co.

Can't say enough about the support with this app! Fast and helped me figure out exactly what the problem was...sadly my wonky theme doesn't work with this app, but it was super easy to understand and set-up! A+++ SUPPORT

Developer reply

November 21, 2019

Hello! Thanks so much for taking the time to leave us a review; we're so glad to hear that our team was able to give you the amazing support we strive for. Thank you again for the kind words!

1 2 9 10 11 13 15 16 17 48 49
1 2 9 10 11 13 15 16 17 48 49