Algemene beoordeling
4,8
Cijfers per recensieniveau
  • 95% recensies zijn 5 sterren
  • 3% recensies zijn 4 sterren
  • 1% recensies zijn 3 sterren
  • 0% recensies zijn 2 sterren
  • 2% recensies zijn 1 sterren
21 april 2023

I need to remove all the code for your plugin, it's too bad, he keeps slowing down my page and the worst part is that I can't find your code, it's a disaster for my site!

openroad4wd.com
Verenigde Staten
13 dagen gebruiken de app
GemPages heeft geantwoord 21 april 2023

Hi there!

Thank you for sharing your valuable feedback with us and we are truly sorry for the recent experience you had with GemPages.

Rest assured that our support team is always ready to help you with this request so feel free to drop a message via the chat channel or you can reply to the email that our support team is going to send you shortly.

Looking forward to hearing from you soon.
Thank you!

Thomas | GemPages Customer Success Manager

4 augustus 2020

Horrible plugin and worse customer service. When we first installed the GemPages plugin our footer disappeared as it was re-written by the app and the support was unable to fix the issue. The video and carousel features were both broken and each time we reached out they said they would respond in 12 hours, never did, and never had a solution. If you are hoping to build pages quickly and seamlessly I would not recommend using this plugin. There are many other options that will be better than this.

Sports Food SMN
Verenigde Staten
5 dagen gebruiken de app
1 juli 2020

This app is a scam! I added the app to my shopify store and tried it out. I went with another app for the same purpose and uninstalled this app. I got an email 10 days later saying my trial is about to expire and to upgrade or my account will be suspended. I did nothing since I didn't want to use the app anymore. I am still being billed $29 monthly for this app through shopify. I contacted them and its been over a week and no response. I now just reinstalled the app so I can access the original account i made and figure out how to cancel my account so I'm not billed again. Even on my shopify bill it says the app is uninstalled but I'm still being charged. I think this is very sneaky and misleading. You should offer a good product people wasnt to use not trick people into paying for something they don't want and are not using.

The Happy Keeper
Verenigde Staten
3 dagen gebruiken de app
GemPages heeft geantwoord 15 juli 2020

Hi Laryssa,

This is Janie from GemPages. I'm sorry to hear the frustration!

For clarification, Shopify handles billing for all the stores in the app store.
Based on our app history record, it appears that you had subscribed to Professional Plan during the trial period that's the reason why you get charged for this paid subscription.

Please be well-advised that you're invoiced in advance for the following 30 days. Because of this, a charge will appear on your bill even if you uninstall an app only a day or two after you uninstall the app.

Our support agent - Bella has taken care of your case and we will process the refund according to our refund policy ASAP.

28 november 2020

Slowed my store down so bad we had to remove the app and have now hired a developer to find and scrape the lever over code. When I installed this app my speed was a 26, after this app was on the site it slowed it down to a 16. The app offers a nice page but bad coding slows your site way down.

Brothers with Glass
Verenigde Staten
2 dagen gebruiken de app
GemPages heeft geantwoord 30 november 2020

Hi Jake,

I'm sorry to hear the frustration!

The slow speed isn't from GemPages only. We should test them out to identify which factors affecting the speed. Normally you will find on the list apps' scripts, imagery, videos, theme codes, etc..

If you're willing to, please please re-install the app and let us know. Our technical staff is willing to give you a hand to check and explain why.

I've reached out to you via email and would love to hear back from you.

James | Customer Success Manager
GemPages Page Builder

9 oktober 2022

Zero stars if I could. I installed this and found it didn't provide me the functionality I was looking for so I uninstalled it. Some of the code is still on my site though, so I messaged them about it and got instructions on how to delete it, but they weren't helpful. I haven't been able to get a response out of them since. Now I'm stuck with their code on my site and can't do other things because of it. Arg! Try this on a copy of your site first!!!! There is no support!

SmashGrrrl
Canada
2 dagen gebruiken de app
GemPages heeft geantwoord 9 oktober 2022

Good day to you!

