Yaco Progress Bar

Yaco Progress Bar

$9.90/month. Free trial available.
Rating (4.0)
Reviews
Developer

Highlights

Built for your business
  • Use directly in Shopify admin
  • Works with the latest themes

About this app

Launched

January 20, 2021

Languages

English

Works with

Checkout, Weglot, Vanga AI, Sales Motivator - Free Gifts, Pagefly

Boost your sales and average order value with cart value goals: free shipping, free product, etc.

Boost your sales and average order value with this unique progress bar. Choose multiple cart value goals to motivate your customers to add more products to their cart. It can be free shipping, free product, discount code... Anything you like! Display the progress bar in strategic places such as the cart drawer so that your clients can't miss it.

Boost your sales and average order value with this unique progress bar. Choose multiple cart value goals to motivate your customers to add more products to their cart. It can be free shipping, free product, discount code... Anything you like! Display the progress bar in strategic places such as the cart drawer so that your clients can't miss it. more
  • Up to 2 goals
  • Unlimited customization
  • Custom placement: cart drawer, cart page, etc.
  • Congratulations message when a goal is reached

Pricing

Premium

$9.90 / month

14-day free trial

Premium

$9.90 / month

14-day free trial

All charges are billed in USD. Recurring and usage-based charges are billed every 30 days.

18 reviews

Overall rating
4
Counts per rating level
  • 78% of ratings are 5 stars
  • 6% of ratings are 4 stars
  • 11% of ratings are 3 stars
  • 0% of ratings are 2 stars
  • 6% of ratings are 1 stars
February 15, 2024

There is no one in this f**** market that let's you customise, add almost unlimited types of gifts for this price. NO ONE. No cloud cart on backend just clear the items you want and blast them in your cart whitout influencing your store speed. 10/10 Amazing.

Flovita
Netherlands
About 2 months using the app
April 24, 2024

They fixed my problems super fast! Thank you so much for the good service!

TheHappyStone
Netherlands
3 months using the app
Yaco Studio replied April 26, 2024

Thank you very much for your review.
It's always a pleasure to help and be modestly part of this creative ecosystem.

March 18, 2024

The app will appear to be setup and then suddenly stop working, yet they continue to take your money and don't reply to support requests. Do not recommend!

The Belly Ring Shop
Australia
About 1 month using the app
Yaco Studio replied March 19, 2024

Thank you for taking the time to leave your review!

I'm very sorry and confused about the exprience you had.
We acknoledged your chat message and asked for details in 2 minutes.

We checked our progress bar on your shop and found the bug it seams you were talking about.
I sincerly apoligize for that.

It took us 3 hours to fix it since you first message. Then we sent you a second message asking for a confirmation from your side but we never get a reply since your very first message.

Sometimes merchants don't reply, we respect it.
Our chat system says you read all of our messages. We thought it was ok but it looks like you never got those messages.

We sent you the transcript of the conversation at your "info" email.
Please, could you check it?

We would love to give you a better experience with the app.

June 2, 2023

Says support hasnt been online for 3 months, not sure if we'll get a response to our issues with this but would love to actually use it.

Elegant Eternity
United States
About 13 hours using the app
Yaco Studio replied June 5, 2023

Hello.
Thank you for your review. However, we've already replied to your request in our chat from the 3rd of June in our time zone (UTC+2). You can always check your spam mail, and verify if you've correctly received our response.

If you are still seeking help configuring our app, we kindly remind you that we need a collaborator request code, so we can send you a collaborator access request and make the changes for you.
We will be glad to help as fast as we can.

Best regards.
Paula from Yaco's Team.

Edited March 10, 2023

Very easy to install and to setup. Also, I had a question and the support was quick, helpful and very nice !

Pap et Pille
France
About 2 years using the app
Yaco Studio replied March 11, 2023

Thank you so much for taking the time to leave this wonderful review. We wish you all the best for your store!

Data access

This app needs access to the following data to work on your store.

Learn why in the developer's privacy policy.

View personal data

Store owner

  • Store owner

    Name, email address, phone number, physical address

View and edit store data

Products, discounts, Online Store

  • View products

    Products or collections

  • View and Sync Discounts

    Discount codes and promotions

  • Edit your Online Store

    Theme or script tags in your Online Store

  • View other data

    Locales or Shopify Markets settings

About this app

Launched

January 20, 2021

Languages

English

Works with

Checkout, Weglot, Vanga AI, Sales Motivator - Free Gifts, Pagefly

Built by Yaco Studio

About Yaco Studio

4.0 average rating

3 years building apps for the Shopify App Store

138 avenue des frères Lumière, Lyon, 69008, FR

Support

Send a message

support@yaco.studio

More apps like this

4.8 out of 5 stars 616 total reviews Free plan available
Add a Slide Cart with a Free Shipping Bar & Upsell Cart Widget
Built for Shopify
4.9 out of 5 stars 416 total reviews Free plan available
Increase AOV by Showing Free Shipping Bar Cart Goal & Upsell.
Built for Shopify
4.9 out of 5 stars 495 total reviews Free plan available
Slide Cart with Cart Upsell, Free Gifts, Rewards Bar & more
Built for Shopify

Want to add an app?

Try Shopify free for 3 days