Mailjet Email by Combidesk

Mailjet Email by Combidesk

$8/month. 14-day free trial.
Rating (1.0)
Reviews
Developer

Highlights

Built for your business
  • Use directly in Shopify admin

About this app

Launched

September 19, 2016

Languages

English

Works with

mailjet, privy

Easily synchronize customers and newsletter subscribers to the Mailjet list you select.

With Combidesk and this Mailjet integration, you'll no longer have to copy data from one system to the other. This means making fewer mistakes and saving time for more important things! Installation is a piece of cake, but if you're in doubt or have questions, we love to offer our assistance. All of our software comes with a 30-day free trial! Start today streamlining your business processes!

With Combidesk and this Mailjet integration, you'll no longer have to copy data from one system to the other. This means making fewer mistakes and saving time for more important things! Installation is a piece of cake, but if you're in doubt or have questions, we love to offer our assistance. All of our software comes with a 30-day free trial! Start today streamlining your business processes! more
  • Synchronizes customers and newsletter subscribers to the list you select
  • Stores relevant customer data in your Mailjet account
  • Synchronizes your customer data to your Mailjet campaign

Pricing

14-day free trial

Standard

$8/month

Standard

$8/month

All charges are billed in USD. Recurring and usage-based charges are billed every 30 days.

5 reviews

Overall rating
1
Counts per rating level
  • 0% of ratings are 5 stars
  • 0% of ratings are 4 stars
  • 0% of ratings are 3 stars
  • 0% of ratings are 2 stars
  • 100% of ratings are 1 stars
February 25, 2021

I really couldn't get it to work for me. I tried and just simply couldn't port my subscribers from Shopify. Nice try.

Ipurgatory, LLC
United States
About 1 month using the app
Combidesk replied February 26, 2021

Sorry to hear you're having these issues. Please drop a ticket on support@combidesk.com so we can have a look at what's going on. Thanks!

November 17, 2018

Absolutely horrendous app! Have never in the few campaigns we've produced had 100% of emails sent. They throttle you delivery based upon the number of, what they consider, bad email addresses. After removing these supposed bad email addresses the users called asking why their accounts were removed and the address they provided was fine. This last campaign only 7,000 of 30,000 sent and they are taking days to review why. Problem is, when we send email campaigns they are normally time sensitive. This app may be the worst we've ever used on Shopify. We highly recommend you do not use this app and find a competitor that provides a better service.

Wallhogs
United States
12 months using the app
Edited December 23, 2019

I have used mailchimp for years but their prices are too steep for my needs. I switched to mailjet because of their prices. This app setup was fine and the mailjet tools were good. However, after everything imported I sent out 3 email blasts to customers I've been sending emails for years and mailjet suspended my account for having over 1 percent unsubscribe. What happened is after doing major research I learned how to get into my customers inboxes instead of spam, causing a higher unsubscribe rate. I prepaid for a year and was suspended in the first week.

Their customer service is communicating with me, but it's been 2 months since I requested they reactivate my account or refund my money and they keep saying they are reviewing my account and unfortunately I don't see them refunding my money. They expect me to have high customer service values, which I do, but they're customer service is awful. Refund requests from products I sell are few but, I refund my customers same day of their requests no questions asked. Their thresh-holds are ridiculously low and they're unreasonable to work with.

U-Tip
United States
About 2 months using the app
Combidesk replied December 24, 2019

Thank you for your review. Sorry for the issues you're facing with Mailjet. Unfortunately this app is develop by us, Combidesk, a third party app developer (not related to Mailjet) and we can't solve this issue for you.

September 22, 2016

App and their website claims there is a free $0.00 per month plan. But after you install this app from the shopify app store, the app asks you to approve a $5.00 a month charge. How can they ask for $5.00 a month when they offer a free plan??

Testing Boston Spice
United States
1 day using the app
August 16, 2018

So hard to use... Not recommend.

Noboring
United States
About 2 hours using the app

About this app

Launched

September 19, 2016

Languages

English

Works with

mailjet, privy

Built by Combidesk

About Combidesk

4.0 average rating

8 years building apps for the Shopify App Store

Hengelosestraat 500, Enschede, 7521AN, NL

Support

Send a message

support@combidesk.com