Smoke Drop

Smoke Drop

$99.99/month. 7-day free trial. Additional charges may apply.
Rating (3.7)
Reviews
Developer

Highlights

Speed tested
  • No impact to your online store

About this app

Launched

August 16, 2019

Languages

English

Access trending smoke products you can dropship to help increase sales and reach new customers.

Smoke Drop offers access quality smoke products and accessories you can dropship on your store. Dropshipping smoke products with fast shipping and healthy margins can generate sales, attract new customers, and increase repeat purchases. We also provide fully automated dropshipping, so you can spend less time fulfilling orders and more time growing your business. Take part in this growing industry with Smoke Drop to enjoy less work, more sales, and happier customers.

Smoke Drop offers access quality smoke products and accessories you can dropship on your store. Dropshipping smoke products with fast shipping and healthy margins can generate sales, attract new customers, and increase repeat purchases. We also provide fully automated dropshipping, so you can spend less time fulfilling orders and more time growing your business. Take part in this growing industry with Smoke Drop to enjoy less work, more sales, and happier customers. more
  • Browse an extensive catalog of smoke products and accessories to dropship.
  • Use advanced search filters to find functional glass, trays, storage, and more.
  • Import products to your store in just a few clicks.
  • Automate order fulfillment, inventory sync, and tracking updates.

Pricing

7-day free trial

Dropship Plan

$99.99/month

Payment for the wholesale cost & shipping cost of orders

  • Unlimited Products
  • Unlimited Orders
  • Automated Fulfillment
  • Inventory Sync
  • Customer Support

Dropship Plan

$99.99/month

Payment for the wholesale cost & shipping cost of orders

  • Unlimited Products
  • Unlimited Orders
  • Automated Fulfillment
  • Inventory Sync
  • Customer Support

All charges are billed in USD. Recurring and usage-based charges are billed every 30 days.

50 reviews

Overall rating
3.7
Counts per rating level
  • 70% of ratings are 5 stars
  • 2% of ratings are 4 stars
  • 4% of ratings are 3 stars
  • 2% of ratings are 2 stars
  • 22% of ratings are 1 stars
December 18, 2022

Hola, una pregunta,
Quisiera saber como es su política de devolución, para poder implementarlo en mi tienda y así el cliente pueda tener una mejor experiencia
Buen día.

Halloweed 420
Germany
Time spent using app: 7 days
December 1, 2022

Garbage company. Half of my customers orders were cancelled because of inventory not available. Waste of money.

Holistic Pets RX
United States
Time spent using app: 4 months
F13 Works replied December 6, 2022

Hi Holistic Pets RX,

Thank you for taking time to leave a review. We're sorry your experience with Smoke Drop was not satisfactory and we'd love the chance to prove we are a valuable partner for your store.

After reviewing your order history, we noticed that 2 out of your 12+ orders were cancelled over the last several months due to inventory issues.

Apologies for the inconvenience these cancellations caused. When suppliers run out of inventory, we do our best to offer a suitable replacement you can offer to the customer. If a replacement is not available, we issue a full refund for the order so you can refund your customer.

Order cancellations are not ideal and we strive to only partner with suppliers who can consistently fulfill orders with high quality products.

If you'd like to try Smoke Drop again, please do not hesitate to reach out and we'll be happy to provide recommendations on products to carry on your store.

Thanks again for using Smoke Drop and we hope to serve you again in the near future.

Edited September 23, 2021

Thank you for your services. I'm very pleased to be working with your company. I can not wait until the new shipment comes in of the products!!!! Thank you

Extreme Exotic Heights
United States
Time spent using app: 3 months
F13 Works replied September 20, 2021

We've noticed that you've uninstalled and reinstalled the Smokedrop app, this might have caused the inventory disconnection.

Please reach out to our support team at carly@thesmokedrop.com for assistance.

About this app

Launched

August 16, 2019

Languages

English

Built by F13 Works

About F13 Works

3.7 average rating

6 years building apps for the Shopify App Store

Support

Send a message

6144530107

carly@thesmokedrop.com

More apps like this

4.7 out of 5 stars 3475 total reviews Free plan available
Start dropshipping with global suppliers in 30 seconds.
4.7 out of 5 stars 4303 total reviews Free plan available
Start Dropshipping in 30 Seconds with unique products
4.3 out of 5 stars 320 total reviews Free plan available
Fast 3-7 day shipping from high quality brands in US & Canada.