Tip Cup

Tip Cup

요금제
월 $9.99. 무료 체험 이용 가능.
하이라이트
Shopify 관리자에서 바로 사용 가능
최신 테마와 작동
평점
2.4 (17)
개발자
Speed Boostr

Add a tip, donation, or upsell option to your store.

Tip Cup lets your customers add gratuity, donations, or custom upcharges anywhere on your site. Bonus: Tip Cup is compatible with 3rd party payment providers (PayPal, Shop Pay, Google Pay, Apple Pay, etc).

Tip Cup lets your customers add gratuity, donations, or custom upcharges anywhere on your site. Bonus: Tip Cup is compatible with 3rd party payment providers (PayPal, Shop Pay, Google Pay, Apple Pay, etc). 더 보기
  • Accept cashless tips by adding a tip button to your site.
  • Easily change the design to match your store front.
  • You can make upsells or accept donations by changing the wording.
하이라이트
Shopify 관리자에서 바로 사용 가능
최신 테마와 작동

출시됨

2020년 5월 8일

언어

영어

이 앱은 한국어로 번역되지 않았습니다

요금제

Tip Cup

$9.99 /월

  • 7 day free trial
  • Free installation
  • Customizable options
  • Accept tips or donations

7일 무료 체험

모든 비용은 USD(으)로 청구됩니다. 반복 요금 및 사용 기반 요금은 30일마다 청구됩니다.

리뷰 (17)

전체 평점
2.4
평점 수준당 개수
  • 평점의 82%가 별 5개입니다
  • 평점의 0%가 별 4개입니다
  • 평점의 0%가 별 3개입니다
  • 평점의 0%가 별 2개입니다
  • 평점의 18%가 별 1개입니다
2024년 4월 15일

This is an outdated app listing, which shows an older version of the app. The current app looks nothing like what the screenshots show.

There is no theme snippet used to install the app, as suggested by the screenshots. We are using a Shopify vintage theme, and they do not provide any support.

When I reached out to the support email, the responses were very basic and not helpful in getting the app to work for us.

We ended up uninstalling the app because they stated "Unfortunately, your current theme isn't compatible with our app".

Welham & Co
오스트레일리아
앱 사용 기간 2일
답글 Speed Boostr개 2024년 7월 9일

We sincerely apologize  any inconvenience you may have experienced with the app. We understand the frustration that can arise when the app does not perform as expected. We have removed the snippet file from the theme code and transitioned to using a theme app extension in line with the Shopify online store 2.0.

We sincerely apologize for any confusion or inconvenience you may have encountered while consulting our guides. The new steps for usage have been outlined within the app itself. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are fully committed to resolving this issue to your satisfaction.

If you have any further questions or concerns, please feel free to contact us directly via chat or email.

2024년 6월 25일

I don’t need to be charged for this app! I will not be using it

Darnyarns
미국
앱 사용 기간 15분
답글 Speed Boostr개 2024년 7월 9일

We apologize that our app my have not meet your needs and would love your feedback on how to better improve our app.

To ensure you are not charged, you needed to uninstall the app from your store using the standard Shopify App uninstall process. If you have already been charged, we would be happy to assist you with a refund.

2023년 9월 4일

i uninstalled your app and you all are still charging me. i never installed this app in the first place and they had been charging me over a year and will not do anything about it. they dont even have a customer service you can contact. i am about to take legal action. this is not okay and not good business

Amazing Graze Charcuterie Co.
미국
앱 사용 기간 10개월
답글 Speed Boostr개 2023년 9월 7일

Hi there,

We sincerely apologize for the challenges you've faced with our app's billing. We have already reached out to you directly regarding your concerns and would like to provide additional clarity on the situation.

Our customer service team has been responsive since the beginning, and we've diligently replied to every message you've sent our way. We value your feedback and are committed to addressing your concerns promptly.

We understand your frustration regarding the app charges, and we'd like to clarify a few important points, as we had mentioned earlier via the support ticket you had created:

App Installation: Installing an app on Shopify is solely the responsibility of the store owner. It is not impossible for an app to be installed without your knowledge and consent. We do not have the capability to install our app on a store. You, as a store owner, install the app and approve app charges.

Refund Policy: Our refund policy typically covers the last month's payment for users who wish to cancel their subscriptions. However, we understand your unique situation, and in an effort to demonstrate goodwill, we have decided to refund you for the last 3 months of app charges.

Timely Responses: We value your time, and we want to highlight that you reached out to our customer support on August 23, 2023. On the very same day, our customer support team responded to your inquiry.

Refund Issued: To address your concerns promptly, we processed a refund for the charges related to the last 3 months of app usage, dating back to June 23rd, 2023.

We genuinely apologize for any confusion or inconvenience you've experienced during this process. Your satisfaction is important to us, and we're committed to ensuring that this issue is resolved to your satisfaction.

If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us directly through chat or email.

Best regards,
Customer Support Team - Tip Cup App

2020년 9월 1일

A great app that lets customers add tips even when they check out with shop pay (which most other tip options don't do!). The individual support and customization was very impressive. I highly recommend!

Grounded Kitchen, Coffee & Bar
캐나다
앱 사용 기간 대략 3년
답글 Speed Boostr개 2020년 9월 22일

Thanks for the recommendation + sharing the tip about Shop Pay. That's great! :)

2022년 2월 24일

This gets a full 5 stars just from the support from the Tip Jar team alone. Joe is outstanding and got it working with our very finicky situation, leading to a bunch of happy artists and easier accounting on my end. He was extremely patient and revisited our site several times as various things broke. Tip Jar itself is easy to install and use, and our vendors really like it. Do not be afraid to reach out and ask the developers questions, because they will bend over backwards to help and make this work for your site.

Hivemill
미국
앱 사용 기간 2년 초과
답글 Speed Boostr개 2022년 2월 24일

Thank you! Happy to make that customization for you, we're here to support our community :)

지원

Speed Boostr에서 Tip Cup에 대한 회원님의 모든 질문에 답변해 드릴 수 있습니다.

개발자

Speed Boostr

366 Main Street, Suite 946, Conyngham, PA, 18219, US

리소스

이 개발자는 한국어(으)로 직접 지원을 제공하지 않습니다.

이 앱과 비슷한 더 많은 앱 보기

3.5 별 5개 중 총 리뷰 392개 무료
모든 웹사이트 또는 블로그에서 제품을 판매하세요.
4.8 별 5개 중 총 리뷰 657개 무료 플랜 사용 가능
Add a Slide Cart with a Free Shipping Bar & Upsell Cart Widget
Built for Shopify
5.0 별 5개 중 총 리뷰 103개 무료 플랜 사용 가능
Customize checkout behavior with conditional powerful rules
Built for Shopify

앱을 추가하시겠어요?

Shopify 3일 무료 체험