TikTok , 15.739 reseñas

Calificación general
4,8
Recuentos por nivel de calificación
  • El 87% de las calificaciones son de 5 estrellas
  • El 10% de las calificaciones son de 4 estrellas
  • El 2% de las calificaciones son de 3 estrellas
  • El 0% de las calificaciones son de 2 estrellas
  • El 1% de las calificaciones son de 1 estrellas
21 de enero de 2023

God awful. The app does not at all work as it is supposed to. Every video I try to add does not upload no matter if i make sure that it is 100% perfect in format. Multiple videos tried and none the less it still does not work. Do not waste your time with this app you are better of going organic. If these issues were resolved then the app has great potential. Until then this app is a waste of everyone's time.

Syli Strength
Estados Unidos
10 días usando la aplicación
14 de julio de 2022

The app is broken and there's no real-time support available. It didn't let me connect my business TikTok account to Shopify.

KISPER
Estados Unidos
8 días usando la aplicación
TikTok Inc. respondió 1 de agosto de 2022

We're sorry to hear you run into login issues with your account — at this time, we were experiencing a technical issue that is now addressed. If you need support getting started on TikTok, please reach out to our team here:
https://bit.ly/3QdGQo0

14 de noviembre de 2022

I used the app and simply tried to connect it with my Shopify store, but it said, "We detected unusual behavior during your account registration. Please make sure your network environment is secure or change the network you are using, and make sure the information you fill in is true." I filled out the document a few days ago and never received any feedback since then.

Lumière
Estados Unidos
5 días usando la aplicación
23 de octubre de 2021

Really buggy. I signed up for £36 of ads credit off the bat and then had huge issues setting my pixel & account up to actually be able to spend the credit. Support forms don't work on web or mobile. The link to customer support on the invoice doesn't work. I had to disconnect my account and create a new one. I then submitted a brand new ticket, clicked send and everything I'd written disappeared. Fed up of going round in circles and hoping one of my messages has got through as I'd like a refund on the original account. I was excited about using the Tiktok channel and was hoping to take advantage of the welcome offer but I'm now dubious about using this it at all because the support is so bad/buggy.

Peachi Baby
Reino Unido
5 días usando la aplicación
20 de junio de 2022

i cant finish install it give me unknown error and i cant delet it cause icant find it in app what is that ?

just for she
Arabia Saudí
5 días usando la aplicación
TikTok Inc. respondió 1 de agosto de 2022

We're sorry to hear you run into login issues with your account — at this time, we were experiencing a technical issue that is now addressed. If you need support getting started on TikTok, please reach out to our team here:
https://bit.ly/3QdGQo0

9 de julio de 2022

As a new advertiser, I installed this app and noticed that my target country is set incorrectly to Singapore. I wrote to their client support to request them to change to the USA as where most of my customers are based. I received an insulting and short reply asking me to reach out to their USA client team instead without helping me with how to reach out to the right team to solve my problem. I find that their client service team is very SILO'ed, and they don't talk to each other. From this bad experience, I allocated my advertising budgets to Google Shopping and Facebook Ad. It's their loss for losing my advertising budget, and they deserve a 1-star poor rating!

AdoptAgust
Singapur
5 días usando la aplicación
TikTok Inc. respondió 1 de agosto de 2022

We're sorry to hear that you've experienced this issue our support team, and we appreciate your patience. Please submit a support ticket to our team here so we can help: https://bit.ly/3QdGQo0

7 de noviembre de 2021

I cannot even add payment info, drop down menu does not contain my city. Pretty useless to have a drop down menu for payment addresses, especially if it contains only like 30 cities for all of the province. garbage.

Motomike Canada
Canadá
4 días usando la aplicación
TikTok Inc. respondió 18 de noviembre de 2021

Hi there — we're sorry for any frustration, and we appreciate you bringing this to our attention! We've flagged this for our team to look into, but in the meantime, you should be able to proceed at the county level if you're unable to find your city in the dropdown menu. Our team would be happy to help if you need additional support — just submit a support request here: https://ads.tiktok.com/i18n/feedback

2 de septiembre de 2022

Ad account randomly stop spending. Tiktok is very inconsistent as a marketing channel. Always glitces or has issues and its hard to get it resolved quickly.

Secret Slim Wear
Canadá
4 días usando la aplicación
TikTok Inc. respondió 6 de septiembre de 2022

We're sorry to hear you're running into issues with your account — our team is here to help! Please submit a support ticket so that our team can review your account: https://bit.ly/3cZlRqD

1 de agosto de 2021

Worthless, overpriced and in my opinion misleading. First there was a $100 ad credit that disappeared after I installed the app. Set up an ad anyway and emailed TikTok about the credit. Charged me $5 add free then rejected my ad after running for about 12 hours after charging me another $7.30. The rejection tells me to go to the ad manager to learn why my add was rejected but cannot find the ad manager to save my life. Back to Google and Facebook ads where my $20 can make a few hundred in 12 hours where TikTok was $0.

RENWILLS
Estados Unidos
2 días usando la aplicación
TikTok Inc. respondió 2 de agosto de 2021

Hi there — we appreciate your review, and we’re sorry to hear about this frustrating experience. Our Shopify coupon program allows merchants to claim a $100 ad credit after spending $100 on the platform, which may be why you haven’t seen the credit in your account just yet. Once you reach this spend threshold, the credits will be automatically added to your account and you’ll receive an email confirming your credit. You can learn more about this program and how to redeem your credits here: https://ads.tiktok.com/help/article?aid=10001385

If there’s anything we can do to help, please reach out through our contact form and our team will get in touch to assist: https://bit.ly/contactTT4B

Fecha de modificación: 31 de agosto de 2021

This has been a useful exercise. I cannot even load this. Platform does not exist. I've tried multiple browsers, system errors, nobody to contact at customer support. Seems dodgy. No contact, no email address, and no reply to make things better.

bambu
Estados Unidos
1 día usando la aplicación
TikTok Inc. respondió 2 de septiembre de 2021

Hi there — we're sorry to hear you've run into some technical issues, and we'd like to help if we can. Reach out through our contact form and our team will be in touch to assist: https://bit.ly/contactTT4B