Mobile App Builder ‑ Mowico

Mobile App Builder ‑ Mowico

From $69/month. 14-day free trial.
Rating (4.8)
Reviews
Developer
126 reviews
6 reviews
Overall rating
4.8
Counts per rating level
  • 95% of ratings are 5 stars
  • 0% of ratings are 4 stars
  • 0% of ratings are 3 stars
  • 0% of ratings are 2 stars
  • 5% of ratings are 1 stars
6 reviews
November 15, 2022

I don't normally write a review but stating that it's free when it isn't is outrageous. Be honest! I'm not using a service that can't be honest about its pricing that's a huge red flag for me.

Woof and Purr Pet Supplies
United Kingdom
Time spent using app: 5 minutes
Mowico replied December 12, 2022

Hello,

We're sorry to hear your review. Mowico is free to try; after a 14-day free trial, it is $69 per month.
Our support team has contacted you through e-mail. If you have yet to receive it, please get in touch with support@mowico.com, and we will be happy to give you one month of a free license.

October 11, 2022

This is not free as advertised. Once you log in and create an account it is $149.00 a month or a free month.

Chef Gina's® Mini Food
United States
Time spent using app: 5 minutes
Mowico replied December 16, 2022

Hello,

We're sorry to hear your review. Mowico is free to try; after a 14-day free trial, it is $69 per month.
Our support team has contacted you through e-mail. If you have yet to receive it, please get in touch with support@mowico.com, and we will be happy to give you one month of a free license.

September 20, 2022

Why does this App say that it is Free all over this Shopify App Store Page, and then as soon as you download it, it says a Free Trial and that it actually costs $149 per month! Can someone please explain to me how this is allowed on Shopify to be falsely advertised as Free. Even in the Plans section, the only one that is visible says "FREE" not "Free to Download" for "Free Trail" or "Free for Developer Stores" etc etc... it just says FREE, so I want it for Free like it is ADVERTISED!

GetTheGiftshop
United States
Time spent using app: 11 days
Mowico replied December 16, 2022

Hello,

We're sorry to hear your review. Mowico is free to try; after a 14-day free trial, it is $69 per month.
Our support team has contacted you through e-mail. If you have yet to receive it, please get in touch with support@mowico.com, and we will be happy to give you one month of a free license.

August 15, 2022

So disappointed, they look like they know the job, but very disappointed by the fact that here in Shopify they appear for free but actually only get 14 days free.

SHURKI Gift Box
Israel
Time spent using app: 13 minutes
Mowico replied December 16, 2022

Hello,

We're sorry to hear your review. Mowico is free to try; after a 14-day free trial, it is $69 per month.
Our support team has contacted you through e-mail. If you have yet to receive it, please get in touch with support@mowico.com, and we will be happy to give you one month of a free license.

April 14, 2022

Lacks support, the App is very slow and yet when you need help nobody is there, this needs allot of work and they need to fix their support process and time to respond, seems very tricky to reach out to them for problems to be solved.

Avaz Shop
United States
Time spent using app: 4 days
Mowico replied December 16, 2022

Hello,

We're sorry to hear about your experience. We have a 7/24 live chat that you can reach out to whenever you need help!
Mowico's customer success team members dedicate themselves to providing the best experience to the users.

Our support team has contacted you through e-mail. If you have yet to receive it, please contact support@mowico.com

January 26, 2022

the subscription price is not listed anywhere on the site! I took the time to register! in shopify you indicated that it is free! but in fact, you only have a 14-day trial period! I almost fell for your fraud!

Mage Templates
Poland
Time spent using app: 17 days
Mowico replied February 10, 2022

Hey! Thanks for your honest review. As Mowico, we are revamping our website as well as our pricing page. We are truly sorry for this inconvenience caused. We would like to make it up to you.

Please contact us via this mail address; ticket@mowico.com

Hope to see you soon.
Sincerely,
Mowico Support Team