Reviews (28)

Overall rating
4.9
Counts per rating level
  • 96% of ratings are 5 stars
  • 0% of ratings are 4 stars
  • 0% of ratings are 3 stars
  • 0% of ratings are 2 stars
  • 4% of ratings are 1 stars
February 9, 2023

NO LA USEN SI TIENEN PAGOS PARCIALES, CANCELA Y REMBOLSA A LOS CLIENTES, NOS HIZO PERDER 5,000 USD UNA PERDIDA GRANDE

AIRFORCE
Mexico
8 days using the app
ToastCode replied February 10, 2023

Dear customer,

We see you are frustrated about your situation and we do understand. We are cooperative and open to help you! We already tried to reach you via email.

Despite your frustration, Kindly did everything properly according to the documentation. If you cancel an order, the amount of the order is refunded. (Please check on our knowledge base in the live chat or documentation on the website.)

However, what we can offer you is to add an option to enable or disable refunding. Then you can cancel orders without refunding the money.

Additionally, according to our statistics in the database, we have seen that you were able to recover large sums of money with the app in just a short period of time. This makes us happy for you and would be a total shame if this saved revenue would be missing in the future especially on long-term.

I am sure we find a solution for this - Please get in touch!