Overall rating
4.8
Counts per rating level
  • 92% of ratings are 5 stars
  • 4% of ratings are 4 stars
  • 1% of ratings are 3 stars
  • 1% of ratings are 2 stars
  • 3% of ratings are 1 stars
What merchants think

Feedback submitted

Merchants highly recommend this app for its user-friendly interface, seamless Shopify integration, and sales-boosting capabilities. Key features include displaying discounted prices, custom sale labels, and countdown timers. The app allows easy application of discounts to specific products or collections. Merchants praise the customer support team for their quick and knowledgeable assistance. This app is ideal for any e-commerce entrepreneur looking to enhance sales campaigns and customer engagement.

November 22, 2023

Thank you Heartcoding. You made my first steps into sales a breeze. I love the customisation options and the tech support was brilliant. Nothing was too much trouble. I'm excited to launch my first sale on BF morning.

Castle Rocks Cornwall
United Kingdom
2 days using the app
HeartCoding replied November 23, 2023

Thanks so much for your kind review. If you need anything in the future do not hesitate to contact us again anytime. Kind regards

November 16, 2023

Excellent App with top notch support. The best discount app I have used so far.

SUP2
New Zealand
About 2 months using the app
HeartCoding replied November 18, 2023

Thanks so much for your kind review. If you need anything in the future do not hesitate to contact us again anytime. Kind regards

January 6, 2024

I have this app running on two sites, its the best sales app I could find and have tested many of them.

Real Pet Store
United Kingdom
1 day using the app
HeartCoding replied January 7, 2024

Thanks so much for your kind review. If you need anything in the future do not hesitate to contact us again anytime. Kind regards

December 13, 2023

I uninstalled it, but it still charges me money, terrible!!! Don't buy this app!!

Store Shi
Ecuador
1 day using the app
HeartCoding replied February 15, 2024

Thank you for your review - as you installed our app the second time you were automatically be charged the subscription fee, as the free trial period is only valid once. We tried to reach out to you several times and offered a refund but you never responded. We would be happy to hear from you to solve this issue as customer satisfaction is our top priority. Best regards, your Heartcoding-Team

October 30, 2023

As many others have testified to; this app is amazing, it solves real problems and is one of our MUST have apps on Shopify. We would simply not make it without it. We got support in fixing some customizations and sorting out some minor bugs with our theme. The customer service is just as great as the app, fast, reliable and accurate. 5/5 without a doubt!

Posterique
Sweden
2 days using the app
HeartCoding replied November 1, 2023

Thanks so much for your kind review. If you need anything in the future do not hesitate to contact us again anytime. Kind regards

Edited October 30, 2023

They reached out to me privately and helped me to fix my website which another app was messing up. I appreciate them taking the time to do this and id highly recommend

The Skin Bar JM
United States
3 days using the app
HeartCoding replied November 1, 2023

Thanks so much for your kind review. If you need anything in the future do not hesitate to contact us again anytime. Kind regards

December 30, 2023

Very efficient and prompt reply. Thank you very much for your assistance in solving a technical problem.

ASEHER
Malaysia
6 days using the app
HeartCoding replied January 1, 2024

Thanks so much for your kind review. If you need anything in the future do not hesitate to contact us again anytime. Kind regards

November 30, 2023

I just want to thank you for this app. I had a really bad experience with another discount app. After giving your app a try it has worked exactly as you described and makes discounting and scheduled sales so much easier throughout the store. Thank you!

Coastal Gifts Inc
United States
About 1 hour using the app
HeartCoding replied December 3, 2023

Thanks so much for your kind review. If you need anything in the future do not hesitate to contact us again anytime. Kind regards

October 4, 2023

The best in class - tested different discount apps and this one is exactly what I was looking for. Very easy set-up of different campaigns with different timeframes and products. So far it works perfectly so I will use it for this years BFCM.

Vu Entertainment
Germany
20 days using the app
HeartCoding replied October 6, 2023

Thank you so much for your kind review. We really appreciate you took the time. If there is anything we can do for you please do not hesitate to contact us anytime. Kind regards

January 10, 2024

Great app, easy to use! and excellent customer support that react very fast. We highly recommend.

CARLOTTI
France
About 3 hours using the app
HeartCoding replied January 11, 2024

Thank you so much for your kind review. We really appreciate you took the time. If there is anything we can do for you please do not hesitate to contact us anytime. Kind regards