First of all, we are sorry that GemPages could not provide a page-building experience that suits your needs. We totally understand that you need to remove all remaining codes from your website and we would love to assist you with that!

As per checking, we found multiple existing conversations and mail loops from you regarding this matter. We have responded to them and provided instructions but it looks like our replies could not reach you.

Therefore, we have again opened new support tickets for you via email and In-app Conversations. Would you mind accessing your GemPages Dashboard or checking your email inbox to get back in touch with us? This time, kindly double-check your Spam Box as well.

We will be waiting for your response!

The GemPages Team.

Bewerkt 6 november 2019

Too buggy. It kept conflicting with every other application we use. Duplicated the menu 10xs across all pages. Had to delete our menu app. Then it started putting variations all over collection pages. Waited over 12 hours for help

Black Canyon Home & Body
Verenigde Staten
2 dagen gebruiken de app
GemPages heeft geantwoord 7 november 2019

Firstly I apologize for the delay. However, it's a bit unfair for us since you just gave us a try for a few hours. We consider you among a very small group of users who have been experiencing the problem, It was because of the conflict between your current theme and the editor, and our development had released an update to make sure you won't get this problem again.
Thank you for your feedback! Janie (Head of Customer Success)

Bewerkt 30 mei 2020

It does not work properly. Built one page, crashed many times. Moreover, it's hard to refund or unsubscribe! The supporter always says they have over a thousand 5-start reviews that like Amazon are FAKE REVIES.

Tiffanini
Verenigde Staten
2 dagen gebruiken de app
23 september 2019

Constant lag throughout, spent 3 hours trying to create a single landing page. Saving feature won't always work either, lost half of my work and had to restart again. The biggest issue is the LAG! I have the newest windows computer with a core i7 chip, this is ridiculous. Constantly waiting just to type a single message, very disappointed and support cared too much about their lunch rather than helping.

pansly
Verenigde Staten
2 dagen gebruiken de app
GemPages heeft geantwoord 24 september 2019

We are really sorry to hear that, your issue was affected by a 3rd parties app, after Investigating, we have been released an update for it. You are among very small group of users who have been experiencing this problem. I really hope if you could take some time to check it out. All working fine now! :)

Bewerkt 26 maart 2019

Updated Review...
I left this 1-star review because they left the app on my store and caused major problems for me, I then got hassled for about 4 hours this evening through messenger and phone calls...
This included the owners of Gempages slagging off other apps and saying how superior theirs was and everyone else was garbage...
Then they started to insult me personally... calling me an idiot and not a businessman because I refused to play their game...
So this leads me to think how many other 1 star reviews did this shower get before they pressured and harassed reviewers to change their reviews...
They are not nice people... Especially Chris Koh Very Rude Guy...
So to make this perfectly Clear... One Star Review for Your Lousy Customer Service and your Ineptitude in doing what you are contracted to do.
2 days ago I contacted Shopify to remove this garbage and it's still there causing problems, every time I build a page out, the product gets hijacked by Gem, I rectify it, then publish, think everything is ok =, check my site and half my pages are missing. Gem has Hijacked them again... God, I wish I could give ZERO stars...

Ourk9
Verenigde Staten
1 dag gebruiken de app
23 augustus 2019

Waste of time....I'm so mad I spent so much time to make it work. The basics like moving images around or even Ctrl+Z on hotkeys don't work XD you cant lock layers (rows) so when trying to click on things you just have all these pop-ups of underlying layers, you cant work. no one answeres in customer service...im just going to hire a developer, less hassle

ClusterFlux, Your Local Fine Jewelers
Canada
Ongeveer 2 uur gebruiken de app
GemPages heeft geantwoord 26 augustus 2019

Hi there, Leah from GemPages support here

I have reviewed your conversation with my team and see that Janie replied to you in less than an hour on the same day but see no response back. I would like to say sorry if our response did not arrive for any reason.

For the image moving issue, you can easily move it around if it's put in a row element. To make sure if you need any further support from us to use GemPages easily, I have sent a personal email to you. Hope to hear from you, friend :slightly_smiling_face: