Instagram Feed & Slider Pro

Instagram Feed & Slider Pro

by Raptor

Instagram Feed in Instagram Style Gallery with NEW API

4.9 of 5 stars(286 reviews)

Instagram feed gallery - Live

Show your awesome Instagram pictures on your store in an awesome gallery style. Engage your customers to check your awesome Instagram posts.

Facebook / Instagram Graph API

Using Facebook / Instagram graph API. Awesome customizations available.

Instagram Slider/grid layout

Choose between slider & grid layouts.Responsive slider layout can reduce the page at the same time show large number of images by rotating.


About Instagram Feed & Slider Pro

Compatible with Instagram / Facebook Graph API.

Display your awesome Instagram feed images on your store front with our Instagram Feed Pro App.

You can create section for your theme editor and drag and drop Instagram feed widget to place it at your desired location.

New features added

  1. Now you can show your likes and comments on your Instagram image hover ( It will work only if you choose Facebook login option in app)

  2. New image hover options added, so that if you migrate from your theme's Instagram to our Instagram app, you will not loose your current layout.

  3. Direct link option added for Instagram post, so you can avoid popup and go directly to Instagram post.

Easy 3 steps to showcase your Instagram Feed on your store

  1. Connect your Instagram account by simply signing in.
  2. One click install on home page or individual page.
  3. Customize the look to match your store.

Responsive Instagram gallery

Our app is fully customizable to meet your needs and match your store. App is responsive on all devices and screen sizes. No coding needed.

The above steps are completed in just a few clicks in a seamless and organized manner.

Key Benefits of using our Instagram Feed Pro app

  • App lets you show Images and videos from your Instagram account on your store.
  • It can increase your followers on Instagram
  • Use your Instagram feed to automatically keep fresh new content to your store.
  • App will show likes and comments for customers to find more about your post.
  • Automatic rotating slider.
  • Fully Customizable to match your store theme
  • Impress your customers with seamless integration and gallery look.

Note : Our app does not show likes / comments coming from sponsorship. It shows only Organic / Free likes.

Customer support

Have any questions or facing any issues, simply email us and our team will be happy to help.

Integrates with

  • instagram

See the app in action

Explore how the app works in an example store.

View example store

Media gallery

Support

Pricing 5-day free trial

$4.99/month

* All charges are billed in USD. Recurring charges, including monthly or usage-based charges, are billed every 30 days.

4.9 of 5 stars

The overall rating reflects the current state of the app. It accounts for all app reviews but prioritizes the most recent ones.
  • 5 of 5 stars
    95% of ratings are 5 stars
  • 4 of 5 stars
    4% of ratings are 4 stars
  • 3 of 5 stars
    0% of ratings are 3 stars
    (1)
  • 2 of 5 stars
    0% of ratings are 2 stars
    (0)
  • 1 of 5 stars
    0% of ratings are 1 stars
    (0)

Most recent reviews

PrimaEssence

So far so good, I post a lot of current news and info about my product on my IG feed, some of my customers do not use IG - so at least when they go to my site, they can click on my recent posts and keep up-to-date.

Olivia Smoke

Easy installation and looks great on our website. Definitely met our expectations. Hopefully it will also help to drive traffic and connect our followers.

Developer reply

August 4, 2020

Thank you so much for posting such a fantastic review :)

Addicted To The Doll House

Be aware that this app will slow down your website.I deleted it because it was slowing down my website and I missed out n]on potential sales. I contacted support because I think a code was left behind because my website is still going slow.

Update: Support reached out to me and worked hard to fix the problem

Developer reply

August 4, 2020

We are very sorry for the issue you mentioned above.
When we checked, you already removed the code.
Our customer support team has helped you to check if the code is completely removed from your store.
We strive to make sure all our customers are happy with our apps and that their 4-5 star reviews reflect that.

------------------------------------------------------------------------------

Thank you so much for considering our request and updating review.
Really means a lot.