Reviews (1,278)

Overall rating
4.8
Counts per rating level
  • 90% of ratings are 5 stars
  • 4% of ratings are 4 stars
  • 1% of ratings are 3 stars
  • 1% of ratings are 2 stars
  • 3% of ratings are 1 stars
What merchants think

Feedback submitted

Merchants appreciate this app for its user-friendly interface, reliable performance, and customization options. They value its ability to create organized, multi-level menus, especially for large product collections. It's praised for enhancing website navigation and improving the professional look of websites. The support team is often commended for their prompt and helpful service, encouraging many to consider upgrading to the paid version.

October 17, 2017

It did not work as shown in the video tutorials. The features shown in the tutorials are for those who have the highest paid plan. The free and medium sized plans didn't work the same way. I couldn't the expanded menu I wanted. Hired a developer from Upwork who did it for less than a year's worth of payments for this app cost.

Awemused
United States
13 days using the app
January 14, 2018

Didn't work period. spent a few days with this & nothing. Not recommended.

Modaltd Beauty
United States
7 days using the app
September 1, 2022

I have been reaching out to your team a few times now to get onto a call to answer my questions and no one from supprt answers me. the menue inst easy to use

KOODOO
South Africa
6 days using the app
Buddha Apps (Zero Carbon) replied September 1, 2022

Hi,
I answered all the emails you sent us. Could you please get back to us at
support@buddhaapps.com using a different email address as I don't think the one you're using is receiving our replies.

July 9, 2017

Doesn't work on FREE membership. They should not be giving out free membership to customers if it doesn't work.

Itouchusa Com
United States
6 days using the app
November 21, 2017

I really wish I could try this – but every time I try it, my browser gives errors about too many redirects. I've cleared my cache, cookies, uninstalled & reinstalled, but no luck.

The Creative Brides
United States
6 days using the app
December 10, 2016

We tried the free version. First it did not come with any instructions while installing. Then it did not work as it says it should. We also discovered that it also did not work on mobile. The contact from support was not very helpful. Asked for us to create a staff account but did not make clear exactly what she needs access to even though we sent her screen shot of what we gave access to in the e-mail. We will not be using this service as we feel if we've provided service this slow and inadequate to our customers they would not use our services either.

4l Creative
United States
3 days using the app
January 8, 2022

Clunky and time-consuming to use, and the price says $9.95 in the app store but when you try to upgrade within the app the price is $19.95! The most expensive mega menu app out there - and the most difficult to set up and use.

XBODY UK
United Kingdom
1 day using the app
Buddha Apps (Zero Carbon) replied January 11, 2022

We are very sorry that your experience with our app was not a great one. I checked at our end and the reason the app was showing the old price is because you had our app installed before and the system was picking up the old price, but we sorted it out by sending you a discount code so that you can use it at the actual price: $9.95. We apologise for this error.

As for the app being difficult to use, we have instructions and a short tutorial that show how to create the menu and also we are ready to provide all needed information and help via our chat service or email at support@buddhaapps.com.

August 26, 2018

after i uninstalled the app the files are still on the site

Solid Charm
Canada
1 day using the app
May 3, 2017

I had it installed and i deleted it. The next thing i saw was all my menu disappear .

M O Fashion Designer
United Kingdom
About 7 hours using the app
March 9, 2018

This app changed my entire store. I hope I can get the settings back once I delete it.

Tot Treasures
United States
About 3 hours using the app