Arvostelut (224)

Kokonaisarvio
3,8
Lukumäärä luokitustasoa kohden
  • 65 % arvioista on 5 tähteä
  • 7 % arvioista on 4 tähteä
  • 2 % arvioista on 3 tähteä
  • 5 % arvioista on 2 tähteä
  • 21 % arvioista on 1 tähteä
27. kesäkuu 2024

Solving the problem I have right away.

Fashion Fusion
Yhdysvallat
14 päivää sovelluksen käyttöä
Feed.Biz vastasi 1. heinäkuu 2024

Thanks for this wonderful review! Your support means a lot to our business!

13. toukokuu 2024

Uninformative customer service and a lack of support documentation

Blue Seas Tackle Co
Australia
Yli vuosi sovelluksen käyttöä
Feed.Biz vastasi 4. kesäkuu 2024

We're sorry to hear about your negative experience and apologize for any frustration this has caused. We have reached out to your email to gather more information and assist you with your SKU concern. Rest assured, our team is diligently working on improving both our support documentation and overall customer satisfaction.

18. huhtikuu 2024

Ketrson, was fantastic, showed me how to work this great app, worked smoothly and easily.

Crystalbloomaromatics
Kanada
7 päivää sovelluksen käyttöä
2. heinäkuu 2024

De support is erg goed, en de integratie werkt perfect.

Iconic Deals
Alankomaat
Noin 2 kuukautta sovelluksen käyttöä
Feed.Biz vastasi 4. heinäkuu 2024

Thanks for this awesome review! Your support means a lot to us!

21. helmikuu 2024

Very supportive team, usually helped to solve the problems and gave useful tipps regarding Amazon Marketplace. If everything is set up neatly, the orders will sync with Shopify seamlessly. Recommend.

COLLOSEUM Fashion
Saksa
Melkein 3 vuotta sovelluksen käyttöä
11. huhtikuu 2024

Bad support

POOPEYS Baby Care | Onlineshop
Saksa
6 kuukautta sovelluksen käyttöä
Feed.Biz vastasi 5. kesäkuu 2024

We apologize for the experience and the frustration this has caused. We have reached out to you via email to gather more information and assist you with your product listing concern. Rest assured, our team is diligently working on improving the sync of listings and overall customer satisfaction

8. helmikuu 2024

While the app offers potentially promising features, there seems to be a challenge with the timely refresh of orders as per our configured settings, necessitating manual intervention. Regrettably, when reaching out to support for assistance with this matter as well as others, we encountered a lapse in resolution efforts.

FloorLife
Yhdysvallat
Yli 3 vuotta sovelluksen käyttöä
Feed.Biz vastasi 19. helmikuu 2024

Dear Jeffery,

We noticed you contacted us about a delay in order syncing. We sent you a response within 20 minutes, but haven't heard back yet. Just wanted to check if you received our response and if there's anything else we can help you with.

We sent you an email today to invite you to chat with us.

Kind regards

4. huhtikuu 2024

L'application a été mis en place suite à un souhait d'intégrer les commandes Amazon dans Shopify. Les commandes et l'inventaire remontent correctement et la synchronisation est immédiate.

Mello
Ranska
Yli vuosi sovelluksen käyttöä
18. huhtikuu 2024

Contains all the functionality we needed to fully integrate Shopify and Amazon, including inventory management and fulfillment.

The Art of Canine Cuisine
Yhdysvallat
Noin kuukausi sovelluksen käyttöä
20. maaliskuu 2024

Sadly this product is junk. Tried to sync orders and there's no way to select the Amazon products for which sales should sync to Shopify. Confusing and doesn't work. Save your time and skip this one.

Tabs Chocolate
Yhdysvallat
12 minuuttia sovelluksen käyttöä
Feed.Biz vastasi 6. kesäkuu 2024

We're sorry to hear about your negative experience and apologize for any frustration this has caused. We have reached out to your email to gather more information and assist you with your order import concern, or any other concerns that you may have. Rest assured, our team is diligently working on improving both our support documentation and overall customer satisfaction.