SEO Get Clicked! SEO Tools

SEO Get Clicked! SEO Tools

by Adolab

Get More Sales! Rank Tracking, Track Competitors, JSON-ld SEO

Overall rating
4.9 of 5 stars
Based on 355 reviews

  • 5 of 5 stars
    95% of ratings are 5 stars
  • 4 of 5 stars
    2% of ratings are 4 stars
    (7)
  • 3 of 5 stars
    1% of ratings are 3 stars
    (3)
  • 2 of 5 stars
    0% of ratings are 2 stars
    (1)
  • 1 of 5 stars
    2% of ratings are 1 stars
    (6)

All reviews

6 reviews

Postersbyus

Bad app and an absolute rip off. Do not use! Cheaper alternatives out there if you look. Didn't see any difference in SEO.

Developer reply

March 6, 2020

Hello Postersbyus, To see a change in your SEO, you will need to keep the app installed for longer than one week and work on making improvements to your site. Our app gives you the tools to make a real change in how you appear in search results, but you'll need to work on your site if you want to see any changes in SEO.
We have thousands of happy customers who have seen a BIG difference in their SEO because they worked on improving their site with our tools. You also asked us for a specific feature and we replied right away that we would build it for you ASAP. We have replied to all of your emails but have not received a reply back from you. We are disappointed that you would leave us a negative review when we tried to help you out with one on one assitance.

Lefkara Silver Jewellery

my traffic has be going down and down since I used this app. No real value to it at all. I will be looking for other solutions

Developer reply

March 6, 2020

Hello Lefkara Silver Jewllery, There are many reasons why traffic might fluctuate on a site, but our app is not the reason you lost traffic. Our app actually helps increase your SEO and traffic by giving you the proper structured data to make Google happy and help you get rich snippets in search results. We are disappointed that you would leave us a negative review without first getting in touch with us to see if we could give you some pointers for how to improve your site. I can say with certainty that our site did not reduce your traffic as our code is error-free. We help thousands of happy customers increase their traffic with rich snippets, and we ensure that our code is always error free, and up to date with the latest Google requirments. We recommend you take a look at all the other apps you have installed on your site that might be causing some problems. We wish you the best of luck with your store!

go-shape

I get charged for this app twice now for 20USD even though I uninstalled it for my Shopify account..

Developer reply

March 6, 2020

Hello Go-Shape! Please note that Shopify is in charge of billing, not our app. I have reviewed your account and you have been charged correctly by Shopify. You had the app for two months, so that is why you saw two charges. Shopify has a 30-day billing cycle which means that you pay for the amount of time you use an app. So even if you un-install an app, you will have to pay for the amount of time you used on the app (and the bill might come later instead of right away). I sent an email to the account on file to offer a refund (just as a nice courtesy) but have not received a reply back. We are disappointed to see you left us a negative review when we had nothing to do with the billing issues you experienced and yet still offered a remedy... we wish you the best of luck with your store!

everythingtiny

My shop organic traffic is down 45% year-over-year just in time for fall shopping! Thanks AdoLab! I had hoped that this app would be increasing my traffic after giving it the 6 months they suggest. Support was responsive, but not sure that this app does what they claim for SEO. They also suggested blogging every 2 days. I'm no author, and need to spend my time producing and fulfilling orders. Researching and writing every day is great for any website's SEO if you have the time for that, but I don't so I hired AdoLabs only to find out that I also need to commit 8-15 hours a week to make quality content for a blog that maybe will get noticed after 6 months building it, instead of my products. That's why I uninstalled this app in a nutshell. If you install this, put a monthly reminder in your calendar to watch your year-over-year sales/traffic/etc. and uninstall this if it doesn't perform. Their marketing seems to be somewhat like a gym membership -- you'll see results if you work at it. Meanwhile a year goes by and you don't go to the gym, but get billed monthly.

Developer reply

October 16, 2019

Hello Herbert,

You compared Get Clicked to a gym membership, and said that if you don’t go to the gym you won’t lose weight.

We think that working out & dieting are excellent analogies for SEO. If you don’t work on your SEO, your rankings will not improve.

Just as there is no magic solution for losing weight, there is no magic solution to ranking higher on search results. There is always going to have to be work done on your end.

We understand that it can seem overwhelming when you find out what work needs to be done to begin ranking higher. However, you should keep in mind that the people you are competing with on the SEO front are taking these steps. They are creating content that their users want to see and are ranking for relevant searches.

Store owners that do SEO right win their potential customers attention & are getting their sales.

We wish you the best of luck!

Chester Leo: The Puppy Dog!

Before I installed this app, I was slowly increasing my daily organic traffic. It wasn't a huge amount, but that's why I installed the app. Unfortunately, within days of installing the app, my organic traffic dropped to 1 visitor a day - and there are days when I have zero organic visitors.

This was before I even began to work on SEO - so it wasn't a matter of choosing the wrong keywords, etc. I contacted tech support, and do appreciate their amazing effort to solve the problem. I took their suggestions and gave the app more time, but now after two months, I still have 1 or 2 daily organic visitors. But unfortunately, the app completely destroyed any organic traffic I was getting.

In fact, I've had zero organic visitors in the last two days.

Developer reply

March 6, 2020

Hello ChesterLeo, There are many reasons why traffic might fluctuate on a site, but our app is not the reason you lost traffic. Our app actually helps increase your SEO and traffic by giving you correct structured data to make Google happy and help you get rich snippets in search results. We are disappointed that you would leave us a negative review as we helped you many times with one on one consulting (for free) and even did a phone call with you to help your SEO. Good luck with your store, we wish you the best!

DecoParis.com

Gives you 7 days free trial and promises result in 3 to 12 weeks? what kind of none sense is this. How am I suppose to evaluate the app? what is the purpose of the 7 days trial if i can see results only after 12 weeks?