Overall rating
4.5
Counts per rating level
  • 86% of ratings are 5 stars
  • 4% of ratings are 4 stars
  • 0% of ratings are 3 stars
  • 0% of ratings are 2 stars
  • 11% of ratings are 1 stars
March 12, 2024

This is the most welldone calculator I've found on the app store, perfectly catering to our needs as a blinds store owner for custom sizing. During the initial setup phase, Matthew provided timely and invaluable assistance, fully meeting our requirements for customized functionality. I'm extremely grateful for his help, and I would highly recommend this app.

Keego
United States
About 2 months using the app
March 28, 2024

Great apps. I had to solve a problem and the development team added the option I needed.

Ambiance Musique
Canada
8 months using the app
January 5, 2024

My interaction with this app has been excellent!! It fulfills its intended functions precisely as I had hoped. The representatives have proven to be not only proactive and supportive but also responsive to feedback. They are open to suggestions and have demonstrated a rapid ability to implement updates.

Alwan Wraps
United States
2 months using the app
March 27, 2024

Thanks for the quick, helpful service for our non-standard application!

Brio, the innovative air purifier
United States
8 days using the app
December 1, 2023

Exceptional Experience with OPC - Thanks to Matthew!

I recently had the pleasure of working with OPC, and I cannot express enough how delighted I am with the exceptional service they provided, thanks in large part to Matthew. From start to finish, my experience was nothing short of fantastic.

Matthew, in particular, deserves special recognition for his outstanding professionalism and dedication to customer satisfaction. He went above and beyond to ensure that all my concerns were addressed promptly and effectively. His extensive knowledge and services was evident, and he patiently guided me through the entire process, making it a seamless and enjoyable experience.

The efficiency and reliability of OPC are truly commendable. The quality of their product exceeded my expectations, and the attention to detail in their service is remarkable. From the initial inquiry to the final delivery, every step was handled with precision and care.

What sets OPC apart is not just their excellent product, but the people behind the scenes who make it all happen. Matthew's commitment to customer service truly stood out, and I felt valued as a customer throughout the entire transaction.

In conclusion, if you're looking for a company that delivers a top-notch product and exceptional customer service, look no further than OPC. My sincere thanks to Matthew and the entire OPC team for making my experience truly five-star worthy. I wholeheartedly recommend OPC to anyone seeking quality and excellence.

PrintPire
United States
About 1 year using the app
December 20, 2023

Exceptional Support.
They were patient and helped me set up the calculator on my website. Perfect app and a great team

Blind Central
South Africa
About 2 months using the app
December 9, 2023

Do Not Use !!! ... They are Only Concerned With Money , You Will Be Disappointed ... as the other reviewer stated .. on the outside it gives the impression that it will do what you need it to ....it has deceptive pricing .. you might think Basic will Work for you but once your in the app they want you to pay the $60 or $100 a month option in order for anything to work ... i asked for a refund and was simply told .. Oh Upgrade to the pro or elite plan to get it to work .... STAY AWAY!

The Decal Dealer
Canada
17 days using the app
SE: Strategic Edge replied December 17, 2023

We are sorry that the feature you were looking for was not avaliable on the plan you wanted to pay for.

Not all features are avaliable on all plans. The "Pricing Table Formula" feature is avaliable on the Pro plan ($29.99) and up. A full list of plan features is found on the app subscription page. We even include pictures if the description isn't clear enough.

When you asked for a feature that the Basic plan didn't have, we informed you about the plans that did have that feature. We have no problem with refunds, given you ask for it in an appropriate fashion.

Our app is packed with many features, just send us a chat message and we will be happy to help you find the right subscription plan for you.

November 21, 2023

Very good app with many possibilities, one little thing is to check whether any customization needed with your theme.

Gordijnendump
Netherlands
About 1 month using the app
November 12, 2023

I want to write my review in detail, but the truth is much more beautiful. For your sake, I will suffice with one sentence. This app made my dream come true. Thank you from my heart

FWF PRINTS
Saudi Arabia
About 1 month using the app
November 19, 2023

This app is impressive in its many options to customize the product variants. After the initial learning curve, the app is relatively straightforward and easy to use. There are many YT videos to give hints if you are stuck somewhere, and highly recommended for everyone looking for similar options to try this app.

ZOTRA
Austria
11 days using the app