Reviews (70)

Overall rating
4.6
Counts per rating level
  • 79% of ratings are 5 stars
  • 1% of ratings are 4 stars
  • 0% of ratings are 3 stars
  • 6% of ratings are 2 stars
  • 14% of ratings are 1 stars
All reviews
March 8, 2021

Terrible customer service! I want to cancel my purchase and get my money back, I sent emails, had chat with customer service, and they just tell me the order is in the country of destination. Its not! Its in in china as its states in the "tracking number" they gave to me. The tracking number is NOT in my order in the dashboard, not sure what tracking number is that they gave to me TBH. The tracking number they gave me is definitely unusable. I ordered on the 02.02.2021 to try this company, Order has no update since 18.02.2021. The support cant help anything. I WANT MY MONEY BACK! Definitely not going to use them never more.

Artllery
United Kingdom
About 1 month using the app
Yoycol official replied March 9, 2021

Dear customer,

We sincerely apologize for the experience you had with your February 2021 order. You requested a cancellation and refund, contacted us through both email and chat, and received shipping information that conflicted with the tracking status you could see. The tracking number was not displayed in your dashboard, appeared unusable, and your order had shown no update since February 18. Under those circumstances, your frustration and loss of confidence were completely understandable.

From the time we received feedback like yours, we began continuously reviewing and upgrading our order-tracking and customer service processes. We focused on improving tracking visibility, shipping-status accuracy, response efficiency, case ownership, cross-team coordination, issue escalation, and the way cancellation and refund concerns are communicated.

Now, in 2026, Yoycol’s service system has become far more comprehensive, mature, and customer-focused. Our current standards emphasize transparent order updates, clear explanations, practical solutions, and continued follow-up rather than repeating a general shipping status. Through these years of continuous improvement, our overall customer satisfaction has increased significantly.

We recognize that these improvements cannot change what happened or recover the confidence you lost. We also understand that trust cannot be restored simply by telling you that Yoycol is different today—it must be earned through an actual experience.

If your business ever requires a POD partner again, we hope you might consider evaluating today’s Yoycol through a small trial order rather than making a major commitment. This would allow you to judge our current tracking, fulfillment, communication, and customer support with limited risk.

We would treat that opportunity not merely as another order, but as a chance to rebuild the relationship carefully, demonstrate our improvements through action, and earn back your trust step by step.

Best regards,
Yoycol Support Team