Reviews (3)
Overall rating
4
October 7, 2026
Not working perfectly
Shri Vinayak Traders Liv
India
5 days using the app
WebsiteManager replied
October 9, 2026
Hi there,
Sorry to hear our app didn't work as you had hoped.
We looked into the 3 tests you did and noticed the app wasn't fully set up for your store, and that is likely why you didn't get the results you wanted.
Our team have reached out with more information, so hopefully that will help you get the results you were hoping for.
If you have any trouble at all, please contact us and we will help in any way we can.
Regards,
My Room Visualiser Support