レビュー (707)

総合評価
4.2
評価レベルごとの件数
  • 評価の72%は5つ星です
  • 評価の4%は4つ星です
  • 評価の2%は3つ星です
  • 評価の4%は2つ星です
  • 評価の19%は1つ星です
2026年4月8日

Great Platform and amazing customer support. I'd never used a platform with this many capabilities before and Rakesh was a big help in assisting and setting everything up so that everything runs smoothly.

GYM BOD
オーストラリア
アプリの使用期間:約1ヶ月
2025年10月28日

If given the option, I would immediately discontinue using ShipStation. The platform suffers from persistent bugs and an ineffective support team that consistently fails to resolve reported issues.

In recent experience, even basic functionality—such as real-time synchronization with Shopify—frequently ceases without warning. No alerts or notifications are provided when sync failures occur, forcing users to detect problems reactively, often the following day. Manual intervention is then required to restore synchronization.

Overall, ShipStation delivers a highly unreliable and poorly maintained software solution that falls far below acceptable standards for e-commerce integration tools.

www.usanico.com
アメリカ合衆国
アプリの使用期間:7ヶ月
ShipStationが返信しました 2025年10月28日

Hi there, thank you for taking the time to write your review! Our team has followed up with you via email to understand your surfaced pain points in greater detail. Hoping to hear back from you shortly!

2025年10月28日

Shipstation has a lot of Shopify connectivity. They also have great customer service who have always been helpful with letting me know what options our companies have, based on the service levels they purchase from Shipstation & Shopify

Suitably
アメリカ合衆国
アプリの使用期間:6年弱
2025年10月28日

Switching to ShipStation has been the best decision we’ve made this year. The platform is incredibly versatile, user-friendly, and easy to navigate. It gives us full visibility and control over all our shipping needs. We’re very satisfied with the experience, and their customer support has been excellent!

The Booze Outlet
アメリカ合衆国
アプリの使用期間:2ヶ月
2025年10月6日

Beware, Beware, Beware!
This morning, I added $550 to my ShipStation balance to purchase shipping labels for our orders. Shortly after, the company triple-charged our account, taking an additional $1,100.

I reached out to their support team and provided proof of the unauthorized charges — each transaction clearly lists ShipStation in the description. Now, Shopify is investigating them for these unauthorized withdrawals.

After further review, I discovered that other businesses have also been affected by ShipStation overcharging their accounts.

Electron Colloidal
アメリカ合衆国
アプリの使用期間:25日
ShipStationが返信しました 2025年10月8日

Thank you for reaching out and bringing this to our attention! Our team has reached out to you in your open ticket to provide some clarity regarding those pending charges. If you could please get back with us, we'd be more than happy to dig into this further!

2025年10月2日

We have been happy with ShipStation so far. The setup process wasn't too complicated, and it has been a nice upgrade from Stamps.com. It is a nice option for larger businesses that have outgrown Stamps.

The Main Street Exchange
アメリカ合衆国
アプリの使用期間:約2ヶ月
2025年9月29日

I cancelled our service more than 3 weeks ago and Shipstation continue to charge my credit card without my authority. Very buggy would not recommend using this as a shipping platform at all. Support is overseas and script based and they aren't able to resolve issues which cause delay in shipping orders.

Milkbar Breastpumps
オーストラリア
アプリの使用期間:4年以上
ShipStationが返信しました 2025年9月30日

Hi there, thank you for sharing your experience — we're truly sorry to hear about the frustration you've faced. We understand how upsetting it can be to feel charged unfairly and encounter delays in your shipping process. Please know that your concerns are important to us.

Our team has been actively communicating with you through ticket #8750127 and has provided the next steps to help get this resolved as quickly as possible. We’re committed to making this right and appreciate your patience as we work through it together.

If you have any additional questions or need more assistance, please don’t hesitate to reach out through that ticket. Wishing you a smoother rest of your week ahead.

編集日:2025年10月8日

Update: Justin worked to get this resolved, and Shipstation has now refunded the amount charged. I will continue to use Shipstation.

Their software glitched (reviewed and admitted by the support staff), which removed a decimal point. This resulted in a customs charge being drawn from our bank account of almost $6000 instead of $60. They refuse to rectify or return the money.

COEX 3D
アメリカ合衆国
アプリの使用期間:約3年
ShipStationが返信しました 2025年9月22日

Hi there, thank you for reaching out and making our team aware of this. We apologize for this frustrating experience. We have reached out and touched base with you by phone and will be following up via your open ticket once our team has additional context to provide.

2025年8月26日

Support is good and the system is user friendly.
We have found it useful when shipping internationally, as the rates are cheaper and it integrates with Shopify.

Patio Black Spot Removal
イギリス
アプリの使用期間:5ヶ月
2025年8月26日

ShipStation has been a fantastic shipping software for our business needs. Lots of options and settings to customize the software for our specific case scenarios. Great support and onboarding team that helped us get up to speed very quickly. 5 stars all around.

Wolf Tooth Components
アメリカ合衆国
アプリの使用期間:5年以上