Reviews (394)
Overall rating
4.9
June 19, 2024
very bad app, i didnt purchase plan of this app so how they make the bill of the app
Siroki Bond Mattress Factory Outlet
India
About 1 month using the app
Adevole replied
June 20, 2024
Sorry for the inconvenience it's not possible for us to charge unless you approve the billing. You had accepted the plan and you were charged only on those months where you had crossed 1000 page visits on your website. Anyways we would be happy to refund you the charges.