Recharge Subscriptions , 1.644 değerlendirme

Toplam puan
4,6
Puan düzeyi başına sayılar
  • Puanların %86 oranındaki bölümü, 5 yıldıza sahip
  • Puanların %6 oranındaki bölümü, 4 yıldıza sahip
  • Puanların %1 oranındaki bölümü, 3 yıldıza sahip
  • Puanların %1 oranındaki bölümü, 2 yıldıza sahip
  • Puanların %5 oranındaki bölümü, 1 yıldıza sahip
18 Eylül 2023 tarihinde düzenlendi

Very long term user here but opening up about the experience so you guys can see the glaring problems as business owners. When the app works, it’s not too shabby and allows customization of shipments(eg. 30 days, 60 days, 90 days etc) which helps a lot. However, the big elephant in the room is the poor software itself and this app is now very dated while the company has become very complacent about what they have to offer. Read below:

The Recharge app is a hassle whenever you want to update your website. It breaks and suffers from compatibility issues. When we updated our website in 2021, the widget broke and since then we haven’t been able to have it integrated or work with our website. They also store all customer data on their side(which is why we were shy on pulling the plug on the app and had hoped that they would eventually have it working on our website) which means that you’re locked in with them unless you manually ask them for an export of the customers that are subscribed to your website through their widget.

Additionally, the recharge app continues to charge your card even when the app is in a broken state which is what continued to happen during 2023 when they had to move to Shopify Checkout integration.

Lastly, when it was brought up to their team that they were charging through this time and despite no services being rendered and failed integrations on out website, the team offered no refunds for this entire period of time. The contact from the company was more interested in nit picking what I had to say rather than trying to understand what I was saying, looking at the big picture, and helping constructively solve the problem.

We are all in business and understand that customers shouldn’t be charged for something that is broken and not functional for the consumer or end user. There are much better apps with easier integration that I’d recommend. This one’s a convoluted mess and as business owners, we want to focus on sales and marketing rather than never-ending app integration issues.

Suffice to say, at this point, Recharge isn’t a good app that we’d recommend to incorporate in your store.

KG Food Company
Amerika Birleşik Devletleri
Uygulamayı kullanma süresi:6 yıldan fazla
Recharge yanıt 17 Eylül 2023

I appreciate you taking the time to leave us your feedback. I will be bringing them up to the rest of my team for discussion on future updates. We wish you the best of luck in your future endeavors.

- Ty Bailey | VP of Services

3 Ekim 2023

There's absolutely no support. NOTHING!
The "Get Help" link in their app is inactive. There's no online chat and there's no ticket system.
How does Shopify let them have apps?

Magic T
Yeni Zelanda
Uygulamayı kullanma süresi:1 yıldan fazla
Recharge yanıt 16 Ekim 2023

Thank you for taking time to leave us with your feedback. I will be bringing your concerns to my team for further discussion.

- Ty Bailey | VP of Services

8 Eylül 2023

If I could give you all a zero I would. they are purposely screwing over small and medium business. I just had a meeting with them and they told me that they do not want to work with small businesses and they are doing that by charging prices for their membership that they know business owners can't afford. They told me that they would rather have our small business work with yotpo instead. What business in their right mind would purposely send customers to other businesses? They are shady and a greedy company. I do not see them being able to survive if they keep screwing over small business owners.

Food and Meat Co-Op
Amerika Birleşik Devletleri
Uygulamayı kullanma süresi:2 yıldan fazla
Recharge yanıt 12 Eylül 2023

Thank you for reaching out with your feedback. It does sound like Recharge will not be the right fit for your business currently. We wish you success in your future endeavors.

- Ty Bailey | VP of Services

18 Temmuz 2023

I had been using this app for almost two years for a monthly art pin subscription club.

Unfortunately the price hike makes this unusable for very small businesses. I can handle a % fee increase because it is scaled to the size of my business, but the new $99 per month flat fee kills this for small businesses and those just starting out. This new monthly fee represents a price hike of over 900% per month for me.

This might work for larger customers who can easily absorb a flat fee, but for little guys like myself and several others I have spoken to, this just doesn't work.

At least I have the rest of 2023 to migrate to another solution for my club.

Frost Dragon Designs
Amerika Birleşik Devletleri
Uygulamayı kullanma süresi:Yaklaşık 2 yıl
Recharge yanıt 20 Temmuz 2023

We’re sorry to hear this feedback. We did not make this decision lightly and the change will not impact your business until January 1, 2024. If there is anything else we can do to help during this time of transition, please reach out to us.

Support: https://support.rechargepayments.com/hc/en-us/requests/new

- Ty Bailey | VP of Services

2 Temmuz 2023

We have been using the app for the last 5 years. Mostly it has been fine although the layout of the webpage is confusing if you need to make changes to customers subscriptions. However with the recent announcement of a 400% price increase on the standard plan, which seems rather excessive... greed much? we will be looking elsewhere. We are only a small business and there is not a lot of margin in the subscription boxes that we offer.

