Reviews (484)

Overall rating
4.6
Counts per rating level
  • 86% of ratings are 5 stars
  • 8% of ratings are 4 stars
  • 2% of ratings are 3 stars
  • 1% of ratings are 2 stars
  • 3% of ratings are 1 stars
What merchants think

Feedback submitted

Merchants praise this app for its user-friendly interface and extensive customization, enabling form creation without coding. It supports multi-step forms, rich text formatting, and integrates seamlessly with Shopify for pre-orders and payments. The app is valued for enhancing customer interactions and data collection. Customer support is frequently commended for responsiveness and professionalism. Merchants appreciate the free plan's features and the affordability of advanced options.

March 11, 2026

This app has worked great for us for many years now and the support team has always been great to work with. Highly recommend!

Kinetic Recreation
United States
Over 2 years using the app
January 22, 2026

I’ve been using Pify Form Builder for some time now and couldn’t be happier. The app is very easy to use and offers lots of flexible options for creating and implementing forms exactly how you need them.

What really sets Pify apart, though, is their support. I asked for some custom functionality that went beyond the standard app settings, and their response was clear, professional, and genuinely helpful. They fully understood what I needed and offered to implement a tailored solution, explaining everything in detail and handling it smoothly.

It’s rare to find an app that combines ease of use, powerful features, and such responsive, customer-focused support. Highly recommended for anyone looking for a reliable and flexible form builder on Shopify.

DT Collectable Toys
United Kingdom
5 months using the app
January 5, 2026

Not sure yet?

sirfredericks
United States
9 months using the app
May 10, 2025

We've been using the Pify app on both our local and international Shopify stores for the past four years, and the experience has been exceptional. The app has consistently delivered reliable performance, seamless integration, and a user-friendly interface that has made managing our stores much easier. Pify has played a significant role in optimizing our operations and enhancing the overall customer experience. We truly appreciate the consistent support and regular updates from the Pify team, which have helped us stay ahead in a competitive e-commerce environment. It's a tool we trust and highly recommend to other merchants.

BAROQUE
Pakistan
Almost 4 years using the app
pifyapp replied May 11, 2025

Thank you so much for taking the time to share your experience to other merchants! Your encouragement is the greatest motivation for us to move forward and provide better and better service. If you need any further help don't hesitate to contact us. We hope your store gets more and more sales.

All the best:)

July 30, 2025

So far this app is working just as needed. It's customizable and we really like that. Missing 1 star due to the fact that you have to pay to print submissions.

Fluff Hardware
United States
Over 2 years using the app
pifyapp replied July 31, 2025

Thank you so much for taking the time to share your experience to other merchants! Your encouragement is the greatest motivation for us to move forward and provide better and better service. If you need any further help don't hesitate to contact us. We hope your store gets more and more sales.

All the best:)

March 21, 2025

Great Support with the App. Quick to respond and were able to resolve the issue I had quickly. We use the app on our website as a contact form which is working great and exactly what we needed.

Avalanche Vapes
United Kingdom
Over 2 years using the app
pifyapp replied May 7, 2025

Thank you so much for taking the time to share your experience to other merchants! Your encouragement is the greatest motivation for us to move forward and provide better and better service. If you need any further help don't hesitate to contact us. We hope your store gets more and more sales.

All the best:)

March 3, 2025

I've had a great experience with the Pify Form Builder team! Their support was exceptional, providing quick and effective assistance to ensure my form worked exactly as needed. They went the extra mile to analyze my requirements, provide a tested code solution, and ensure everything worked perfectly for my specified use case.

If you're looking for a flexible and well-supported form builder, I highly recommend Pify!

Summit Rx
United States
Almost 2 years using the app
pifyapp replied May 7, 2025

Thank you so much for taking the time to share your experience to other merchants! Your encouragement is the greatest motivation for us to move forward and provide better and better service. If you need any further help don't hesitate to contact us. We hope your store gets more and more sales.

All the best:)

July 8, 2025

Pify is an amazing app. We used it to source 40+ part time employees and it was seemless to use.

Crew Dog
United States
Over 1 year using the app
pifyapp replied July 21, 2025

Thank you so much for taking the time to share your experience to other merchants! Your encouragement is the greatest motivation for us to move forward and provide better and better service. If you need any further help don't hesitate to contact us. We hope your store gets more and more sales.

All the best:)

August 26, 2024

Missed thousands of dollars worth of sales due to the emails not being sent from this application. Tested multiple times and checked with on different email accounts and spam. Do not recommend.

RACEceiver
United States
Over 1 year using the app
pifyapp replied September 1, 2024

We are very sorry for the unpleasant experience we have caused you. We regret that you missed the order. We would like to clarify some issues here, when we received your inquiry, our team immediately conducted an investigation. It was found that you did not enable the "Send email to administrator" function in the form, which is why you did not receive the email. The "Send email to administrator" function determines whether to send an email to the administrator's mailbox. When you did not enable it, your administrator mailbox cannot receive the email. You can enable the "Send email to administrator" in Settings, Email to Admin in the form. Our customer service has tried to contact you to enable this function as soon as possible to avoid missing orders again. We kindly ask you to contact our customer service as soon as you receive the email. Thank you very much.

September 29, 2024

Have been using the Pify Form for the last 6-7 months and it has worked flawlessly. Not sure there's a better, more easy to use form builder out there.

LoamLabs
United States
About 1 year using the app
pifyapp replied October 4, 2024

Thank you so much for taking the time to share your experience to other merchants! Your encouragement is the greatest motivation for us to move forward and provide better and better service. If you need any further help don't hesitate to contact us. We hope your store gets more and more sales.

All the best:)