Etsy Reviews by Reputon

Import Etsy reviews. Embed testimonials & rating badge widget.

$5.99/month. 7-day free trial.

App highlights

  • Seamless workflow: use directly in Shopify admin

Reviews

4.9 of 5 stars

The overall rating reflects the current state of the app. It accounts for all app reviews but prioritizes the most recent ones.

Counts per rating level
  • 94% of ratings are 5 stars
  • 5% of ratings are 4 stars
  • 0% of ratings are 3 stars
  • 1% of ratings are 2 stars
  • 0% of ratings are 1 stars

Filter and sort reviews

1 - 10 of 82 reviews

IGLondonByElissa

Location United Kingdom

No more messing with CSV files just link accounts and done.
Its amazing app for a symbolic price. thank you

TIME 2 GROW LLC

Location United States

me gusto. esta muy buena la aplicación espero entenderla bien ya que aun no e visto todo. muchas gracias

Classic Bags In Bloom

Location United Kingdom
Time spent using app 8 days

I used this app to import my Etsy reviews ... was as easy as 1, 2, 3!!! I am no techy so I was so pleased it didn't take me all day to do ... it literally worked instantly A***

Developer reply

November 29, 2022

Hello,

Thank you for the review! We appreciate your feedback.

Let us know if you need any help by sending an email to info@reputon.com

Reputon Team

Morning Wendy by Sack Lunch Design Co

Location United States
Time spent using app 9 days

For now, the app is okay. It's not exactly what I wanted, but it's okay. But the constant harassment by the developer asking me to change my review is a huge turnoff. Emails, text messages, voice mails. I'm expecting them to show up at my house any minute. Creepy and rude.

Developer reply

November 15, 2022

Updates: We are sorry to disturb you, but we try to do our best to provide our customers with the best support. So if we've got the review that is not relevant to our app, we try to find out the reason of that.

Hello,

Please, note, we don't have any yearly or premium plan.

We don't associate with Etsy and we don't develop the app on their behalf.

As I can see in your store, the widget is displayed normally in all browsers.

Best regards,
Reputon Team

Jingle leather

Location United States
Time spent using app 42 minutes

Provide some detail about what you did or did not enjoy about using this app. Your comments can help other merchants decide whether to use this app. Minimum 100 characters

Developer reply

November 15, 2022

Hello,

Thank you for the review! We appreciate your feedback.

Let us know if you need any help by sending an email to info@reputon.com

Reputon Team

Simply Creating Me

Location United States
Time spent using app 7 minutes

I’ve tried other apps to integrate reviews from my other shop and could not get them to work. This was literally 1,2,3!

Developer reply

November 8, 2022

Hello,

Thank you for the review! We appreciate your feedback.

Let us know if you need any help by sending an email to info@reputon.com

Reputon Team

PHI PHI OUTFITS

Location United States
Time spent using app 4 minutes

EXCELLENT, I love it :) Thank you so much.
I love this app so much, I highly recommend it. My website now has a good social proof.

Developer reply

November 8, 2022

Hello,

Thank you for the review! We appreciate your feedback.

Let us know if you need any help by sending an email to info@reputon.com

Reputon Team

Dandy Pantry

Location United States
Time spent using app 39 minutes

I am so pleased with this app! I was shocked at how presentable it turned out and made my website even more spectacular! If I could give it a 10, I would! It's worth more than $6, that the price is unbeatable!

Developer reply

November 2, 2022

Hello,

Thank you for the review! We appreciate your feedback.

Let us know if you need any help by sending an email to info@reputon.com

Reputon Team

G.DeBrekht

Location United States
Time spent using app 1 day

Great App. An easy and convenient way to add reviews to Shopify. The only downside is that it is only linking to one Etsy shop.

Developer reply

October 20, 2022

Hello,

Thank you for the review! We appreciate your feedback. Unfortunately, we don't have multiple store support yet the app. But we will try to add it in the near future.

Let us know if you need any help by sending an email to info@reputon.com

Reputon Team

Dan Rees Jewellery

Location United Kingdom
Time spent using app 8 days

It was very easy to install and looks good on the site. It was also really fast and it saved me a huge headache.

Developer reply

October 20, 2022

Hello,

Thank you for the review! We appreciate your feedback.

Let us know if you need any help by sending an email to info@reputon.com

Reputon Team

Previous 1 3 4 5 6 7 8 9
Previous 1 3 4 5 6 7 8 9