Upsell, Cross Sell+ Vital Apps

Upsell, Cross Sell+ Vital Apps

by Dinosell

Checkout Upsell, Reconverting w/ Cross sell, Birthday collect.

4.8 of 5 stars

The overall rating reflects the current state of the app. It accounts for all app reviews but prioritizes the most recent ones.

  • 5 of 5 stars
    82% of ratings are 5 stars
  • 4 of 5 stars
    18% of ratings are 4 stars
  • 3 of 5 stars
    0% of ratings are 3 stars
    (0)
  • 2 of 5 stars
    0% of ratings are 2 stars
    (0)
  • 1 of 5 stars
    0% of ratings are 1 stars
    (0)

All reviews

1 - 10 of 11 reviews

EasyFit watch

Customer service very helpful! They help me to remove the dinosell branding and upgrade to a limited time premium plan.

Developer reply

September 16, 2021

Thank you so much for your kind words. We are really excited to hear how much you like our app.

Thanks again and we really appreciate you taking the time to share your experience with us.

- Anand, Dinosell Support

Flying Solo Gear Company

I tried Dinosell because it was the cheapest (well, free) app for reconverting customers after they checkout. It was pretty good but I didn't like the branding, so I went to a different app. Oh boy, the other app was terrible user experience and support. So I came back to Dinosell and asked if branding could be removed. Anand from Dinosell removed it in seconds after I asked, and now the checkout experience looks absolutely amazing. My favourite part is the little confetti! Thanks team. Definitely sticking with you guys now.

Developer reply

September 1, 2021

Thank you so much for your kind words. We are really excited to hear how much you like our app. We have just started out as a company and all this positive feedback feeds us more than you realize. Thanks again and we really appreciate you taking the time to share your experience with us.

If in need of further help please contact us at roar@dinosell.com or via our in-app chat

- Rachel Thomas, Dinosell Support.

Gioxay

It's a great app. Going well so far. Support is very helpful. The best part for me is that it is free.

Developer reply

August 28, 2021

Thank you so much for your kind words. We are really excited to hear how much you like our app.

Thanks again and we really appreciate you taking the time to share your experience with us.

- Ann Benson, Dinosell Support

CUI Wear

Dinosell offers good potential but you need to contact customer support to change the default settings in CSS.
'Powered by Dinosell' on each individual widget is not shown on the app preview. Default graphics and font sizes could do with toning down to give great first time impressions.

Developer reply

August 7, 2021

Hello

Actually, all the issues you mentioned are resolvable. But I checked with all the customer support agents and found out that you haven't contacted us.

1. The Dinosell branding can be removed. Since we have not introduced a pricing plan for Dinosell we are giving the premium version for free for a limited period of time.

2.The circle graphics in the discount code box can be removed using additional CSS.

3. The size of the discount code text can be changed using additional CSS.

We have provided provision in all widgets to add additional CSS for design requirements.

So please contact us at roar@dinosell or via our in-app chat. We are more than happy to help you.

Looking forward to hearing from you.

-Anand, Customer Support Advocate.

Motion Factory

This app is honestly the best. It does what every other Post Purchase Upsell app does, but for free! Customer support is responsive, there are a ton of customization options, there are no bugs. It takes just a few minutes to show up on the checkout page. I love it!

Developer reply

July 17, 2021

Thank you so much for your kind words. We are really excited to hear how much you like our app.

Thanks again and we really appreciate you taking the time to share your experience with us.

- Ann Benson, Dinosell Support

Manchester Factory

Just started using the app - setup has been quick and easy. Features are pretty clear and its layout is very clean. Ann from support was very helpful with all my questions. Looking forward to the new features to be added in the coming months.

Developer reply

June 20, 2021

🎉 Excited to see your review! Yes, we will be adding more features and widgets. Thanks for your review.

Feel free to reach to me via in-app chat or at roar@dinosell.com if you need help.

- Ann Benson, Dinosell Support 🦖

Likha Tropics

I think is the best app to personalize costumer experience "thank you page" that generate additional sells, retention, and loyalty.

Developer reply

May 30, 2021

Thank you so much for your kind words. We are really excited to hear how much you like our app. We have just started out as a company and all this positive feedback feeds us more than you realize. Thanks again and we really appreciate you taking the time to share your experience with us.

If in need of further help please contact us at roar@dinosell.com or via our in-app chat.

-Sajith, Dinosell Customer Support

Fresh Hub Online Store

I just downloaded the app since shopify recommended to me , cool design easy to use and customer service are the best.

Developer reply

May 29, 2021

Thank you so much. We are really excited to see your review. We appreciate you taking the time to share your thoughts on our work. This is all the boost that we need.

If in need of further help please contact us at roar@dinosell.com or via our in-app chat. We are here to help.

Your's thankfully

-Anand,Dinosell Customer Support

Lovepawz

What an amazing app! The team was awesome they helped me every step of the way! The app is free which beats all the other ones hopefully we will get some sales but its great for just customizing the thank you page great app highly recommend!

Developer reply

May 29, 2021

Thank you so much for your kind words. Customer satisfaction is our top priority and to see that you are happy with our service gives us immense pleasure.

If in need of further help please contact us at roar@dinosell.com or via our in-app chat. We are here to help.

-Sajith, Dinosell Customer support.

Village Runway

The app is pretty simple and easy to use. Customer support was responsive and helpful. It could use a couple more customizable elements, like the option to remove or add a timer to the up-sell widget, but other than that, I am satisfied with the app.

Developer reply

May 29, 2021

Hello,

Thank you so much for your kind words, we really appreciate you taking that time to share your honest words with the Shopify community, this means a lot to us.

Also, the timer option that you have mentioned in the review is actually available in our app. It is only available for cross-sell campaigns. Please make sure you check that out.

If you are in need of further assistance in the future please contact us at roar@dinosell.com or via our in-app chat.

-Sajith, Dinosell Customer support.

Previous 1
Previous 1