Product Reviews Autoketing

Product & Photo Reviews App, Review App, Review Importer

From $4.99/month. 3-day free trial.

Reviews

4.8 of 5 stars

The overall rating reflects the current state of the app. It accounts for all app reviews but prioritizes the most recent ones.

Counts per rating level
  • 92% of ratings are 5 stars
  • 5% of ratings are 4 stars
  • 2% of ratings are 3 stars
  • 0% of ratings are 2 stars
  • 1% of ratings are 1 stars

Filter and sort reviews

31 - 40 of 208 reviews

Serendibetty Custom Handcrafts

Location United States
Time spent using app 23 days

Great app and pretty easy to navigate and customize to fit the theme/colors of my website. I'd definitely recommend giving this app a try if you're looking for something to enhance your site and your customers' shopping experience. Thanks :)

Developer reply

March 31, 2022

It's very great that you spend your time leaving a review. We love it a lot.
Our team is always ready to help you with settings.
If you have any issues with our app, please feel free to contact us.

Sincerely,

Autoketing team

Klere-Zooi.nl

Location Netherlands
Time spent using app 23 days

Works great, very little maintainance. Does what it says and has plenty of customization available...

Developer reply

March 30, 2022

It was a privilege serving you. It’s all that we ever want from our valued merchants and it has brought us happiness to have resolved this with you! :)
Should we miss anything or if you have other concerns that you'd need some help with, please advise.
Best Regards,

Zenti | Joyas & Accesorios

Location Chile
Time spent using app 2 months

Muy buena App. Era lo que estaba buscando y además estamos muy contentos ya que es gratuita. Alivianándonos.

Developer reply

March 29, 2022

Estamos muy contentos de que dedique su tiempo a calificar nuestra aplicación. Su revisión es nuestra motivación para mejorarla en el futuro.
Siempre estamos listos para ayudarlo si tiene algún problema con nuestra aplicación.
Siéntete libre de contactarnos.

Shari Simone

Location United States
Time spent using app 39 minutes

Needed to provide reviews for my products. This app was easy to download. I just started using the app so i guess we shall see. I will be back to update.

Developer reply

March 27, 2022

We're very happy that you spend your time rating our app. Your review is our motivation to improve it in the future.
We're always ready to support you if you have any problems with our app.
Please feel free to contact us.

Sincerely,

Autoketing team

Aussie Sneaker Plug

Location Australia
Time spent using app 22 days

customer support is awesome very happy overrall. So far the app is working as it needs to. no complaints yet

Developer reply

March 24, 2022

Thank you so much for your rating. We're very happy to support you. Our team will investigate your feedback to improve our app.
Please contact us if you have any problems.

Regards

Eatersgrillsmoker

Location Philippines
Time spent using app 3 months

Very convenient, tried using paid ones, ut all were to complicated and outdated. This app gives you what you need

Developer reply

March 24, 2022

Thanks for your review. We try our best to support merchants. It'd be great that you like our app.
Please contact us if you have any questions.
We're ready to help you.

Sincerely

Yvettesports.com

Location China
Time spent using app 2 days

l use it very good, and it is free. this is very good for us, because there are mant plugin need more money

Developer reply

March 24, 2022

We love your feedback. It was a privilege serving you. It’s all that we ever want from our valued merchants. Hope that our app can help your business a lot.
Should we miss anything or if you have other concern that you'd need some help with, please advise.
Best Regards,

WESTERN STAR

Location Australia
Time spent using app 2 days

Easy to use, helpful, and they provide great customer service for any troubleshooting help that may be needed! Highly recommend.

Developer reply

March 23, 2022

Your review makes our day. Thanks for your review. We feel glad when knowing that you're satisfied with our app.

Please email or chat with us if you have any questions. We're ready to help you as soon as possible.

Thanks

BE EXOTIC

Location Australia
Time spent using app 3 days

Best app ever. The customer service provided fantastic. Gave extra attention to resolving our issues quickly and efficiently. We feel confident about using the app because we know that there is a great team behind it.

Developer reply

March 23, 2022

Thanks for your feedback. We're very happy when hearing that you're satisfied with our app.
Please email us or start a live chat if you have any issues with the app.

Best regards,

LBL

Location United States
Time spent using app 17 days

Very Good Sertvice, the service help me to fixed the custom position. Thank you so much! Recommend it

Developer reply

March 21, 2022

Our team is very glad that you spend your time rating our app. Your feedback makes our day.
We're always ready to support you as you have any problems with our app.
Please feel free to chat with us.

Sincerely,

Autoketing team