AfterShip Returns Center

Return Label, Store Credit, Exchange, Return Policy, Refunds

Free plan available

Reviews

4.7 of 5 stars

The overall rating reflects the current state of the app. It accounts for all app reviews but prioritizes the most recent ones.

  • 5 of 5 stars
    74% of ratings are 5 stars
  • 4 of 5 stars
    14% of ratings are 4 stars
  • 3 of 5 stars
    4% of ratings are 3 stars
  • 2 of 5 stars
    2% of ratings are 2 stars
  • 1 of 5 stars
    7% of ratings are 1 stars
41 - 50 of 224 reviews

CUSHIONAIRE

I just downloaded this app but have yet to use it for returns. Set-up was fairly easy, besides having to link to a different app (which wasn't clear in the beginning). Customer service was helpful and answered right away, so that's a huge plus.

Developer reply

May 12, 2021

Thank you for your kind words.
Please let us know if you have any suggestions for us. We are really eager to know how we can make your experience better.

Regards,
Returns Center Team

TTAUDIO

This is a quality app and does everything I asked of it. If it had a bit better of a UI, it would be 5 stars. Edit: Support is amazing—fast and efficient work.

Developer reply

May 4, 2021

Thank you for your kind words.
Please let us know if you have any suggestions for us. We are really eager to know how we can make your experience better.

Regards,
Returns Center Team

Bio-K+

This app is very user friendly, the interface is nice and the customer service is great! It would be great if there was further customization- we hope this is something the AfterShip / Automizely team will work on .

Developer reply

April 30, 2021

Thank you for your kind words.
Please let us know if you have any suggestions for us. We are really eager to know how we can make your experience better.

Regards,
Returns Center Team

Boho Brooklyn Jewelry

I love the premise of the app, having a little bit of difficulty figuring it out but the support system is super quick!

Developer reply

April 29, 2021

Thank you for your kind words.
Please let us know if you have any suggestions for us. We are really eager to know how we can make your experience better.

Regards,
Returns Center Team

JORRYN HAIR

Still setting up but good so far.......................................................................

Developer reply

April 27, 2021

I apologies for the inconvenience.
Please let us know if you have any suggestions for us. We are really eager to know how we can make your experience better.

Regards,
Returns Center Team

Yarmo Group

The app works very well and easy to use. Customer service is great and resolved my issue with setting things up

Developer reply

April 21, 2021

Thank you for your kind words.
Please let us know if you have any suggestions for us. We are really eager to know how we can make your experience better.

Regards,
Returns Center Team

XSuit

Good not great but cheap compared to Returnly and Loop Returns. Recommended if you don't have a lot of returns to deal with and don't want to spend hundreds for app of the kind.

Developer reply

April 15, 2021

Thank you for your kind words.

Please let us know if you have any suggestions for us. We are really eager to know how we can make your experience a 5 star one.

Returns Center Team

Le Domaine De Dahlia

appli top pour les retrours n'hesitez psa à la télécharger..........................................

Developer reply

April 11, 2021

Thank you for your kind words.

Please let us know if you have any suggestions for us. We are really eager to know how we can make your experience a 5 star one.

Returns Center Team

PetDoctors - Loja Online

I am just starting to use the app and reached out to support. I got an immediate reply and I am quite happy with the way the app works up until now.

Developer reply

March 22, 2021

Thanks for sharing your valuable experience.

We are open for any suggestions. please let us know for any suggestion that makes your experience 5-star with us.

ReturnsCenter Team

HQ Test Store

why does not your demo work? Use this url:https://returnsdemo.returnscenter.com/?order_number=1013&customer_email=demo%40aftership.com

Developer reply

March 17, 2021

Hi,

Thanks for your valuable feedback.

We have sent you a separate email with steps to resolve your issue.

Do let us know if you have more suggestions you can always reach out to us via the chat option available on your account or email us at support@aftership.com. We are available 24 X 7.

Kind regards,
AfterShip Returns Team