AfterShip Returns & Exchanges
Meets our highest standards for performance, design, and integration. Learn moreOpens in new window
Reviews (1,540)
Nightmare experience - do not use. I regret using AfterShip. The setup was incredibly difficult and ended up costing me hundreds of dollars. When I reached out for help, they promised to fix the issues but continued to charge me while the service wasn't working. Now that I am trying to cancel, they are refusing to refund my subscription or release the funds I added to my wallet. I feel completely ripped off. I highly recommend avoiding this app.
Dear Customer,
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience with AfterShip.
We sincerely apologize for any frustration you have encountered; your satisfaction is extremely important to us.
We want to clarify the steps taken in response to your concerns:
1. On December 22, 2025, we processed a refund of $540 to your Shopify credit as per your request and scheduled the cancellation of your Returns Premium plan for December 26, 2025
2. You agreed to downgrade to the Returns Pro 100 plan, allowing you to continue using the subscription at a lower cost.
3. Once the Returns Premium plan was canceled on December 26, 2025, you activated the Returns Essentials plan.
4. On December 27, 2025, you upgraded to the Returns Pro 100 plan.
5. We also addressed your inquiries about the "return window extension" and "allowlist" on the same day, providing our support to assist with your needs.
6. On January 8, 2026, you requested to cancel your plan and process a refund, which we have already addressed
7. We kindly requested you to share the email linked to your Easyship account to check your wallet balance, and we are still awaiting your response.
In response to your comment regarding the refusal to issue a refund and release the funds, we would like to clarify that we have never denied your request for cancellation and a refund in any of our communications. Therefore, your statement seems to be unfounded and misleading.
We want to emphasize that your concerns matter to us, and we are committed to resolving this issue. Please reach out to us with the requested information so we can further assist you and ensure you receive the support you deserve.
Thank you for your patience, and we look forward to hearing from you soon.
Best regards,
Philips
AfterShip Support