Anmeldelser (827)

Samlet bedømmelse
4,5
Antal pr. bedømmelsesniveau
  • 86 % af bedømmelserne er på 5 stjerner
  • 5 % af bedømmelserne er på 4 stjerner
  • 1 % af bedømmelserne er på 3 stjerner
  • 1 % af bedømmelserne er på 2 stjerner
  • 7 % af bedømmelserne er på 1 stjerner
28. juni 2019

Very good to customize our own translations.
Excellent Customer Support. Very happy :) :) :) :) :) :)

SILVERITALY
USA
10 dage bruger appen
30. maj 2017

Great app, super support! It does an incredible job. I highly recommend it. You can see the result by yourself at tresk.com.

Treskinc
Canada
4 dage bruger appen
25. november 2021

We were not sure to invest such an amount to an app but we are glad we did. Definitely well worth it. And on top of it great customer service. They are really responsive and get our issues resolved in a very short period of time. Strongly recommend it.

Gobek.com
USA
2 dage bruger appen
27. marts 2019

J'utilise cette application pour la traduction de mon site et je suis très satisfait du résultat. J'ai eu un problème de mise en page lors de l'installation (prb finalement lié au thème choisi sur mon site et non à l'application Weglot) mais j'ai reçu un Service à la clientèle très rapide et efficace de la part de Christophe (équipe support).
Sébastien pour www.arloca.com

arloca
Canada
25 dage bruger appen
11. juli 2022

I am afraid this will not be your app if you are making an International Store using LockSmith App ...

kmina.com
Spanien
2 måneder bruger appen
Weglot svarede 11. juli 2022

Hi Kmina,

Thank you for bringing this matter to our attention. I'm very sorry we failed to meet your expectations but it seems the support team offered you solutions that you did not attempt and therefore Weglot cannot function on the site until the correct steps are taken. If you wish for us to help, please contact us so I can explain further.

Thank you!
THE WEGLOT TEAM

12. juli 2022

App is not compatible with native functions of the Split theme and the support team luckily responds with a message every few hours to ask for more explanation then do nothing about it. After 6 hours of trying to integrate the native language selector of the theme with this app i keep asking the support for a refund to be able to use a better app and i have no answers. NOT WORTH THE MONEY! ANY OTHER APP CAN GIVE THE SAME FUNCTIONS AT LESS TROUBLE!

mundogafas.es
Spanien
Cirka 4 timer bruger appen
Weglot svarede 12. juli 2022

HI,

We are so sorry to see you had all the struggles but after a quick review, I can see our team continued to respond to you with no answer. We sent a total of 4 responses in one day hoping to get this resolved but there was no reply from you. You were also refunded.

We wish you the best!
THE WEGLOT TEAM

25. september 2018

Basically i went to editing and translated everything myself. Machine translated all text wrong, i had to correct everything. What was confusing is that in the editor pages didn't came up at the same time. So next day i had more things to edit. Imagine if customer see all that poor translation.

Le Thé Chic
Frankrig
16 dage bruger appen
Redigeret 4. oktober 2019

We have a problem Weglot for several weeks. There are translations in all kinds of languages that we don't even use on our website. The translations are added automatically and we are not able to stop this from happening. This makes it a hassle for our translator and messes up our statistics. The customer service is not able to solve the problem.

Reboots Shop
Tyskland
4 måneder bruger appen
25. juni 2021

Weglot Cons, found with my experience:
- for 3 languages ​​with url slug you need the advanced plan and the cost is $ 2,400 / year (higher price than the competition)
- payment only by credit card, paypal or other services are not accepted
- unmanageable language change customization (does not work on mobile, impossible to change the structure, but only part of the CSS can be changed)
- dynamic content not translated correctly (if you have an infinite scroll it won't work for you)
- really bad language rendering times
- in the cost of translations they also charge the internal pages of shopify, such as cart, account, etc .. it seems that the locales used by shopify are not taken into consideration and recommend deleting them
- completely wrong translations (API service mandatory and useless if it doesn't translate correctly)
- unable to delete the css provided (the language switch stops working)
- performance dropped from 60 points to 48 points after installing and configuring this app (very little optimization)
- contents translated only and exclusively through ajax from the html code
- to translate invoices or other things in the store you need to install external apps recommended by them which significantly increase the monthly costs

Tiralento
Italien
2 dage bruger appen
2. februar 2025

The setup of the Weglot is complicated when you already use various other apps that need to be translated. However the customer service is top notch and very responsive. Special thanks to Antoine who really exceeded my expectations in terms of timely resolution of complex issues.

The quality of translation is quite good and requires significantly less manual translation compared to shopify free app.

Caduzart Tunisie
Tunesien
3 måneder bruger appen