PugSync

PugSync

Free plan available
Rating (1.5)
Reviews

Highlights

Built for your business
  • Use directly in Shopify admin

About this app

Launched

August 27, 2019

Languages

English

Categories

Blogs

Works with

Medium, Wix, Tumblr, Blogger, WordPress, Squarespace

Import your blog articles from current blogging platforms to your store in a few clicks!

PugSync allows you to import articles from multiple sources into your Shopify store and making them available to all your customers in #ONE-CLICK! Analytics are also provided for articles synchronized using PugSync with metrics such as Page Views, Average Read Time, Links Opened, Current Readers and Readers Also Read. We currently support 8 different sources and plan on implementing more in the future: Medium, WordPress, Squarespace, Wix, Webflow, Blogger, Tumblr & Shopify Blogs.

PugSync allows you to import articles from multiple sources into your Shopify store and making them available to all your customers in #ONE-CLICK! Analytics are also provided for articles synchronized using PugSync with metrics such as Page Views, Average Read Time, Links Opened, Current Readers and Readers Also Read. We currently support 8 different sources and plan on implementing more in the future: Medium, WordPress, Squarespace, Wix, Webflow, Blogger, Tumblr & Shopify Blogs. more
  • Import your blog articles from up to 10 sources simultaneously
  • Sync new posts automatically with AutoSync
  • Get access to Analytics for articles synchronized with PugSync
  • Images contained in synchronized posts are hosted on PugSync’s CDN

Pricing

Free Plan

Free

  • Manage up to 1 active source
  • Import up to 4 articles per month automatically or manually
  • Manage articles synchronized using PugSync

PugSync Plan

$3.99/month

or $39.99/year and save 16%

  • Unlimited articles synchronized from up to 10 active sources
  • Analytics for articles synced with PugSync
  • Image Hosting
  • Medium Bulk Import

Free Plan

Free

  • Manage up to 1 active source
  • Import up to 4 articles per month automatically or manually
  • Manage articles synchronized using PugSync

PugSync Plan

$3.99/month

or $39.99/year and save 16%

  • Unlimited articles synchronized from up to 10 active sources
  • Analytics for articles synced with PugSync
  • Image Hosting
  • Medium Bulk Import

All charges are billed in USD. Recurring and usage-based charges are billed every 30 days.

5 reviews

Overall rating
1.5
Counts per rating level
  • 40% of ratings are 5 stars
  • 0% of ratings are 4 stars
  • 0% of ratings are 3 stars
  • 20% of ratings are 2 stars
  • 40% of ratings are 1 stars
December 6, 2023

The application works well with Wordpress, I haven't tested others. However, along with the imported articles, there is a script at the beginning and end of each article. I'd like to remove them or make sure that these scripts don't come with the articles when they're imported. How can this be resolved?

My Store
Brazil
6 days using the app
September 18, 2023

The idea behind the app is very good, but there is a simple problem - the app didn't work for me with Medium.I was charged but for nothing.Leson to be learned -always avoid apps with not enough reviews.
NB : Don't expect fast response from support either.

100 Deals
Spain
10 days using the app
Black Pug Studio replied September 19, 2023

Thank you very much for your feedback.

We apologize for the issues you have encountered while using our app.

The Medium Bulk Import service is currently running smoothly, and we believe that the issues you have encountered might have been related to other factors. After testing, the archive you have provided worked perfectly using a standard test account. We believe that our UI might not have been clear enough, and we will work on that.

We have to point out that you were charged but also refunded. As our policy is to refund any of our customers who are not satisfied with our service.

We take your feedback very seriously, and we will make sure to improve in the future.

May 13, 2020

Very easy to use and fast customer support! We've got all our articles synchronized and it makes things so much better for our marketing team. Honestly, we didn't see ourselves copy/paste all our publications one by one from Medium. Thank you!

Velvet Valkyrie
Ireland
8 months using the app
Black Pug Studio replied January 10, 2023

Thank you so much for your review, it means a lot to us!
We are happy to see that you managed to save time by using our app.
Let us know if there's anything you need or if you have any feedback!

July 18, 2020

I was a little hesitant at first. There were a number of Medium import apps I attempted to use that didn't work out effectively.

This application was great at the beginning and has only become better over time. EXCELLENT value. The development team is also superb. Incredibly helpful and considerate and always focused on the best customer experience.

Absolutely a service I look to continue to use in the future.

Harrison Wendland
United States
28 days using the app
Black Pug Studio replied January 10, 2023

Thank you very much for your review Harrison!

We were very happy to help and to hear your feedback. It is amazing to see that you have found value in this little app of ours.

Please reach out if there is anything you need!

Edited January 4, 2023

JAN 4, 2023 - yesterday, they asked for the WP feed, and I provided it. Been over 24 hours, and still no resolution or response. Also, no response on issue number THREE mentioned below about whether synced content is deleted when you discontinue the subscription service, just like they warn that the content would be deleted when your trial runs out.

JAN 2, 2023 - Got a response back saying they were short-staffed during Christmas break. They provided a link to Squarespace, which said their RSS feed limited how many articles you could sync, which is not on PugSync.

JAN 1, 2023 - Still waiting for an acknowledgment of the emails.

DEC 27, 2022 - I sent two emails to support about issues I am experiencing - but am still waiting to hear back - maybe because of the Christmas holidays. Please respond ASAP.

One - The Squarespace sync only imports ten blog articles out of 60. I upgraded the subscription, thinking there was a limit on the trial version. That did not resolve the issue.

Two - The WordPress sync is not working.

Three - You need to clarify whether articles already synced would be deleted if the app is deleted. Do you state that articles will be removed when the trial ends, but what about when the app is deleted after a subscription?

I emailed both issues to helpdesk@blackpugstudio.com.

ArtByPino.com
United States
16 days using the app
Black Pug Studio replied January 10, 2023

Thank you very much for your feedback.

We apologize for the inconvenience and for the delay in response. We were indeed short-staffed during this holiday period.

The App is currently limited to importing ten posts from SquareSpace. It is a feature we would like to improve in the near future.

Following your inquiry, we deployed a fix related to the synchronizing issue of WordPress articles. It should now be fully resolved. We appreciate the time you’ve taken to report the issue, as it helps us to improve the App.

You are correct; our FAQ does not include information that upon cancelation of your subscription, the articles synchronized using our application would be deleted. We’ve taken note of this, and we will update it as soon as possible to let our users know about it.

We take all feedback very seriously and strive to make the App a great and simple tool to import articles to your Shopify store.

Let us know if there is anything else we can do for you.

About this app

Launched

August 27, 2019

Languages

English

Categories

Blogs

Works with

Medium, Wix, Tumblr, Blogger, WordPress, Squarespace

Built by Black Pug Studio

About Black Pug Studio

1.5 average rating

4 years building apps for the Shopify App Store

Galway Technology Centre, Unit 18, Mervue Business Park, Galway, G, H91 WT72, IE

Support

Send a message

helpdesk@blackpugstudio.com

More apps like this

4.7 out of 5 stars 75 total reviews Free plan available
Instantly create captivating blog posts and images
Built for Shopify
4.9 out of 5 stars 522 total reviews Free plan available
Build stunning, flexible and localized pages of all types
4.8 out of 5 stars 200 total reviews 14-day free trial
Blogging unleashed: Design, SEO Score & Shoppable Blog Posts