1CP: Email Popup & Spin Wheel

1CP: Email Popup & Spin Wheel

Recensioni (228)

Valutazione complessiva
4,9
Numero di recensioni per livello
  • Il 97% delle recensioni ha 5 stelle
  • Il 1% delle recensioni ha 4 stelle
  • Il 0% delle recensioni ha 3 stelle
  • Il 0% delle recensioni ha 2 stelle
  • Il 2% delle recensioni ha 1 stelle
1 agosto 2026

I have this App for several years and it's easy to install. With this app, I had many customers subscribed to newsletter.

Customer service is also very good. Highly recommend

YNNY Limited
Regno Unito
Oltre 4 anni di utilizzo dell’app
27 agosto 2026

So far so good and a quick response from support team!

backbeachco.com
Australia
Circa 14 ore di utilizzo dell’app
25 maggio 2026

Very easy to set up with fantastic customer service.

Natures Alchemy
Irlanda
3 mesi di utilizzo dell’app
27 novembre 2024

Great app! I needed assistance and James was so kind and so quick to help me. Great service

Your Wedding Mate
Italia
Circa un'ora di utilizzo dell’app
9 febbraio 2024

Ho chiesto supporto a James, che è stato gentilissimo, competente e molto veloce.

Kitsune Trading Sagl
Svizzera
1 giorno di utilizzo dell’app
21 marzo 2023

Funziona molto bene e l'assistenza risponde immediatamente. Sono riuscito a rimuovere il testo "powered by" gratuitamente.

Soldo di Cacio
Italia
22 minuti di utilizzo dell’app
6 aprile 2023

tutto perfetto
consiglio vivamente a tutti
app perfetta e impeccabile
assistenza il top
immediatezza nella risposta
grazie

Dermocura Beauty Profumerie
Italia
10 minuti di utilizzo dell’app
10 aprile 2026

Très bon support client en cas de question ! Je recommande

Yuna
Francia
Oltre un anno di utilizzo dell’app
8 aprile 2026

Best on Shopify for complex popup campaigns. They respond timely with help when needed and it works great.

Chuck Black Art
Stati Uniti
Quasi 2 anni di utilizzo dell’app
Data modifica: 27 dicembre 2025

SCAM APP! Basic features like blocking duplicate email and phone submissions DOESN'T WORK. Cost my startup MONEY from customers submitting duplicate submissions, then the app charged on top of it. The developer had NO CLUE how to fix his own app, claimed the feature I wanted, that already existed in his app was an ENTERPRISE level feature, then refunded me, uninstalled the app and blocked me. REPORTING THIS APP FOR FRAUD.

P.S. His reply is claiming "advanced, enterprise-grade fraud prevention and custom checkout blocking rules" just to handle basic blocking of duplicate email or phone number submissions? LMAO? This guy needs to fix his app!

He then refunded and removed the app, without my permission, which caused me to LOSE all MY WORK and COLLECTED CUSTOMER DATA!

Free Fast Food
Stati Uniti
Circa 2 mesi di utilizzo dell’app
1Click Labs ha risposto 27 dicembre 2025

Hi Nick,

We need to correct two false statements in your review for the sake of transparency.

1) 'Scam' Claim: As you admitted in your own text, we issued you a full refund immediately when it became clear our app wasn't a fit. We do not keep money from unhappy customers.

2) 'Lost Data' Claim: This is factually incorrect. Our app syncs all signups to your Shopify Admin > Customers page in real-time. You have full possession of every email collected; we did not and cannot delete them from your shop.

Regarding the feature dispute: You requested enterprise-level device fingerprinting (to block users who bypass standard IP checks) on our basic $4.99 plan. Because we could not support that specific custom requirement, we processed your refund and parted ways.

We wish you the best with your store.