Geostuff.com.au
Avustralya
Uygulamayı kullanma süresi:Neredeyse 9 yıl
Recharge yanıt 3 Temmuz 2023

We’re sorry to hear this feedback. We did not make this decision lightly, and the change will not impact your business until January 1, 2024. If there is anything we can do in the meantime, please reach out to our team.

Support: https://support.rechargepayments.com/hc/en-us/requests/new

- Ty Bailey | VP of Services

31 Temmuz 2023 tarihinde düzenlendi

Interface is clunky (can't easily find where to do things like modifying outgoing email copy) and uses difficult-to-understand language, especially in the updates section of customer accounts. We lost two subscriptions because they were put through as one-time purchases yet Recharge couldn’t explain why. The add-ons section looks unrefined and is difficult for customers to comprehend (a time-consuming process for the few who do) so we lose out on add-on purchases. Now, we’re trying to achieve the ‘simple’ task of updating our email address: not only have we gone back-and-forth with Recharge for over a week, now we’re receiving error messages and customer emails are still going from our old email. Once our plan is up, we’re moving to a new app—also one that won't charge $99/month plus a transaction fee—even at the risk of losing current subscribers.

Good Vegans
Kanada
Uygulamayı kullanma süresi:1 yıldan fazla
Recharge yanıt 11 Temmuz 2023

Thank you for your feedback. We are sorry to hear you had a less-than-stellar experience with us. We have taken this review to our team and will be reaching out to you for more detail so we can resolve this issue.
- Ty Bailey | VP of Services

6 Şubat 2024

I've been using recharge for about 7 years. Today my invoice was three times what it usually is. I've looked at it and it seems that that is there new standard pricing plan which is ridiculous. After contact apparently they sent an email to tell me of this change 6 months ago and with no follow up emails. I think it's disgusting as I have less subscribers than ever but paying more than I ever have. Recharge making my monthly fee 3 times more than what it usually has, has officially killed my business.

Box Of Goth
Birleşik Krallık
Recharge yanıt 12 Şubat 2024

Thanks for taking the time to share this feedback. We understand this can impact your business and did not make this decision lightly. Updating the price of our Standard plan gives us the continued flexibility and resources to invest in merchant support and innovative solutions to power our merchants in the future. Please reach out to our support team if there’s anything we can do.
Support: https://support.rechargepayments.com/hc/en-us/requests/new

20 Temmuz 2023

VERY DISSAPOINTED - After seeing the greedy change to pricing!

We have been using Recharge for nearly 2 years, and thought the prices were ok... though already not cheap. To now hear that the prices are being changed from "0 per/m with a 1% + 10¢ per transaction" to "$99 per/m with 1.25% + 19¢ per transaction fee" is mind-blowing.
Obviously, these guys don't care for their current customer base, especially the smaller businesses.

Na'vi Organics
Birleşik Krallık
Uygulamayı kullanma süresi:1 yıldan fazla
Recharge yanıt 24 Temmuz 2023

We’re sorry to hear this feedback. We did not make this decision lightly and the change will not impact your business until January 1, 2024. If there is anything else we can do to help during this time of transition, please reach out to us.

Support: https://support.rechargepayments.com/hc/en-us/requests/new

- Ty Bailey | VP of Services

26 Temmuz 2023

None of the functions in this app work. When you try and cancel a subscription it never works and that is a great way piss a customer off when they see their $300+ subscription has been renewed and they don't want it. I have tired to delete the app and the instructions they give you don't even work. This app sucks so bad.

BORING CLOTH.
Amerika Birleşik Devletleri
Uygulamayı kullanma süresi:Neredeyse 2 yıl
Recharge yanıt 31 Temmuz 2023

Thank you for your feedback. We are sorry to hear you had a less-than-stellar experience with us. We have taken this review to our team and will be reaching out to you for more detail so we can resolve this issue.
- Ty Bailey | VP of Services

29 Haziran 2023

The app used to be impressive, we have been using it for some time, but today we received an email outlining the new pricing that we will be required to pay starting next year: $99 per month. This exorbitant price tag is simply unaffordable, making it difficult for us to survive. And to have the gall to also continue/increase the transaction fee at the same time.

We're disappointed.
We will promptly search for an alternative app provider if this remains smh

Manga Warehouse
Avustralya
Uygulamayı kullanma süresi:2 yıldan fazla
Recharge yanıt 30 Haziran 2023

We’re sorry to hear this feedback. We did not make this decision lightly, and the change will not impact your business until January 1, 2024. If there is anything we can do in the meantime, please reach out to our team.

Support: https://support.rechargepayments.com/hc/en-us/requests/new

- Ty Bailey | VP of Services