TikTok Shop Integration — SPL
Meets our highest standards for performance, design, and integration. Learn moreOpens in new window
Reviews (845)
I only signed up for the free trial and uninstalled the app during the trial period because I decided not to continue using it. Despite that, I was still charged for a monthly subscription afterward. The subscription terms and cancellation process were not clear enough, and I did not expect to be billed. This was a very disappointing experience, as I ended up paying for a service I had already stopped using. I hope they improve the transparency of their subscription and billing process to prevent this from happening to other users.
Hi Envia Tu Regalo,
We understand your concern. Once we received your refund request, we processed the refund immediately from our side.
Please note that Shopify manages app subscriptions and billing transactions directly, and we do not have control over the billing process or charges applied by Shopify.
We always try to make the refund and support process as smooth as possible, and we apologize for any confusion caused. We appreciate your feedback and will continue improving our communication around trial and subscription details.
We would also kindly request you to consider removing or updating the review, as we have already resolved your concern and issued the refund immediately. We believe the feedback no longer reflects the final outcome.
Thank you for your understanding.