Reviews (254)

Overall rating
4.7
Counts per rating level
  • 83% of ratings are 5 stars
  • 12% of ratings are 4 stars
  • 2% of ratings are 3 stars
  • 1% of ratings are 2 stars
  • 2% of ratings are 1 stars
What merchants think

Feedback submitted

Merchants appreciate this app for enhancing website credibility and boosting customer trust through showcasing testimonials. It's praised for its user-friendly interface, easy installation, and customization options, including adding customer photos. The app is beneficial for small businesses due to its free plan and multilingual support. Merchants commend its simplicity, versatility, and positive impact on sales. The customer service is also noted for being responsive and accommodating.

Edited June 21, 2024

Loaded the app but every time I hit a button to try to do something to see how it worked or looked, I got a message saying I needed to upgrade the plan. So I can't really take it for a test run. Guess I'll be removing it now and looking for another solution. -- Update: I couldn't even add a single testimonial manually. The only option I seemed to have was importing via csv file but even when I clicked that button it said I had to upgrade.

Safe Ride 4 Kids
United States
18 minutes using the app
Reputon replied June 21, 2024

We apologize for any inconvenience you experienced. The upgrade popup is triggered only when you try to add more than 4 testimonials on the free plan. You can see how the widget will look and function with 4 testimonials; no popups will appear in this case.

February 26, 2024

useless there are a lot of better apps that to the same but better

TheRightWay
Belgium
7 minutes using the app
Reputon replied February 28, 2024

We're sorry to hear that our app didn't meet your expectations. Our team has reached out to you to discuss potential solutions. We appreciate your input and will use it to improve our app.

November 21, 2023

Vraiment très déçu, ils m'ont fait payer deux fois, personne au support et l'application n'apparait même pas sur mon site !!

Hair du temps
France
17 days using the app
Reputon replied November 22, 2023

Nous regrettons d'apprendre que votre expérience avec notre application n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Il est important de noter que nous avons rapidement offert un support dans le délai de 24 heures tel que précisé dans notre message de support. Nous avons ajouté manuellement le widget à votre thème à deux reprises, adapté selon vos spécifications, et fourni des instructions détaillées. Vous n'avez pas été facturé deux fois; vous avez payé l'application selon vos cycles de facturation. Si vous avez des préoccupations particulières que vous aimeriez que nous abordions, n'hésitez pas à contacter notre équipe de support pour obtenir une assistance supplémentaire. Votre satisfaction est de la plus haute importance pour nous, et nous sommes déterminés à résoudre tout problème que vous pourriez rencontrer.

December 15, 2022

the payment plan is misleading - says free plan available and SHOULD say free trial available. I don't need the full version yet.

AffirmationEspresso
United States
35 minutes using the app
Reputon replied December 15, 2022

Hello,

We are sorry for misunderstand.

Kindly note, the free plan is available, but for Development Stores only. It's mentioned in the plan description.

We will do our best to improve the app.

Regards,
Reputon Team