Better Thank You Page

Better Thank You Page

Free plan available
Rating (4)
Reviews
Developer
Excite Apps
21 reviews
2 reviews
Overall rating
4
Counts per rating level
  • 90% of ratings are 5 stars
  • 0% of ratings are 4 stars
  • 0% of ratings are 3 stars
  • 0% of ratings are 2 stars
  • 10% of ratings are 1 stars
2 reviews
November 19, 2022

This app has just stopped working. No word from support, yet they still have my money. I do not recommend it.

The Candice Coppola Shop
United States
Time spent using app: 7 months
Excite Apps replied November 21, 2022

We are sorry you had encountered problems with our app and didn't find our customer support ideal. We are more than happy to refund the charges that were made to your account.

From our end, It seems we never received a support enquiry from your store in our customer support software. We've reached out over email to help resolve the issue you had with our app.

April 14, 2021

I asked for help and someone turned the thank you page back on with someone else's Facebook and activated the Instagram without my account and nothing has been resolved. After reading all the reviews I thought I would get better support than this. The app and the support failed me and my business.

Coastal Gifts Inc
United States
Time spent using app: About 23 hours