Wishlist Plus , 1.978 reseñas

Calificación general
4,9
Recuentos por nivel de calificación
  • El 93% de las calificaciones son de 5 estrellas
  • El 5% de las calificaciones son de 4 estrellas
  • El 0% de las calificaciones son de 3 estrellas
  • El 0% de las calificaciones son de 2 estrellas
  • El 1% de las calificaciones son de 1 estrellas
25 de julio de 2019

I had very bad experience, Wishlist was blocked for several months , weeks, it never worked. No one did any help. Such a bad performing apps and support that we never imagined that we will get rid of wishlist plus. Today i removed it for no response , no help.

Inaaz.biz
India
3 meses usando la aplicación
Swym Corporation respondió 26 de julio de 2019

Hello,
Thank you for taking the time to leave us your review, and I am sorry to hear that you had a bad experience. I just checked our logs and I don't see any record of Wishlist being blocked - we don't technically block anyone, the app only gets paused if usage exceeds the allocated quota for the plan but that doesn't seem to have happened in your case. I see you opened a support request with us earlier today and someone from our team responded within a couple of hours, but you had already uninstalled the app by then. We certainly don't want our merchants having a bad experience with us, so please let us know how we can help. We look forward to hearing from you and getting the app working for your store.

Fecha de modificación: 14 de abril de 2021

If you're trying to get this app working with Klaviyo - then you have a lot of pain ahead of you. The Klaviyo integration was the main reason we selected this app over other wishlist apps. Given the mostly positive reviews, I was expecting the integration and set-up to be easy and well documented. It's neither. The support team is slow to respond, and when they do respond, the assume a level of understanding which I don't have. There is no documentation on how to complete the Klaviyo integration, and no documentation on how to set up the email flows. Seven weeks after installing the app, I'm still in the dark about what we need to do. I'm not an IT person, but the Swym support team seems to think I am. Proceed with caution.

WildBounds
Reino Unido
Alrededor de 2 meses usando la aplicación
Swym Corporation respondió 14 de abril de 2021

Hello,

Thank you for your review. I am sorry that you had such a disappointing experience with us. I looked through the support request you had open with us and we didn't do nearly enough to make sure you had a smooth onboarding experience, so you are completely justified in feeling let down.

The Klaivyo integration steps are actually documented in detail on our site - you can access these docs at https://swym.it/playbooks/. I am not seeing that we shared this information with you, so we are reviewing our support response to see why that didn't happen. Please accept my sincere apologies, this is not the standard we strive for and we have certainly fallen short in this case. We will follow up with you via email to try and make this right for you, please consider giving us an opportunity to do so.

Sincerely,
Arvind

Fecha de modificación: 9 de febrero de 2020

Cancelled the app and the developer is still taking payments from our card, initially responded to a query about it but now no responses or update or our money back.

Herbman Hustlin
Reino Unido
Alrededor de 1 mes usando la aplicación
2 de mayo de 2020

Wishlist Plus doesn't work in my store. I have sent an email before few days and asked for collaborator access and I grated immediately. and it been a few days and no one logged in my store to check the issue.

Bahimi USA
Estados Unidos
18 días usando la aplicación
11 de junio de 2021

Worse app ever... Completely overtook my store. Change "add to cart" to "add to wishlist" and then when I uninstalled it, I now have no button at all. I had 5 potential customers on my site and they couldn't even think to buy anything because there wasn't an option.

JBNL Curiosity Shop
Estados Unidos
16 días usando la aplicación
Swym Corporation respondió 11 de junio de 2021

Thank you for your review. Our app codes are designed to inject the Add to Wishlist button dynamically on the product pages, without making any changes to the product page theme/liquid files. By doing that, we will make sure that the performance of other elements on your store is not altered in any way - especially the critical elements of the store like that of Add to cart. Purchase activity and conversion are critical measures for us and we have ensured that our app codes don't come in the way of any functionalities of your store that impacts these metrics.

