리뷰 (1,524)

전체 평점
4.6
평점 수준당 개수
  • 평점의 87%가 별 5개입니다
  • 평점의 5%가 별 4개입니다
  • 평점의 1%가 별 3개입니다
  • 평점의 1%가 별 2개입니다
  • 평점의 6%가 별 1개입니다
2018년 6월 30일

I was very happy with the support, I was satisfied with their app but decided to uninstall it due to my own issues with my website. They gave me a full $200 refund. I was beyond happy, that means Weglot can be trusted.

Fiddzcrib
미국
앱 사용 기간 대략 16시간
2019년 11월 2일

Very bad experience! Hard to set up and i cant even find anyone to help. I upgraded to the business plan and selected 5 language turns out all of them translated in chinese only! i tried uncountable times to fix it but still not working, they turned into half german and half chinese, English seems like gone forever! Definitely UNRECOMMENTED.

Shantiyogi
홍콩(중국 특별행정구)
앱 사용 기간 대략 16시간
2020년 7월 16일

I'm giving 5 stars for the support. Unlike some of the other Apps out there, Weglot was quick and willing to resolve any issues I was having after installing the App. Guillaume especially was super helpful. I found, however, that the automated translation was not always accurate which required me to go over the entire website and manually translate certain phrases or words. Not a huge deal because the bulk of the translation is correct and this App saves you so much time from doing all the translating yourself.

cheenashop
캐나다
앱 사용 기간 대략 12시간
2020년 4월 22일

Je viens d'installer l'application et j'avais de nombreuses questions. Très bon service client. Réponse rapide à toutes mes questions !

Pomgo
스위스
앱 사용 기간 대략 9시간
2017년 11월 7일

Very useful app that every site needs to grow international business , easy to use , minimum effort needed to edit the translation and your site is ready .

Abu Mariam Jewelry
요르단
앱 사용 기간 대략 8시간
2022년 7월 12일

App is not compatible with native functions of the Split theme and the support team luckily responds with a message every few hours to ask for more explanation then do nothing about it. After 6 hours of trying to integrate the native language selector of the theme with this app i keep asking the support for a refund to be able to use a better app and i have no answers. NOT WORTH THE MONEY! ANY OTHER APP CAN GIVE THE SAME FUNCTIONS AT LESS TROUBLE!

mundogafas.es
스페인
앱 사용 기간 대략 6시간
답글 Weglot개 2022년 7월 12일

HI,

We are so sorry to see you had all the struggles but after a quick review, I can see our team continued to respond to you with no answer. We sent a total of 4 responses in one day hoping to get this resolved but there was no reply from you. You were also refunded.

We wish you the best!
THE WEGLOT TEAM

2020년 3월 11일

Very satisfied with the app !
Easy to use.
Great reactivity from the staff (Thomas really helped me!)
Marina

MEA AYAYA
프랑스
앱 사용 기간 대략 5시간
2019년 8월 22일

This is the worst company ever. I tried it out and the manual translation function is really bad. I have some pages from my attorney, already translated. They are very long so I wanted to just copy and paste. But this is not possible. You have to copy every paragraph and heading one by one. You can't find any support to this topic on their website. Ok, I removed the app and told them my reason. Their answer was: Hey could you please tell us your reason?? And then the best ... To remove the app fully, they send you a instruction with 8 points??!!

Watches - OPD
독일
앱 사용 기간 대략 4시간
2023년 7월 7일

Great app, the setup is simple, and it translates everything automatically for you. When you want to go through the automatic translations, you can use a visual editor to make the changes directly in the store and not by clicking through text fields without context.
The most important thing why I am using this app now instead of the others is because it translates everything that is changing straight away, especially incoming reviews.

Great work, I really enjoy using it.

Lockcard
독일
앱 사용 기간 대략 4시간
2018년 1월 23일

Very proactive and efficient support. Thank you Max !

Dwtn Paris
프랑스
앱 사용 기간 대략 4시간