We noticed that you have uninstalled the app and we are sorry to see you go. If you would like us to set up the app on a non-live theme and verify the functionalities, we can surely help in doing that. Our support team has reached out to you over an email with this information. You can reply to that email or write to us at support@swymcorp.com and one of us can surely assist you further. 

22 de enero de 2021

It has ruin my collection page after uninstalling it, I have code everywhere, originally we deletes it because we decided not to use it and search another way

Alea Inc
México
8 días usando la aplicación
1 de enero de 2020

I contacted them to ask them to help me install the heart icon and gave them access to my account and I don't know what they have done, now the 'log in' icon has been removed and people will not be able to access their accounts or register. Not only that, but there is not even a heart icon. I got angry and deleted the app, but now I have to solve the problem by myself. Thx . :/

Cosmic&Co.™
España
7 días usando la aplicación
3 de noviembre de 2021

Not so great customer service! Developer started ignoring our email during the set up. I have found a pay plan for $2 a month that doing exactly the same thing.

Jarlia By Jolina
Reino Unido
5 días usando la aplicación
Swym Corporation respondió 4 de noviembre de 2021

Thank you for taking the time to leave us your review. Upon reviewing your support ticket, we noticed that our team had responded to your requests. We had also enabled the customizations that you had requested. Hope you were receiving our emails.

We also tried to reach you via phone and an email earlier today, but couldn't connect. You can respond to our email or drop a note to support@swymcorp.com - one of us would be more than happy to help!

We are glad another app worked out well for you and we wish you the best with your store. Good luck and Take Care!

Fecha de modificación: 13 de mayo de 2020

Update
I never ask for advanced customization or change because I read some of your reviews of customer who you claim is on the free plan saying that you guys did exactly the same thing I ask for, so tell me how did you help them if they are on the free plan?
You guys are just like many app developers
that ask for good reviews in exchange for extra features. Which I can upload screenshot.
These guys are money hungry and will not help if you are on their free plan, I ask for help and was told it for pay user and I needed to upgrade for them to help me. I downloaded WISHLIST HERO and they help me do the same thing I ask these guys to do for free and their plan is much cheaper and their customer service is amazing.

SamiraBoutique
Estados Unidos
4 días usando la aplicación
Swym Corporation respondió 13 de mayo de 2020

Thank you for your review. I am sorry that you feel the way you do, but I believe I should correct you and state the facts. The FREE plan works as advertised and all the features included in it are available to you for your store's usage forever. The vast majority of our merchants are on our free plan and completely satisfied with the app and getting value from it for their stores. And we are happy to continue supporting them. You requested that we make additional customization changes for your store - and those are only available on our more advanced plans. We shared our detailed documentation with you but you were not interested in doing it yourself. If we are making changes for you, we want to commit to the highest quality levels when doing so, and that does come at a cost.

Your comment about all our reviews being fake is not only unwarranted, it is also 100% inaccurate and insulting to all those wonderful customers that have worked with us and continue to be happy with our apps/service.

We are glad another app worked out well for you and we wish you the best with your store but we would urge you to keep in mind that like you, we also value our customers and work hard to give them a great experience. Good luck and take care!

Fecha de modificación: 15 de mayo de 2019

* Do Not Recommend*

The app offers very little customization, the support staff would ignore you for 20+ minutes on purpose, app loads slow on mobile.

Also their is many issues with the app not being visible at times. Many of the features do nothing and when asked if the staff would fix them they just told me to uninstall the app!

DISGUSTING SERVICE

Wilex
Reino Unido
3 días usando la aplicación
Swym Corporation respondió 15 de mayo de 2019

The app does offer extensive customization options and we presented all those options to you (I am happy to share the full chat transcript if you like). We also recognize when our app doesn't meet your needs and acknowledged the same - and asked if you would like to uninstall and you responded that you would. Last but not the least, we were absolutely professional and respectful but you chose to use profanity that we do not appreciate and isn't something our friendly support personnel should have to be at the receiving end of. I am sorry once again that the app didn't work for you and hope you are able to find an ideal solution for your needs